abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2021 @ 14:48:56 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_199164524
Welkom in de slowchat reeks van COR.

Wil je dingen bespreken die offtopic in de andere topics, ga lekker je gang! Je mag hier gifjes plaatsen, meme's plaatsen, grappige dingen en dagcijfers raden. Zo lang je je ook aan de algemene Fok regels houdt. Dus lief voor elkaar zijn. Geen nazi/bloot etc. content. O+

Iedereen is welkom hier! En pak er een drankje bij c_/

En heb je niets met Corona? Dan ben je ook welkom hier.

16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_199164557
mkay.
  maandag 26 april 2021 @ 21:20:10 #4
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_199170464
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik kan wel een boek vol schrijven over mijn buren. Sterker nog, als ik hier nog een paar jaar blijf wonen, kan ik het in een trilogie nog niet kwijt, vrees ik. :') Die mensen blijven me verrassen.
En dan die buurman die de hele tijd aandacht trekt....

[ afbeelding ]

Maar ik negeer hem natuurlijk. :{w

Hebben we allemaal al ons Koningspak gestreken?
Zijn we er klaar voor om met een ratel en vlaggetje in de eigen tuin te zitten? *O*

[ afbeelding ]
Ik heb twee weken geleden een plant van de buren gekregen. Als excuus voor de te verwachten overlast, hun badkamer werd verbouwd.

Ze voeren haast elk jaar verbouwingen uit (kunnen ze makkelijk doen, als eigenaars van een bouwbedrijf). Het meest verrassende tot nu toe was geen verbouwing, maar de plaatsing van een draaibare antenne op het dak van de aanbouw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele jaren later hebben ze zonnepanelen op het dak gezet. Zonnepanelen die volgescheten worden door de vogels die voortdurend (vaak met 10 of meer) op de antenne zitten.
are we infinite or am I alone
pi_199170507
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef Mammietje het volgende:

Hebben we allemaal al ons Koningspak gestreken?
Zijn we er klaar voor om met een ratel en vlaggetje in de eigen tuin te zitten? *O*
Ik heb oranje tompoucen bestelt.
pi_199170578
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:20 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik heb twee weken geleden een plant van de buren gekregen. Als excuus voor de te verwachten overlast, hun badkamer werd verbouwd.

Ze voeren haast elk jaar verbouwingen uit (kunnen ze makkelijk doen, als eigenaars van een bouwbedrijf). Het meest verrassende tot nu toe was geen verbouwing, maar de plaatsing van een draaibare antenne op het dak van de aanbouw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele jaren later hebben ze zonnepanelen op het dak gezet. Zonnepanelen die volgescheten worden door de vogels die voortdurend (vaak met 10 of meer) op de antenne zitten.
_O-
Daar moet je dan toch stiekem wel lol om hebben? :D
Inderdaad slechte combi, antenne en zonnepanelen! _O-

Wel tof dat ze je een plant geven voor de te verwachten overlast. ^O^
Slim ook, want ik denk dat het je toch milder stemt als je er last van hebt.
pi_199170645
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik baal als een stekker van die oranje krengen. }:|
Ik ben heel erg gek op de roze exemplaren maar die zijn nu tijdelijk niet te krijgen door de oranjegekte. :(

Maarrrr.... wel tof dat je op deze ludieke wijze ( :D ) meedoet aan ons fantastische nationale feest! :Y *O*
pi_199170684
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:29 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik baal als een stekker van die oranje krengen. }:|
Ik ben heel erg gek op de roze exemplaren maar die zijn nu tijdelijk niet te krijgen door de oranjegekte. :(

Maarrrr.... wel tof dat je op deze ludieke wijze ( :D ) meedoet aan ons fantastische nationale feest! :Y *O*
En ik moet ze helemaal alleen opeten want mijn vrouw is allergisch voor oranje kleurstoffen in voeding. Oh, wat erg... >:)
pi_199170755
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En ik moet ze helemaal alleen opeten want mijn vrouw is allergisch voor oranje kleurstoffen in voeding. Oh, wat erg... >:)
Héél ellendig! :D
Ik had er laatst ook 4 gehaald maar had ook ander gebak in huis (dochter jarig) en toen ik de laatste oppeuzelde, kwam mijn oudste zoon me betrappen. :@
Heb hem eerlijk verteld dat ze alle 4 even lekker waren geweest. :Y) >:)
pi_199170786
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Héél ellendig! :D
Ik had er laatst ook 4 gehaald maar had ook ander gebak in huis (dochter jarig) en toen ik de laatste oppeuzelde, kwam mijn oudste zoon me betrappen. :@
Heb hem eerlijk verteld dat ze alle 4 even lekker waren geweest. :Y) >:)
Ach en wee, ik heb niemand om mij een schuldgevoel aan te praten! Kun jij niet even langskomen als ik de laatste op heb en mij een schuldgevoel aanpraten? :D
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:34:50 #11
5428 crew  miss_sly
pi_199170792
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ook *O*
En oranje soesjes voor de dochter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199170839
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach en wee, ik heb niemand om mij een schuldgevoel aan te praten! Kun jij niet even langskomen als ik de laatste op heb en mij een schuldgevoel aanpraten? :D
Ja hoor! Geen enkel probleem. Praat graag mensen een schuldgevoel aan! :+ :D
Geeft toch een extra tevreden gevoel als je ze stiekem voor iemands neus weggekaapt hebt, snap ik! :+ _O-
pi_199170855
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ook *O*
En oranje soesjes voor de dochter.
Wij hebben een bakker in een belendende nederzetting die alleen op bestelling (minstens 100, jawel, 100) oranje tompoucen maakt. Dus de hele straat hier heeft tompoucen bestelt via een organiserende buur. Is die buurt Whatsapp eindelijk eens nuttig >:)
pi_199170878
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja hoor! Geen enkel probleem. Praat graag mensen een schuldgevoel aan! :+ :D
Geeft toch een extra tevreden gevoel als je ze stiekem voor iemands neus weggekaapt hebt, snap ik! :+ _O-
Ja toch? Smaakt toch NET even iets lekkerder als er een schepje schuldgevoel bovenop zit.
  maandag 26 april 2021 @ 21:37:58 #15
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_199170882
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:26 schreef Mammietje het volgende:

[..]

_O-
Daar moet je dan toch stiekem wel lol om hebben? :D
Inderdaad slechte combi, antenne en zonnepanelen! _O-

Wel tof dat ze je een plant geven voor de te verwachten overlast. ^O^
Slim ook, want ik denk dat het je toch milder stemt als je er last van hebt.
Mwa, lol om hebben... Als de wind in de verkeerde richting staat kan dat ook bij mij belanden. :{
pi_199170893
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wij hebben een bakker in een belendende nederzetting die alleen op bestelling (minstens 100, jawel, 100) oranje tompoucen maakt. Dus de hele straat hier heeft tompoucen bestelt via een organiserende buur. Is die buurt Whatsapp eindelijk eens nuttig >:)
De buurtapp hier is meer een felicitatiedienst..... }:|
pi_199170956
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, lol om hebben... Als de wind in de verkeerde richting staat kan dat ook bij mij belanden. :{
Owja.... dat is minder. -O-
Wraakactie op touw zetten. Vogeltjes voeren als de buurvrouw de was buiten heeft hangen! Dat zal haar leren! :7
O...wacht...
pi_199170982
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

De buurtapp hier is meer een felicitatiedienst..... }:|
Breek me de bek niet open...en dan die alarmberichten nog die totaal niet relevant zijn omdat wij in een soort doodlopende straat zitten met net 30 huizen 2 km buiten het dorp.
pi_199171054
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open...en dan die alarmberichten nog die totaal niet relevant zijn omdat wij in een soort doodlopende straat zitten met net 30 huizen 2 km buiten het dorp.
  maandag 26 april 2021 @ 21:46:26 #20
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_199171128
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Owja.... dat is minder. -O-
Wraakactie op touw zetten. Vogeltjes voeren als de buurvrouw de was buiten heeft hangen! Dat zal haar leren! :7
De was buiten heeft hangen?
Mensen die kunstgras en een Jacuzzi in de tuin hebben hangen geen was op. :{w
pi_199171190
quote:
12s.gif Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik heb geen van beiden en hier hangt ook geen was buiten. Daar heeft men wasdrogers en zolders voor uitgevonden, tenslotte :D

De paupers achter ons met hun vrije kavel daarentegen hebben geen zolder dus die hebben een droogmolen in de tuin.
pi_199171219
quote:
12s.gif Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ken je toevallig het adres van je buren? O-) ;)
pi_199171257
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ken je toevallig het adres van je buren? O-) ;)
Vind jij kunstgras zo lekker dan? Bijzonder...
pi_199171291
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb geen van beiden en hier hangt ook geen was buiten. Daar heeft men wasdrogers en zolders voor uitgevonden, tenslotte :D

De paupers achter ons met hun vrije kavel daarentegen hebben geen zolder dus die hebben een droogmolen in de tuin.
Mijn wasmachine staat op zolder en ik pieker er niet over om die zooi heen en weer naar buiten te slepen. Maar sommige mensen zweren bij buiten drogende was.

pi_199171318
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vind jij kunstgras zo lekker dan? Bijzonder...
:D
Hoef jij het gras niet zelf te maaien soms? :D :P
Het ging me meer om de jacuzzi eigenlijk... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')