SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja vind ik ook. Ariane droogt ook zo leuk opquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.En vind dat we een leuk koningshuis hebben.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:ijsdraakje
misschien vanmiddag voor de cam zettten
met eenmalig 250.000 zou ik ook al best tevreden zijnquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond Staatsloterij. 20 jaar lang, ¤ 250.000,- per jaar klinkt niet slecht.
Echt hequote:Op dinsdag 27 april 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met eenmalig 250.000 zou ik ook al best tevreden zijn
maar 20 jaar lang is natuurlijk beter.quote:
Goed dat je het zegt, had nog geen loten gekocht.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond Staatsloterij. 20 jaar lang, ¤ 250.000,- per jaar klinkt niet slecht.
Lekker vozen in de biblebeltquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet-essentieel ritje met de trein en straks een niet-essentieel tochtje met de boot
Buda goes Alblasserwaard
Je weet het maar nooit als je door Hardinxveld banjert en er een net wat minder vrome dame iets teveel oranjebittertjes op heeftquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit als je door Hardinxveld banjert en er een net wat minder vrome dame iets teveel oranjebittertjes op heeft
65+quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit als je door Hardinxveld banjert en er een net wat minder vrome dame iets teveel oranjebittertjes op heeft
Ze fokken daar voor god en vaderland, daar loopt meer dan genoeg jong spul rond hoor.quote:
Ik mis de psychedelische stoelenquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze treinen zouden voorzien worden van een “hoogwaardig, nieuw interieur”.
Ze hebben de stoelen een ander stofje gegeven
Go get 'em tiger.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze fokken daar voor god en vaderland, daar loopt meer dan genoeg jong spul rond hoor.
Zeg je gewoon, ja die worden door donkere kindjes in Afrika gemaakt die banken, per bank sterven er vijf negertjes gemiddeld, vandaar dat ze zo goedkoop zijn ook.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:
Klant vraagt waar de fabrikant is. Dus k zeg Polen. Word k op aangesproken. Moet liegen dat het Duitsland is ofzo
Wat een vreselijk kut bedrijf
Watquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:
Klant vraagt waar de fabrikant is. Dus k zeg Polen. Word k op aangesproken. Moet liegen dat het Duitsland is ofzo
Oeh stipjesquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar doen we hier niet aan. Blauw met wat stippen. Wild genoeg
Valtme nog mee. Dacht dat die troep uit China kwamquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:
Er wordt gezegd dat k moet liegen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WatZou gewoon eerlijk zijn hoor, je gaat er toch weg.
Ja en wat als je dat niet doet? Je hebt toch een andere baan.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat k moet liegen.
Hebben we ook maar deze bank komt uit Polenquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valtme nog mee. Dacht dat die troep uit China kwam
Ja dan word k er elke keer op aangesprokenquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en wat als je dat niet doet? Je hebt toch een andere baan.
Gewoon een paar keer subtiel 'kurwa' in je verhaaltje stoppenquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we ook maar deze bank komt uit Polen
Hmm, dat had Arriva nooit, dacht ikquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh stipjes
Niet meer die rare wel-niet-overlappende vakjes.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als je de volgende keer zegt:quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:
En dan moet je zeggen dat hij per containerschip uit Duitsland komt?quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O nee die rijdt hier niet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat had Arriva nooit, dacht ik
Ik acht de kans aanwezig dat een Poolse bankdirecteur corruptiegevoelig is, best wel groot.quote:
Die was van de touringcar toch?quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke random patroontjes
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze dit soort dingen op haar laatste dag echt gaat doenquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je gewoon, ja die worden door donkere kindjes in Afrika gemaakt die banken, per bank sterven er vijf negertjes gemiddeld, vandaar dat ze zo goedkoop zijn ook.
Daar voel ik niks van als ik er op zit.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanwezig dat een Poolse bankdirecteur corruptiegevoelig is, best wel groot.![]()
![]()
Maar dat is hier in NL natuurlijk ook al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ook kunnen ja, in de tijd dat ik met de bus ging was er een ernstig tekort aan bussen ofzo en werden er ook vaan touringcars op de sneldiensten ingezet.quote:
* is van een oud vrouwtje geweestquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat mijn banken niet uit China komen iig. Waren best wel dure banken maar ik heb ze 2dehands, denk dat ze van oude mensen zijn geweest (heb ze gekocht van iemand die huizen leegmaakt van mensen). Zag er nog uit als nieuw.Ooit merk ook wel opgezocht en kwam wel uit op een paar duizend euro lol.
Zullen we met een VPN accountje een foute bank bestellen op naam van David Miscavige op de laatste dag?quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit soort dingen op haar laatste dag echt gaat doen
VPN accountje heb ik welquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we met een VPN accountje een foute bank bestellen op naam van David Miscavige op de laatste dag?
Ik weet dat de mijne uit Polen komt. Al zat er geen gratis wodka bijquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat mijn banken niet uit China komen iig. Waren best wel dure banken maar ik heb ze 2dehands, denk dat ze van oude mensen zijn geweest (heb ze gekocht van iemand die huizen leegmaakt van mensen). Zag er nog uit als nieuw.Ooit merk ook wel opgezocht en kwam wel uit op een paar duizend euro lol.
Sloer & Slet vind ik de mooiste.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
even Shit & Smut bellen
"Ja met Fles, zeg waar is die bank eigenlijk gemaakt?"
- "In Duitsland meneer!"
"Ah okee Polen zeg dat dan meteen bedankt doei"
6 tot 12 wekenquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan moet je zeggen dat hij per containerschip uit Duitsland komt?
Misschien zit er nog een radio tussen verstopt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan moet je zeggen dat hij per containerschip uit Duitsland komt?
The Body Farm?quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Zou niet weten waar m'n bank vandaan kwam.
Kreeg hier even kippenvel van. Niet op een goede manier.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwarte naar wierrook ruikende kousen aan gort scheuren met je blote tanden
Wacht, zou der wat te neuken zijn daar?quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sloer & Slet vind ik de mooiste.
De mijne is van de vrachtwagen gevallenquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Zou niet weten waar m'n bank vandaan kwam.
Lauw washandje in de aanslag.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg hier even kippenvel van. Niet op een goede manier.
Zelfs ik heb grenzen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat toepasselijk vinden gezien jouw morbide inslag.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de laatste tijd bij US steeds vaker het idee dat hij willekeurige termen van internet aan elkaar plakt voor een post. Beetje zoals die moppenrobot van South Park.
sla d'r op d'r bekquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Die kut gelovige spreekt mij er nu ook op aan dat k moet liegen
Zeg dat God een leugen is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
wijs even op de 10 geboden..quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Liegen mag gewoon.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wijs even op de 10 geboden..
@CherryLipsquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liegen mag gewoon.
U zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.
U zult voor uzelf geen afgodsbeelden maken, noch die dienen.
U zult de naam van de Eeuwige, uw God, niet ijdel gebruiken.
Gedenk de sabbatdag, dat u die heiligt.
Eert uw vader en uw moeder.
U zult niet doodslaan.
U zult niet echtbreken.
U zult niet stelen.
U zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
U zult niet begeren wat van uw naaste is.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
K zei dat k daarom weg ga. Omdat ze over alles liegen. Zegt die manager dat is het leven
Leg mij dan even het verschil uit..quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liegen mag gewoon.
U zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
De Nederlandse vertaling is dit "beschuldig niemand op valse gronden"quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leg mij dan even het verschil uit..
Hmmm, goed punt. Ik ga even denken over z'n backstory en naam.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet alleen niet of dit ook een Gerard is?
Je, zusquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:11 schreef CherryLips het volgende:
één verkeerde komma of letter maakt van Jezus nog een ketter
Nummer 8 is hier Tau Sie Ngau, nog nooit op geloof ik.quote:
Met of zonder rijst?quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nummer 8 is hier Tau Sie Ngau, nog nooit op geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |