SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze vraag had ik niet van jou verwacht.quote:Op maandag 26 april 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:datismijnmening heb je nooit last van een fantoompenis?
#durftevragen
Oh dat is best een goede vraag eigenlijkquote:Op maandag 26 april 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
#durftevragen
quote:Op maandag 26 april 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor straf in de hoek jijSchandelijk dit.
Ik moet de operatie nog laten doenquote:Op maandag 26 april 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
#durftevragen
Nee, was meer iets voor UitStraling of Losquote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze vraag had ik niet van jou verwacht.
Buda zal wel gehackt zijn.quote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al een datum?quote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet de operatie nog laten doen
Hoe werkt dat eigenlijk, sorry kwam net binnenvallenquote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom soms verrassend uit de hoekquote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het zaakje al wel " dood" ??quote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je in het luchtledige aan het sjorren bent.quote:Op maandag 26 april 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
#durftevragen
Vond ik ookquote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is best een goede vraag eigenlijk
Hmm, dan komen we hier over een paar jaar op terug.quote:Op maandag 26 april 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja eerst hormonen en paar jaar en dan kijk je verder of je operaties wilt/nodig hebt om te vervrouwelijken.quote:Op maandag 26 april 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, sorry kwam net binnenvallenEerst hormonen x jaar en de allerlaatste stap is de operatie?
Of all places.quote:Op maandag 26 april 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ik zag een keer een docu dat in Marokko de eerste transitie operaties ter wereld werden uitgevoerd.
Dit kan echt zijn toch?quote:Op maandag 26 april 2021 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet soms niet meer wat echt is op FOK! en wat niet.
Neuh het doet het nog wel. Maar wel anders.quote:Op maandag 26 april 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar is het zaakje al wel " dood" ??
of de eerste avond met je preutquote:Op maandag 26 april 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Die laatste avond samen met je piemel.
Ik ook niet. Ik ga er altijd maar vanuit dat alles echt is, net als op Facebookquote:Op maandag 26 april 2021 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet soms niet meer wat echt is op FOK! en wat niet.
Tja. Dat is het verkeer he. Gaat 2 kanten op.quote:Op maandag 26 april 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
En vele europeanen dus naar Marokko gingen
Ja natuurlijkquote:Op maandag 26 april 2021 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit kan echt zijn toch?
En ik ben echt een bitterbal
Ja gedwongen.quote:Op maandag 26 april 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ik zag een keer een docu dat in Marokko de eerste transitie operaties ter wereld werden uitgevoerd.
Yup. Maar moet zelf ook nog de beslissing maken hoor.quote:Op maandag 26 april 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ligt zeker ook stil nu door corona?
Fles, Ik ken je nu al ruim 10 jaar. Wil je een keer met me datenquote:Op maandag 26 april 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga er altijd maar vanuit dat alles echt is, net als op Facebook
In Casablanca ja.quote:Op maandag 26 april 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ja is geen makkelijke beslissing denk ik.quote:Op maandag 26 april 2021 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. Maar moet zelf ook nog de beslissing maken hoor.
quote:Op maandag 26 april 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zou daar wel een feestje mee kunnen bedenken
AAAAAH HHHH NEEE HET D_WOORD PANIEK PANIEK GILLENNNNNNNNNNquote:Op maandag 26 april 2021 16:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fles, Ik ken je nu al ruim 10 jaar. Wil je een keer met me daten![]()
Daar valt de eerste weken weinig mee te feesten hoorquote:Op maandag 26 april 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zou daar wel een feestje mee kunnen bedenken
Filet Americanquote:Op maandag 26 april 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar valt de eerste weken weinig mee te feesten hoor![]()
De Kanaaltunnel was ook niet in 1 dag klaar. Gewoon iedere dag vlijtig door borenquote:Op maandag 26 april 2021 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar valt de eerste weken weinig mee te feesten hoor![]()
quote:Op maandag 26 april 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Kanaaltunnel was ook niet in 1 dag klaar. Gewoon iedere dag vlijtig door boren
Eerste keer gelijk je zadel kwijtquote:Op maandag 26 april 2021 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Eerste keer fietsen wordt ook een uitdaging.
quote:Op maandag 26 april 2021 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste keer gelijk je zadel kwijt
Oh honey.quote:Op maandag 26 april 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Niet meer lekker wild wapperende druppels urine verspreiden in de natuur.
Wat blijft ie vragen?quote:Op maandag 26 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
bestuur griezel komt zo. hij blijft het maar vragen
https://www.bol.com/nl/p/(...)hCvrW_caAtVLEALw_wcBquote:Op maandag 26 april 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Niet meer lekker wild wapperende druppels urine verspreiden in de natuur.
Wat blijft hij vragen?quote:Op maandag 26 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
Heeft een collega een keer uitgeprobeerd op de redactie. Die kon gelijk naar huis voor een verschoningquote:Op maandag 26 april 2021 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)hCvrW_caAtVLEALw_wcB
Goed opletten of zijn onderlip blinkt, dat kan duiden op verregaande lust.quote:Op maandag 26 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
*maakt notitie*quote:Op maandag 26 april 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed opletten of zijn onderlip blinkt, dat kan duiden op verregaande lust.
Waarom dan?? Om je sleutel terug te brengen? Is ie pastoor en komt ie over gezinsplanning praten? Wattefakk?quote:
Zoietsquote:Op maandag 26 april 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed opletten of zijn onderlip blinkt, dat kan duiden op verregaande lust.
Wat niet mag: mensen lastigvallenquote:Op maandag 26 april 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee. Wat wel en niet mag ofzo :p
Als eerst zijn tentje over de drempel komt, snel de deur dichtdoen.quote:Op maandag 26 april 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh en tijdig checken of hij geen tentje heeft.
*schrijft op*quote:Op maandag 26 april 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh en tijdig checken of hij geen tentje heeft.
Hele snelle transitiemethode.quote:Op maandag 26 april 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als eerst zijn tentje over de drempel komt, snel de deur dichtdoen.
Ja ik ben ook zo'n beetje de laatste nog.quote:Op maandag 26 april 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn werklaptop uitknallen.
Weekend
hele week?quote:Op maandag 26 april 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn werklaptop uitknallen.
Weekend
Oom fantoomgnoom. "Omen" zijn altijd van die vieze oude mannetjes met sandalen en geitewollen sokken die azen op de kaasblokjes.quote:Op maandag 26 april 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan noemen we hem voortaan fantoomgnoom.
Niet gelijk alles op eten!quote:Op maandag 26 april 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar is mijn eten voor de komende dagen
Dat is sowieso mijn standaardprotocolquote:Op maandag 26 april 2021 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als eerst zijn tentje over de drempel komt, snel de deur dichtdoen.
Oh ja kan eigenlijk ook wel kapsalon bestellen voor vanavondquote:Op maandag 26 april 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar is mijn eten voor de komende dagen
quote:Op maandag 26 april 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oom fantoomgnoom. "Omen" zijn altijd van die vieze oude mannetjes met sandalen en geitewollen sokken die azen op de kaasblokjes.
Nee, dat lukt mij ook echt niet. Ik heb geen Bittermaagje...quote:
Wat? Moet er aan Ama geknaagd worden?quote:Op maandag 26 april 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond voor de Quinoa ga. Samen met spinazie en Falafel
Ik lees nu trouwens dat Quinoa uit de Amaranten familie komt, zal wel een spuit 11-je zijn..![]()
![]()
Maar die boom was haar vriend. Dokter kom nu vlugquote:Op maandag 26 april 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Moet er aan Ama geknaagd worden?
Dat meisje nog vochtig opgeladen of was dit het hele verhaal?quote:Op maandag 26 april 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag 30 jaar geleden beklommen we de Olympus. Op de terugweg verdwaalde ik hopeloos op zoek naar een meisje uit de groep dat ik leuk vond, maar gelukkig kwam ik twee grieken met een terreinwagentje tegen die me terug naar het dorp gebracht hebben. Iedereen was heel bezorgd maar het liep goed af/liefdagboek
Dan ga je een rondje zaklopenquote:Op maandag 26 april 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Al ben ik meestal toch vroeg wakker
Dit was het hele verhaal welquote:Op maandag 26 april 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje nog vochtig opgeladen of was dit het hele verhaal?
falafelquote:Op maandag 26 april 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond voor de Quinoa ga. Samen met spinazie en Falafel
Ik lees nu trouwens dat Quinoa uit de Amaranten familie komt, zal wel een spuit 11-je zijn..![]()
![]()
Ooit echt goddelijke gehad. Gemaakt door een Syrier. Alleen is die zaak weg hierquote:
Leuk en lekker om zelf te maken, krijg alleen lastig mooie ronde bolletjes doordat het zo plakt, daarom noem ik ze maar flaffels.quote:Op maandag 26 april 2021 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit echt goddelijke gehad. Gemaakt door een Syrier. Alleen is die zaak weg hier![]()
![]()
Dat is wel fijn. Ik heb gewoon tot het eind van het jaar recht op 25% korting per bestelling.quote:Op maandag 26 april 2021 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb een giftcard van 10 euro gewonnen bij de Domino's.![]()
Dat is ook wel chill ja. Ik krijg heel vaak een flyer voor 2de pizza gratis, ook wel chill.quote:Op maandag 26 april 2021 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Ik heb gewoon tot het eind van het jaar recht op 25% korting per bestelling.![]()
![]()
oh en de tweede pizza is gratis? die actie was vorige maand geloof ikquote:Op maandag 26 april 2021 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb een giftcard van 10 euro gewonnen bij de Domino's.![]()
Die krijg ik standaard na iedere bestelling ongeveer want er was iets mis (??????). Er is nooit iets mis met mijn bestelling maar oke.quote:Op maandag 26 april 2021 16:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh en de tweede pizza is gratis? die actie was vorige maand geloof ik
Daar heb ik dus geen ene piep aan. Ik bestel meestal alleen voor mezelf..quote:Op maandag 26 april 2021 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel chill ja. Ik krijg heel vaak een flyer voor 2de pizza gratis, ook wel chill.
Ja, ook wel eens gehad. Kaartje in de bus. Onze Excuses onze service was niet zoals wij die nastreven. Om dit te compenseren krijgt u ...korting op uw volgende bestelling...quote:Op maandag 26 april 2021 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die krijg ik standaard na iedere bestelling ongeveer want er was iets mis (??????). Er is nooit iets mis met mijn bestelling maar oke.
Zo vaak hebben ze in Den Haag nog niet geklapt dit seizoenquote:Op maandag 26 april 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Godverdomme. Ik ken deze familie persoonlijk.
Ze willen gewoon dat je vaker besteld.quote:Op maandag 26 april 2021 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die krijg ik standaard na iedere bestelling ongeveer want er was iets mis (??????). Er is nooit iets mis met mijn bestelling maar oke.
Dat heb ik ook weleens, dan zie ik de post alleen als die gequoot wordtquote:Op maandag 26 april 2021 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ehh raar, die post van Karzai wordt hier niet weergegeven![]()
Ik zie nu ook heel weinig meer na die kleurenquote:Op maandag 26 april 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja nu ook. maar net zag ik dit:
[ afbeelding ]
Gotjeezes ben je kleurenblind of zo?quote:Op maandag 26 april 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Auw..quote:Op maandag 26 april 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een splinter in mijn vinger maar krijg hem er niet uit
Lekker punnikenquote:Op maandag 26 april 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Watquote:Op maandag 26 april 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet je ook meteen wie ik als friend heb gemarkeerd...quote:
Val kutgriezelbuur ook eens lastigquote:Op maandag 26 april 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
Lievquote:Op maandag 26 april 2021 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu weet je ook meteen wie ik als friend heb gemarkeerd...
ik had psv kleuren verwachtquote:Op maandag 26 april 2021 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu weet je ook meteen wie ik als friend heb gemarkeerd...
Dat soort kleuren maar dan een ander liedje. Weet nog wel dat we in erm het moet 1983 geweest zijn, naar de Eifel op vakantie gingen, daar kregen we bij het restaurant elke avond Doemaar-ijs voor toequote:
quote:Op maandag 26 april 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat grote bruine blad lijkt een beetje op een vagina.
In jouw ogen lijkt alles op een vagina.quote:Op maandag 26 april 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat grote bruine blad lijkt een beetje op een vagina.
Groot gelijk!quote:Op maandag 26 april 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hertog Jan Lentebock is echt smerig. Terug naar Warsteiner.
Warsteiner witbierquote:Op maandag 26 april 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je al 5G dan?quote:Op maandag 26 april 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Mijn internet heeft corona volgens mij.
Grolsch was in de bonus, dus die heb ik nu.quote:Op maandag 26 april 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Je browser hoest in je gezicht?quote:Op maandag 26 april 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
"Snackmasters is een afvalrace"quote:Op maandag 26 april 2021 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal
Zit je al klaar?
https://www.gids.tv/artik(...)dag-te-zien-op-rtl-4
Rozequote:
Even de virusscanner updaten danquote:Op maandag 26 april 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof het pas, als Martijn Krabbé afvalt als slechtste presentatorquote:Op maandag 26 april 2021 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Snackmasters is een afvalrace"
Ik geloof dit dus niet
ja met mayoquote:Op maandag 26 april 2021 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal
Zit je al klaar?
https://www.gids.tv/artik(...)dag-te-zien-op-rtl-4
Vind je dit jasje niks?quote:Op maandag 26 april 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee. Gaan de '80's nu hip worden![]()
Vertel meer?quote:Op maandag 26 april 2021 17:58 schreef LTVDK het volgende:
Zo, het blok spek is gesneden, is best lekker
Het is al gekookt spek, had niet verwacht dat het zo zacht en mals zou zijnquote:
verf en materiaal inbegrepen?quote:Op maandag 26 april 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Alles bij mij schilderen voor 950. 75 vierkante meters. Is dat oke?
ja ik hou van kleur. Jasje is nog niet te koop dus moet wachten nog.quote:Op maandag 26 april 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet mijn ding nee.
Beetje veel kleur ook
Bij mij heeft niemand een kleurtje en is iedereen gelijkquote:
Dat is niet verkeerd misschien wel te goedkoop.quote:Op maandag 26 april 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Alles bij mij schilderen voor 950. 75 vierkante meters. Is dat oke?
ja zwartquote:Op maandag 26 april 2021 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd misschien wel te goedkoop.
Vind kleur wel leuk hoor, maar meestal niet te veel kleuren bij elkaarquote:Op maandag 26 april 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hou van kleur. Jasje is nog niet te koop dus moet wachten nog.
Wordt het wel een beetje donker van in huis hoor.quote:
Wat communistisch van jequote:Op maandag 26 april 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij heeft niemand een kleurtje en is iedereen gelijk
Ja daar zou ik niet zelf voor prutsen.quote:
Alleen ballie heeft een groen vinkje voor d'r naamquote:
Ik heb ballie al van kleur gewijzigd. Ga dat niet nog eens doen hoor...quote:
Ja dat doet die niet denk ik maar dit is voor het huis in den haag dus dat is oke als het niet super strak isquote:Op maandag 26 april 2021 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar zou ik niet zelf voor prutsen.
Mooiste is dat ie eerst glas vliesbehang plakt eerst en dan sauzen. Super straks wordt het dan.
Zou op zich handig zijn, maar niet makkelijker vrees ikquote:Op maandag 26 april 2021 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk altijd kunnen ze je niet psychisch wat aanpassen dat je lichaam weer past bij je geest. Doodzonde te snijden in een gezond lichaam.
Vast wel?quote:Op maandag 26 april 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook waterbelastig binnen gekregen?
Nee, dat betaal ik nietquote:Op maandag 26 april 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Hihi moet je de Maas betalen?quote:Op maandag 26 april 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Nog nietquote:Op maandag 26 april 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
ng niet. dit is nog den haagquote:Op maandag 26 april 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi moet je de Maas betalen?
nee is toch vorige jaar. Maar het is nog wel mijn huisquote:Op maandag 26 april 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar woon je toch niet meer?
Gewoon doorschuiven op de huurder tochquote:Op maandag 26 april 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is toch vorige jaar. Maar het is nog wel mijn huis
Ja maar je hebt ook altijd een eigenaars deel dacht ikquote:Op maandag 26 april 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon doorschuiven op de huurder toch
BALIESERPENTquote:Op maandag 26 april 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook altijd een eigenaars deel dacht ik
Geen idee. Maar das netjes van je als je dat niet doorberekend.quote:Op maandag 26 april 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook altijd een eigenaars deel dacht ik
Volgens mij kun je deze + afvalstoffenheffing gewoon doorberekenen.quote:Op maandag 26 april 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar das netjes van je als je dat niet doorberekend.
Ja uiteindelijk wordt natuurlijk alles doorberekend omdat je winst maakt.quote:Op maandag 26 april 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar das netjes van je als je dat niet doorberekend.
Gewoon net als bij de SS wat extra 'berekeningen' er op los latenquote:Op maandag 26 april 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je deze + afvalstoffenheffing gewoon doorberekenen.
Ja je hebt bij water dus een eigenaars deel en een huurders deel. Dus mocht er volgend jaar een huurder in zitten dan krijgt hij zijn eigen aanslag en ik een eigenaarsaanslagquote:Op maandag 26 april 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je deze + afvalstoffenheffing gewoon doorberekenen.
ga je vechten?quote:Op maandag 26 april 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je hebt bij water dus een eigenaars deel en een huurders deel. Dus mocht er volgend jaar een huurder in zitten dan krijgt hij zijn eigen aanslag en ik een eigenaarsaanslag
Ja. Maar denk wel dat de meeste verhuurders boven op de winst die ze al maken nog even alle overige kosten gooien.quote:Op maandag 26 april 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wordt natuurlijk alles doorberekend omdat je winst maakt.Mijn beneden buren hebben net hun woning verhuurd nadat die laatste afvalheffing kwam. En die hebben ze betaald en toen kregen ze die huurder. Zat misschien 3 weken tussen. Riep die jongen ook van ja ga ik hem laten betalen.
Vond ik zo kinderachtig. Die man betaald 1750 euro per maand aan huur... Kan je die afvalheffing toch wel van betalen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja zon eigenaarsdeel mag je niet verhalen. Weet ook niet hoe je dat zou doen. Vve kosten mag je ook niet door de huurder laten betalen. En uiteinderaard gaat bv die vve kosten gewoon mee in de huurprijs .quote:Op maandag 26 april 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar denk wel dat de meeste verhuurders boven op de winst die ze al maken nog even alle overige kosten gooien.
quote:
Iets niet mogen en iets niet doen is natuurlijk iets heel anders.quote:Op maandag 26 april 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zon eigenaarsdeel mag je niet verhalen. Weet ook niet hoe je dat zou doen. Vve kosten mag je ook niet door de huurder laten betalen. En uiteinderaard gaat bv die vve kosten gewoon mee in de huurprijs .
Uiteindelijk betaal je alle kosten van de woning natuurlijk met de huuropbrengst.
Maar in het geval van die beneden buren denk ik niet dat die nog boven die 1750 kan komen met die afvalheffing
Weet neit wat dat is?quote:Op maandag 26 april 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets niet mogen en iets niet doen is natuurlijk iets heel anders.
Ik heb vroeger ook van veel medestudenten gehoord dat ze bijv. sleutelgeld moesten betalen.
Wat is dat voor iets speciaals dan?quote:Op maandag 26 april 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen ballie heeft een groen vinkje voor d'r naam
quote:Op maandag 26 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:Ettokoteletto
Waarom staat er CREEPY op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
Een bedrag dat je betaald om iets te mogen huren. Niet als borg, maar je moet dan één maand huur betalen om een huurovereenkomst te sluiten.quote:
quote:
zoiets als bemiddelingskosten ofzo?quote:Op maandag 26 april 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een bedrag dat je betaald om iets te mogen huren. Niet als borg, maar je moet dan één maand huur betalen om een huurovereenkomst te sluiten.
Ja, maar dan zonder bemiddelaarquote:Op maandag 26 april 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets als bemiddelingskosten ofzo?
Mag niet meerquote:Op maandag 26 april 2021 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets niet mogen en iets niet doen is natuurlijk iets heel anders.
Ik heb vroeger ook van veel medestudenten gehoord dat ze bijv. sleutelgeld moesten betalen.
absurd.quote:Op maandag 26 april 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder bemiddelaar![]()
Ik heb zeg maar een huis en ik wil dat wel aan jou verhuren, maar voordat je het contract mag tekenen moet je mij duizend euro geven. Zonder dat je er iets voor terug krijgt.
Mijn Cyrillisch is niet wat het geweest is.quote:Op maandag 26 april 2021 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
U Srebru "in zilver". In het Cyrillisch ziet dat er inderdaad zo uitHoly shit dude
Ja, misbruik van woningzoekendequote:Op maandag 26 april 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
absurd.
Maar goed als je een woning nodig hebt betaal je het. NEt zoals bemiddelingskosten, Mag ook niet. De eerste maand huur is vaak voor de makelaar.
had laatst ook een programma gezien dat in amsterdam je zelfs bij normale verhuurmakelaars je soms kan fluiten naar je borg. Doen ze dan bij expats of buitenlandse studenten die de regels niet kennen of de taal.quote:Op maandag 26 april 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, misbruik van woningzoekende
quote:Op maandag 26 april 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst ook een programma gezien dat in amsterdam je zelfs bij normale verhuurmakelaars je soms kan fluiten naar je borg. Doen ze dan bij expats of buitenlandse studenten die de regels niet kennen of de taal.
Expats kun je sowieso uitmelken. Of ze hebben zelf geld of het bedrijf betaaldquote:Op maandag 26 april 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst ook een programma gezien dat in amsterdam je zelfs bij normale verhuurmakelaars je soms kan fluiten naar je borg. Doen ze dan bij expats of buitenlandse studenten die de regels niet kennen of de taal.
Die van mij nog steeds hetzelfde als 5 jaar geledenquote:Op maandag 26 april 2021 18:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Mijn Cyrillisch is niet wat het geweest is.
Niet bestaand?quote:Op maandag 26 april 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die van mij nog steeds hetzelfde als 5 jaar geleden
Dat is het voordeel van 0,00 kennis ergens van hebben. Hoe dement je ook bent, die kennis gaat nooit achteruitquote:Op maandag 26 april 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijne eigenlijk ook welquote:Op maandag 26 april 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja ik eet niet alles meteen opquote:Op maandag 26 april 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou daar minimaal 2 dagen mee doen.
jaquote:Op maandag 26 april 2021 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit gewoon groente bij toch?
Ik had er gisteren nog eentje voor 3,99 bij de Spar opgehaaldquote:Op maandag 26 april 2021 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Heb ook de Too good to go app, morgen een pakket bij de bakkerij ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 26 april 2021 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er gisteren nog eentje voor 3,99 bij de Spar opgehaaldIs dit allemaal voor 4 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op maandag 26 april 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit allemaal voor 4 euro?
[..]
Ik had er gisteren nog eentje voor 3,99 bij de Spar opgehaaldJa ik vrees dat het zo'n feest hier niet is. De waarde is 15 chf en het kost 4.90 zag ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja das de normale richtlijn, 3x de waarde. Maar deze Spar is meestal nogal gul, heb ook een keer daar een pakket van 40+ gehadquote:Op maandag 26 april 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat het zo'n feest hier niet is. De waarde is 15 chf en het kost 4.90 zag ik.
[..]
Ik had er gisteren nog eentje voor 3,99 bij de Spar opgehaaldaardig pakketje zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook meteen weer een reden waarom ik er niet aan mee doe: als ik zo een pakket krijg kan ik alsnog 3/4 weg gooien..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 26 april 2021 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das de normale richtlijn, 3x de waarde. Maar deze Spar is meestal nogal gul, heb ook een keer daar een pakket van 40+ gehad
Ik hoop dat ik bij de bakker gewoon brood krijg, dat kan ik dan mooi invriezen.quote:Op maandag 26 april 2021 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardig pakketje zo.
Maar ook meteen weer een reden waarom ik er niet aan mee doe: als ik zo een pakket krijg kan ik alsnog 3/4 weg gooien..
Heb gewoon een paar dingen weggegeven en het enige dat ik heb weggemikt was de tonijnsaladequote:Op maandag 26 april 2021 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardig pakketje zo.
Maar ook meteen weer een reden waarom ik er niet aan mee doe: als ik zo een pakket krijg kan ik alsnog 3/4 weg gooien..
Van die dingen waar je graag schuldig aan bentquote:Op maandag 26 april 2021 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster net:
Het is vanacht 3.30 uur geworden en dat is jouw schuld, want door jouw tip heb ik Behind Her Eyes afgebinged![]()
![]()
![]()
![]()
ah ja, weggeven kan natuurlijk ookquote:Op maandag 26 april 2021 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gewoon een paar dingen weggegeven en het enige dat ik heb weggemikt was de tonijnsalade
Zekerquote:Op maandag 26 april 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die dingen waar je graag schuldig aan bent![]()
Melk drink ik zelf genoeg en vla is wel lekker als toetjequote:Op maandag 26 april 2021 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, weggeven kan natuurlijk ook
die 4 pakken vla& melk zou ik al weg doen
[..]
Ik had er gisteren nog eentje voor 3,99 bij de Spar opgehaaldDat is toch een stuk beter dan dat kleine klote zakje dat ik laatst had bij de EkoplazaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Dat is een beetje net als die zakjes bij een tankstation, qua waarde zal het vast kloppen maar het is altijd zo weinigquote:Op maandag 26 april 2021 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch een stuk beter dan dat kleine klote zakje dat ik laatst had bij de Ekoplaza
Ja het was een pak melk, bakje yoghurt en wat alfalfaquote:Op maandag 26 april 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje net als die zakjes bij een tankstation, qua waarde zal het vast kloppen maar het is altijd zo weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |