Ik dacht oprecht dat je hier ging zeggen > Pas toen ontdekte ik dat ze al weken dood was.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:54 schreef Salina het volgende:
Zelf had ik laatst ook zo'n vreemd "oeps"-momentje.
Ik zat naar mn kat te kijken die lekker op de bank lag te dutten, en dacht bij mezelf: "wat slaapt die kat toch veel de laatste tijd/maanden, zo veel sliep die vroeger toch nooit overdag? Is er iets aan de hand, wordt ze oud?".
Paar dagen later viel het kwartje opeens:
Daar was ik ook een beetje bang voor, jaquote:Op maandag 10 mei 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat je hier ging zeggen > Pas toen ontdekte ik dat ze al weken dood was.
![]()
Verdomme, wat een lieverdquote:Op maandag 10 mei 2021 13:54 schreef Salina het volgende:
Maar anyway, ze is zeker niet dood, blij toe. Zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten op dit moment. Mijn beste maatje.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt door de cabin fever, die rare gedachten. Althans, bij mij, bij dick durf ik dat niet te zeggenquote:
Ach. Ik was al raar. De pandemie heeft daar denk ik weinig verbetering in gebrachtquote:Op maandag 10 mei 2021 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Komt door de cabin fever, die rare gedachten. Althans, bij mij, bij dick durf ik dat niet te zeggen
Ja, ik zag het vorig jaar in Flora & Fauna van jouw kat.. Kut lijkt me dat. En daar zie ik echt wel tegen op, als dat moment komt. Gelukkig is dat nog niet aan de orde.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verdomme, wat een lieverd![]()
En ja, ik ben mijn beste maatje afgelopen november kwijtgeraakt. Stonden we dan, met fucking mondkapjes op bij de dierenarts terwijl ze haar laatste adem uitblies. Hardest thing I ever had to do in my life![]()
[ afbeelding ]
Als er ooit een vaccin of medicijn tegen raarheid komt, zou jij dat dan nemen?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach. Ik was al raar. De pandemie heeft daar denk ik weinig verbetering in gebracht
Ja was voor mij ook zo. Als kind ook wel huisdieren gehad die op gegeven moment moesten inslapen, maar daar ben je dan toch iets minder intensief bij betrokken, het waren toch je ouders die dat dan soort van allemaal regelden.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, ik zag het vorig jaar in Flora & Fauna van jouw kat.. Kut lijkt me dat. En daar zie ik echt wel tegen op, als dat moment komt. Gelukkig is dat nog niet aan de orde.
Overigens is dit niet mijn eerste kat, maar wel de eerste kat die ik vanaf jongs af aan in huis heb, dus toch nog net iets meer "mijn" beestje. Mijn eerste kat is al overleden helaas.
[..]
Als er ooit een vaccin of medicijn tegen raarheid komt, zou jij dat dan nemen?
Ik niet hoor. Geef mij maar raar.
Hey, was jij niet die chick die altijd huilde in dr auto?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha ouwe slowchatmakkers. Ik probeer een antwoord te krijgen op mijn vraag over vaccins (moet ik de voorkeur geven aan Pfizer boven Moderna en Janssen?), maar ik word overal afgewimpeld (algemene vaccininformatielijn, huisarts). Wat een kutsituatie, zeg. Iemand een tip voor me?
Ehm, ik ben geen expert wat betreft de verschillende vaccins en hun werking en bijwerkingen. Dus ik zou het even niet weten. Wel vervelend dat je overal wordt afgewimpeld, maar misschien is dat om dit soort vragen juist tegen te zijn zodat niet iedereen actief gaat twijfelen en "shoppen" ofzo. Ik denk dat ze overal zoveel mogelijk een "alle-vaccins-zijn-veilig-genoeg"-beleid willen uitstralen. Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha ouwe slowchatmakkers. Ik probeer een antwoord te krijgen op mijn vraag over vaccins (moet ik de voorkeur geven aan Pfizer boven Moderna en Janssen?), maar ik word overal afgewimpeld (algemene vaccininformatielijn, huisarts). Wat een kutsituatie, zeg. Iemand een tip voor me?
Het lijkt mij logisch om dit soort zaken met de huisarts te bespreken, maar de assistent staat altijd in afwimpelstand. Toen ik belde om te vragen waarom ik bij mijn vorige huisarts wel tot een risicogroep behoorde en bij mijn nieuwe niet, werd ik ook afgewimpeld. En in die tijd wilde ik niet als een vaccinbedelaar overkomen, maar inmiddels begin ik pissig te worden dat ik met niemand hierover kan praten.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Ehm, ik ben geen expert wat betreft de verschillende vaccins en hun werking en bijwerkingen. Dus ik zou het even niet weten. Wel vervelend dat je overal wordt afgewimpeld, maar misschien is dat om dit soort vragen juist tegen te zijn zodat niet iedereen actief gaat twijfelen en "shoppen" ofzo. Ik denk dat ze overal zoveel mogelijk een "alle-vaccins-zijn-veilig-genoeg"-beleid willen uitstralen. Geen idee eigenlijk.
Misschien hier:
Soorten coronavaccins
Of het specifieke vaccintopic hier in COR.
Eigenlijk zou er een soort simpele kaart moeten komen (max 1 A4 ofzo) waarin kort schematisch alle vaccins, de voor- en nadelen, doelgroepen, bijwerkingen en werking vermeld staan. Dat zoek ik nu op Google maar kan zo snel niets vinden.
https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/covid19-vaccinsquote:Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat je hier ging zeggen > Pas toen ontdekte ik dat ze al weken dood was.
![]()
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Wimpel jij me nou ook al af?quote:
ik wist niet dat je een keuze had en zo ja vreemd dat er dan geen (professioneel) advies te verkrijgen isquote:
Ik vermoed dat er een samenhang is tussen geen keuze en geen adviesquote:Op maandag 10 mei 2021 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wist niet dat je een keuze had en zo ja vreemd dat er dan geen (professioneel) advies te verkrijgen is
quote:Op maandag 10 mei 2021 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doktersassistente, he? Altijd hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |