abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199209316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:12 schreef Salina het volgende:

[..]

Een scheutje bruine rum of cognac in de warme chocomel doet wonderen. O+

Of laat de chocomel gewoon weg. :Y)
Waarom wil je nu prima chocomel ruineren? :P
pi_199209320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
Warme chocomel is meer wat je nodig hebt nu, het is gewoon fucking koud buiten!
Ja, dat is wel ff afkicken ja.... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:12 schreef Salina het volgende:

[..]

Een scheutje bruine rum of cognac in de warme chocomel doet wonderen. O+

Of laat de chocomel gewoon weg. :Y)
Daar slaap je vast wel lekkerder op. :)
pi_199209340
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:13 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, dat is wel ff afkicken ja.... -O-
[..]

Daar slaap je vast wel lekkerder op. :)
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, ik drink geen alcohol dus de kans dat ik er beter van slaap is nogal klein :D
pi_199209359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, ik drink geen alcohol dus de kans dat ik er beter van slaap is nogal klein :D
Ik drink ook zelden tot nooit (hoewel dat dit jaar anders lijkt :') ) maar ik slaap er wel degelijk prima op! :D
pi_199209372
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom wil je nu prima chocomel ruineren? :P
Niet zozeer ruïneren, maar rumineren eigenlijk.

Nou goed, los mag ook. Eerst een warme choco en daarna glaasje bruine rum. Lekker. Havana Club was zo spotgoedkoop op Cuba. Zes dollar voor een liter HC. Wowie. Helemaal klem gezopen van het leven genoten daar. Especial, Reserva, Siete Anos. O+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199218292
Raar weekje zo, de draad helemaal kwijt wat betreft dagen.
Maar het blijkt alweer vrijdag te zijn. :s)

Nu nog wachten op het hoge plateau in de weersvoorspelling. :{
pi_199218363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik drink ook zelden tot nooit (hoewel dat dit jaar anders lijkt :') ) maar ik slaap er wel degelijk prima op! :D
pi_199218381
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:36 schreef Mammietje het volgende:
Raar weekje zo, de draad helemaal kwijt wat betreft dagen.
Maar het blijkt alweer vrijdag te zijn. :s)

[ afbeelding ]

Nu nog wachten op het hoge plateau in de weersvoorspelling. :{
Hier ook weinig (niet) hier geweest de afgelopen dagen). Lang druk koningsweekend, met werk de drukste week van het jaar, de paardentandarts kwam ook nog. Vandaag nog even surviven en dan wordt het weer een beetje normaal.

pi_199218543
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey.... ik doe mijn best om een beetje leuk mee te doen he?! }:|

pi_199223695
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
Vanmorgen een covid test laten doen om naar het VK te kunnen reizen,
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat deze test positief uitvalt (of juist niet dus, ehm... :? )
Hele fijne reis morgen en geniet er weer van! :W

Zal af en toe ff een gifje in het andere topic plaatsen zodat je je niet helemaal nutteloos gaat voelen! :P
pi_199223739
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat deze test positief uitvalt (of juist niet dus, ehm... :? )
Hele fijne reis morgen en geniet er weer van! :W

[ afbeelding ]

Zal af en toe ff een gifje in het andere topic plaatsen zodat je je niet helemaal nutteloos gaat voelen! :P
Dat hoop ik iig wel, ja :D

De reis wordt blah, DFDS ferry van IJmuiden naar Newcastle, en ik hou niet van zeereizen, met 2 grote honden in de cabine. En we gaan eigenlijk om mantelzorg te verlenen en niet op vakantie :D

Maar verder is het allemaal prima _O-
pi_199223802
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat hoop ik iig wel, ja :D

De reis wordt blah, DFDS ferry van IJmuiden naar Newcastle, en ik hou niet van zeereizen, met 2 grote honden in de cabine. En we gaan eigenlijk om mantelzorg te verlenen en niet op vakantie :D

Maar verder is het allemaal prima _O-
Nah... wilde ik het expres vakantie noemen om de rest hier een beetje de ogen uit te steken, maar jij doet het nog beter door net te doen alsof je het ook nog met tegenzin doet! :P :D
pi_199223848
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nah... wilde ik het expres vakantie noemen om de rest hier een beetje de ogen uit te steken, maar jij doet het nog beter door net te doen alsof je het ook nog met tegenzin doet! :P :D
Dat is dan ook zo :P

Althans, de omstandigheden zijn onprettig, de reden dat we gaan is de gezondheid van mijn schoonmoeder. En we moeten 10 dagen in quarantaine, uiteraard, en dan nog eens 2 PCR tests doen (dag 2 en dag 8) en dan nog eentje om weer naar huis te kunnen.
Dat is een dure grap alles bij elkaar en knap vermoeiend eigenlijk, maar goed, wie weet is het de laatste keer dus we doen het gewoon.

Al met al was ik liever in mei thuis gebleven.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 14:25:27 #114
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199246946

Dit topic is ook aardig aan het uitsterven zeg. What de fuck is going on people? :D
pi_199250408
quote:
11s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]

Dit topic is ook aardig aan het uitsterven zeg. What de fuck is going on people? :D

Zitten tegenwoordig op de Weer, Klimaat en Natuurrampen slow chat. :P
Nee grapje, die is er niet.

Druk met werk denk ik. Druk met leven. Genieten van de zon en 25 graden buiten. Belastingaangiftes invullen. Webcam slechtvalk dode kuikentjes kijken. Shoppen nu het weer kan. Naar de Action of Primark. Of naar Wales. Wat het verschil ook moge zijn. :P

Ik merk ook dat het in de weekenden minder druk is hier. Heb even een grafiekje uitgedraaid van FOK Stats en de weekenden er uitgepikt. Dat zijn de gele bolletjes. Zelf gemaakt, ben geen creatief wonder. Dus voor klachten kun je terecht bij salina@idontcaredusjekuntdepotop.nl.

Je ziet aan de gele balletjes te zien dat het inderdaad vaak rustiger is hier in de weekenden. :M
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 20:00:05 #116
Dick Laurent Is Dead
pi_199257580

Nou, nieuwe werkweek. Mooi zonnetje nu maar komende dagen regen zag ik net. Gelukkig komt de 20-25 graden er aan - als het goed is.

Nu eerst even wat MS Teams-overleggen. Verbaas me er altijd over dat er zoveel fout gaat met die massale MST-bijeenkomsten. Links die niet werken, mensen niet aangesloten, etc. Blijft leuk. :{

Godsamme wat zitten ze toch te kloten bij die presentatie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Salina op 03-05-2021 09:00:55 ]
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 10:20:41 #118
Dick Laurent Is Dead
pi_199258466
Ik werd net uitgenodigd voor een of ander Teams overleg waarvan ik werkelijk géén idee had waar het over ging en waarom ik ervoor uitgenodigd werd.

Ik heb letterlijk 5 minuten incognito erbij gezeten met mijn camera uit en toen geconcludeerd dat ik er werkelijk niets mee kon en toen maar weer de meeting verlaten :')

pi_199258793
Goedemorgen vanuit zonnig Wales, de ligstoel en de handdoek ligt klaar buiten 8-)
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 11:34:07 #120
Dick Laurent Is Dead
pi_199259179
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goedemorgen vanuit zonnig Wales, de ligstoel en de handdoek ligt klaar buiten 8-)
Het is idd prachtig zonnig weer in Wales nu ja :D

pi_199259637
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
Volgens mij lieg je.

Wel succes daar bij je schoonouders. Lijkt me toch wel een mooi landje, Wales.

quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik werd net uitgenodigd voor een of ander Teams overleg waarvan ik werkelijk géén idee had waar het over ging en waarom ik ervoor uitgenodigd werd.

Ik heb letterlijk 5 minuten incognito erbij gezeten met mijn camera uit en toen geconcludeerd dat ik er werkelijk niets mee kon en toen maar weer de meeting verlaten :')

[ afbeelding ]
En nog een hele week te gaan ook. *O*
pi_199259729
zo mijn vader en vandaag moeder zijn gevaccineerd, gelukkig, eindelijk.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 12:34:11 #123
Dick Laurent Is Dead
pi_199259916
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef christmastsunami het volgende:
zo mijn vader en vandaag moeder zijn gevaccineerd, gelukkig, eindelijk.
Same here btw. Wel weer heel random want mijn ma is 62 en heeft géén medische indicatie en mijn pa is 69 en heeft wél medische indicatie.

En toch werd mijn ma ruim twee weken eerder gevaccineerd dan mijn pa 🤷🏻‍♂️
pi_199261836
Salina, ben jij eigenlijk naar dat eiland genoemd? Ben je er wel eens geweest? Ik las daar van de week iets over, zag er wel mooi uit. Ik ben wel geweest op Lipari, Panarea en Vulcano van dezelfde groep. En een rondje om Stromboli natuurlijk. Vanwege:

pi_199261839
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Het is idd prachtig zonnig weer in Wales nu ja :D

[ afbeelding ]
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')