Waarom wil je nu prima chocomel ruineren?quote:Op donderdag 29 april 2021 18:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Een scheutje bruine rum of cognac in de warme chocomel doet wonderen.
Of laat de chocomel gewoon weg.![]()
Ja, dat is wel ff afkicken ja....quote:Op donderdag 29 april 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
Warme chocomel is meer wat je nodig hebt nu, het is gewoon fucking koud buiten!
Daar slaap je vast wel lekkerder op.quote:Op donderdag 29 april 2021 18:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Een scheutje bruine rum of cognac in de warme chocomel doet wonderen.
Of laat de chocomel gewoon weg.![]()
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, ik drink geen alcohol dus de kans dat ik er beter van slaap is nogal kleinquote:Op donderdag 29 april 2021 18:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ff afkicken ja....
[..]
Daar slaap je vast wel lekkerder op.
Ik drink ook zelden tot nooit (hoewel dat dit jaar anders lijktquote:Op donderdag 29 april 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, ik drink geen alcohol dus de kans dat ik er beter van slaap is nogal klein
Niet zozeer ruïneren, maar rumineren eigenlijk.quote:Op donderdag 29 april 2021 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom wil je nu prima chocomel ruineren?
quote:Op donderdag 29 april 2021 18:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik drink ook zelden tot nooit (hoewel dat dit jaar anders lijkt) maar ik slaap er wel degelijk prima op!
Hier ook weinig (niet) hier geweest de afgelopen dagen). Lang druk koningsweekend, met werk de drukste week van het jaar, de paardentandarts kwam ook nog. Vandaag nog even surviven en dan wordt het weer een beetje normaal.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:36 schreef Mammietje het volgende:
Raar weekje zo, de draad helemaal kwijt wat betreft dagen.
Maar het blijkt alweer vrijdag te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Nu nog wachten op het hoge plateau in de weersvoorspelling.
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat deze test positief uitvalt (of juist niet dus, ehm...quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
Vanmorgen een covid test laten doen om naar het VK te kunnen reizen,
Dat hoop ik iig wel, jaquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat deze test positief uitvalt (of juist niet dus, ehm...)
Hele fijne reis morgen en geniet er weer van!![]()
[ afbeelding ]
Zal af en toe ff een gifje in het andere topic plaatsen zodat je je niet helemaal nutteloos gaat voelen!
Nah... wilde ik het expres vakantie noemen om de rest hier een beetje de ogen uit te steken, maar jij doet het nog beter door net te doen alsof je het ook nog met tegenzin doet!quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hoop ik iig wel, ja
De reis wordt blah, DFDS ferry van IJmuiden naar Newcastle, en ik hou niet van zeereizen, met 2 grote honden in de cabine. En we gaan eigenlijk om mantelzorg te verlenen en niet op vakantie
Maar verder is het allemaal prima
Dat is dan ook zoquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah... wilde ik het expres vakantie noemen om de rest hier een beetje de ogen uit te steken, maar jij doet het nog beter door net te doen alsof je het ook nog met tegenzin doet!![]()
quote:Op zondag 2 mei 2021 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic is ook aardig aan het uitsterven zeg. What de fuck is going on people?
Het is idd prachtig zonnig weer in Wales nu jaquote:Op maandag 3 mei 2021 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goedemorgen vanuit zonnig Wales, de ligstoel en de handdoek ligt klaar buiten
Volgens mij lieg je.quote:Op maandag 3 mei 2021 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goedemorgen vanuit zonnig Wales, de ligstoel en de handdoek ligt klaar buiten
En nog een hele week te gaan ook.quote:Op maandag 3 mei 2021 10:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik werd net uitgenodigd voor een of ander Teams overleg waarvan ik werkelijk géén idee had waar het over ging en waarom ik ervoor uitgenodigd werd.
Ik heb letterlijk 5 minuten incognito erbij gezeten met mijn camera uit en toen geconcludeerd dat ik er werkelijk niets mee kon en toen maar weer de meeting verlaten
[ afbeelding ]
Same here btw. Wel weer heel random want mijn ma is 62 en heeft géén medische indicatie en mijn pa is 69 en heeft wél medische indicatie.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef christmastsunami het volgende:
zo mijn vader en vandaag moeder zijn gevaccineerd, gelukkig, eindelijk.
quote:Op maandag 3 mei 2021 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is idd prachtig zonnig weer in Wales nu ja
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |