Ik heb twee weken geleden een plant van de buren gekregen. Als excuus voor de te verwachten overlast, hun badkamer werd verbouwd.quote:Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik kan wel een boek vol schrijven over mijn buren. Sterker nog, als ik hier nog een paar jaar blijf wonen, kan ik het in een trilogie nog niet kwijt, vrees ik.Die mensen blijven me verrassen.
En dan die buurman die de hele tijd aandacht trekt....
[ afbeelding ]
Maar ik negeer hem natuurlijk.![]()
Hebben we allemaal al ons Koningspak gestreken?
Zijn we er klaar voor om met een ratel en vlaggetje in de eigen tuin te zitten?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele jaren later hebben ze zonnepanelen op het dak gezet. Zonnepanelen die volgescheten worden door de vogels die voortdurend (vaak met 10 of meer) op de antenne zitten.are we infinite or am I alone
Ik heb oranje tompoucen bestelt.quote:Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef Mammietje het volgende:
Hebben we allemaal al ons Koningspak gestreken?
Zijn we er klaar voor om met een ratel en vlaggetje in de eigen tuin te zitten?![]()
quote:Op maandag 26 april 2021 21:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden een plant van de buren gekregen. Als excuus voor de te verwachten overlast, hun badkamer werd verbouwd.
Ze voeren haast elk jaar verbouwingen uit (kunnen ze makkelijk doen, als eigenaars van een bouwbedrijf). Het meest verrassende tot nu toe was geen verbouwing, maar de plaatsing van een draaibare antenne op het dak van de aanbouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele jaren later hebben ze zonnepanelen op het dak gezet. Zonnepanelen die volgescheten worden door de vogels die voortdurend (vaak met 10 of meer) op de antenne zitten.![]()
Daar moet je dan toch stiekem wel lol om hebben?![]()
Inderdaad slechte combi, antenne en zonnepanelen!![]()
Wel tof dat ze je een plant geven voor de te verwachten overlast.![]()
Slim ook, want ik denk dat het je toch milder stemt als je er last van hebt.
Ik baal als een stekker van die oranje krengen.quote:
En ik moet ze helemaal alleen opeten want mijn vrouw is allergisch voor oranje kleurstoffen in voeding. Oh, wat erg...quote:Op maandag 26 april 2021 21:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker van die oranje krengen.![]()
Ik ben heel erg gek op de roze exemplaren maar die zijn nu tijdelijk niet te krijgen door de oranjegekte.![]()
Maarrrr.... wel tof dat je op deze ludieke wijze () meedoet aan ons fantastische nationale feest!
![]()
Héél ellendig!quote:Op maandag 26 april 2021 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ik moet ze helemaal alleen opeten want mijn vrouw is allergisch voor oranje kleurstoffen in voeding. Oh, wat erg...
Ach en wee, ik heb niemand om mij een schuldgevoel aan te praten! Kun jij niet even langskomen als ik de laatste op heb en mij een schuldgevoel aanpraten?quote:Op maandag 26 april 2021 21:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Héél ellendig!![]()
Ik had er laatst ook 4 gehaald maar had ook ander gebak in huis (dochter jarig) en toen ik de laatste oppeuzelde, kwam mijn oudste zoon me betrappen.![]()
Heb hem eerlijk verteld dat ze alle 4 even lekker waren geweest.![]()
Ik ookquote:
Ja hoor! Geen enkel probleem. Praat graag mensen een schuldgevoel aan!quote:Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach en wee, ik heb niemand om mij een schuldgevoel aan te praten! Kun jij niet even langskomen als ik de laatste op heb en mij een schuldgevoel aanpraten?
Wij hebben een bakker in een belendende nederzetting die alleen op bestelling (minstens 100, jawel, 100) oranje tompoucen maakt. Dus de hele straat hier heeft tompoucen bestelt via een organiserende buur. Is die buurt Whatsapp eindelijk eens nuttigquote:Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook
En oranje soesjes voor de dochter.
Ja toch? Smaakt toch NET even iets lekkerder als er een schepje schuldgevoel bovenop zit.quote:Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja hoor! Geen enkel probleem. Praat graag mensen een schuldgevoel aan!![]()
![]()
Geeft toch een extra tevreden gevoel als je ze stiekem voor iemands neus weggekaapt hebt, snap ik!![]()
Mwa, lol om hebben... Als de wind in de verkeerde richting staat kan dat ook bij mij belanden.quote:Op maandag 26 april 2021 21:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Daar moet je dan toch stiekem wel lol om hebben?![]()
Inderdaad slechte combi, antenne en zonnepanelen!![]()
Wel tof dat ze je een plant geven voor de te verwachten overlast.![]()
Slim ook, want ik denk dat het je toch milder stemt als je er last van hebt.
De buurtapp hier is meer een felicitatiedienst.....quote:Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hebben een bakker in een belendende nederzetting die alleen op bestelling (minstens 100, jawel, 100) oranje tompoucen maakt. Dus de hele straat hier heeft tompoucen bestelt via een organiserende buur. Is die buurt Whatsapp eindelijk eens nuttig
Owja.... dat is minder.quote:Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, lol om hebben... Als de wind in de verkeerde richting staat kan dat ook bij mij belanden.
Breek me de bek niet open...en dan die alarmberichten nog die totaal niet relevant zijn omdat wij in een soort doodlopende straat zitten met net 30 huizen 2 km buiten het dorp.quote:Op maandag 26 april 2021 21:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De buurtapp hier is meer een felicitatiedienst.....
quote:Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open...en dan die alarmberichten nog die totaal niet relevant zijn omdat wij in een soort doodlopende straat zitten met net 30 huizen 2 km buiten het dorp.
De was buiten heeft hangen?quote:Op maandag 26 april 2021 21:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Owja.... dat is minder.![]()
Wraakactie op touw zetten. Vogeltjes voeren als de buurvrouw de was buiten heeft hangen! Dat zal haar leren!
Ik heb geen van beiden en hier hangt ook geen was buiten. Daar heeft men wasdrogers en zolders voor uitgevonden, tenslottequote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De was buiten heeft hangen?
Mensen die kunstgras en een Jacuzzi in de tuin hebben hangen geen was op.
quote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De was buiten heeft hangen?
Mensen die kunstgras en een Jacuzzi in de tuin hebben hangen geen was op.
Vind jij kunstgras zo lekker dan? Bijzonder...quote:Op maandag 26 april 2021 21:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je toevallig het adres van je buren?![]()
Mijn wasmachine staat op zolder en ik pieker er niet over om die zooi heen en weer naar buiten te slepen. Maar sommige mensen zweren bij buiten drogende was.quote:Op maandag 26 april 2021 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen van beiden en hier hangt ook geen was buiten. Daar heeft men wasdrogers en zolders voor uitgevonden, tenslotte
De paupers achter ons met hun vrije kavel daarentegen hebben geen zolder dus die hebben een droogmolen in de tuin.
quote:Op maandag 26 april 2021 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind jij kunstgras zo lekker dan? Bijzonder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |