ja, deze manier leek me de situatie beter omschrijven.quote:Op maandag 26 april 2021 11:18 schreef CoolGuy het volgende:
Nee, je hebt nu volledig de OP aangepast, waardoor het nu leest alsof hij het probleem is. De OP nu is wezenlijk anders dan je originele OP, waar mijn reactie ook op gebaseerd was.
het is nu vaak zo dat het appen door hem stopt. Dan reageert hij ineens niet meer en dan dagen later wel weer.quote:Op maandag 26 april 2021 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, als je écht wil afspreken, en dan écht, dan vindt je die tijd echt wel, en jullie hebben beiden afgezegd, het appcontact is onregelmatig, dus van beide kanten etc.
Dus jij bent in die zin geen haar beter dan hij, maar jij gaat hem vervolgens wel beschuldigen van dat hij weinig moeite doet, en daardoor ga jij twijfelen? Gevoel heb je of niet. Als dat gevoel daadwerkelijk weg gaat omdat hij niet appt/contact zoekt op de manier die jou zint, dan zou ik het als ik hem was al niet meer serieus nemen.
Daar komt dan nog bij dat je hem beschuldigd van iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt? Dat zou bij mij niet lekker vallen. Ik zou dat soort gedrag inderdaad érg onaantrekkelijk vinden.
Nou, ik heb je originele OP gezien, en je laat nu de dingen weg die je eerder van jezelf zei. Die kun je dan wel weg laten, maar of ze zijn gebeurt, of ze zijn niet gebeurt, en als je ze eerst zei ga ik er vanuit dat ze ook waar zijn. Dat je ze nu dan weg laat doet mij denken dat je dat doet om het verhaal te kleuren.quote:Op maandag 26 april 2021 11:20 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja, deze manier leek me de situatie beter omschrijven.
nee dat was niet de bedoeling. Ik heb gezegd dat ik het verwarrend vind en daardoor niet weet wat ik ermee moet en het gevoel heb dat ik m'n interesse verlies (wat ook echt zo is).quote:Op maandag 26 april 2021 11:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik heb je originele OP gezien, en je laat nu de dingen weg die je eerder van jezelf zei. Die kun je dan wel weg laten, maar of ze zijn gebeurt, of ze zijn niet gebeurt, en als je ze eerst zei ga ik er vanuit dat ze ook waar zijn. Dat je ze nu dan weg laat doet mij denken dat je dat doet om het verhaal te kleuren.
Oke, prima.quote:Op maandag 26 april 2021 11:22 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
het is nu vaak zo dat het appen door hem stopt. Dan reageert hij ineens niet meer en dan dagen later wel weer.
mbt afzeggen: ik heb 1keer afgezegd omdat ik bang was dat ik corona had. Hij heeft 1x echt afgezegd vantevoren en het 1x op de dag zelf aan laten komen en pas toen ik vroeg of het nog doorging, geappt dat het hem eigenlijk niet lukte. Maar dat 'durfde' hij niet te zeggen omdat hij zich bezwaart zou voelen
ja, in het kort dit eigenlijkquote:Op maandag 26 april 2021 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Bedoel je nou: als ik hem eerlijk vertel dat ik dit geen leuke gang van zaken vindt, gaat hij dat beter zijn best doen of zet hij er dan een punt achter?
Nou, dat weet je alleen als je het vraagtquote:
nou het verwarrende is dus dat hij ZEGT echt iets voor me te voelen en ook een aantal keren moeite heeft gedaan om af te spreken en dat ook doet met appen. Maar aan de andere kant dus dingen doet die erop wijzen dat hij het totaal niet boeiend vindt.quote:Op maandag 26 april 2021 11:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, prima.
Maar wat verwacht je dan nu te horen? Want in je originele OP vroeg je of 'wij' als lezers hier weer interesse zouden hebben in 'het meisje' als 'het meisje' (lees: jij) weer 'relaxt' zou doen. Dat betekent dus dat je in ieder geval een deel bij jezelf legt, iets wat ik in je OP nu niet terug zie.
Maar prima, laten we uit gaan van je aangepaste verhaal. Dus er is een gozer waar je mee af wil spreken en hij komt zijn afspraken niet na, het appen valt stil en dat komt door hem, etc. Maakt het uit wat hij wel of niet doet, of dat je aan zijn gedrag een bepaald naampje kunt hangen?
Is de vraag niet eerder hoe jij je hier bij voelt? Want als jij het idee hebt dat je meer waard bent dan dit, of dat je hier gewoon geen zin in hebt, maakt het dan nog wat uit of wat hij doet 'breadcrumbing' is, wat dat ook mag zijn?
ja ik had het dus gevraagd en kreeg alle begrip van hem, hij wou het meteen uitpraten etc. Hij zei dat hij het niet zo zag als ik en gewoon echt druk was. Maar er is dus daarna niks verandert en zelfde patronen van gedrag bij hemquote:Op maandag 26 april 2021 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, dat weet je alleen als je het vraagt
Het is eerder de vraag hoe lang jij dit wil volhouden. Hoe lang wil je dat het zo doorgaat?
Dan moet je je afvragen of je accepteert dat hij nou eenmaal zo is of je het zo niet wil en dus er een einde aan maakt.quote:Op maandag 26 april 2021 11:31 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja ik had het dus gevraagd en kreeg alle begrip van hem, hoewel hij zei dat hij het niet zo zag en gewoon echt druk was. Maar er is dus niks verandert
Kun je die vraag niet beter voor jezelf beantwoorden? in plaats van het van hem af te laten hangen? Er zijn maar een paar mogelijkheden.quote:
Sowieso moet je gewoon eerlijk zijn. En zeggen wat je voelt. En ik zou niet spelletjes spelen of tactieken gebruiken etc.quote:
nee, daar hou ik ook niet van. En ik doe dat sowieso niet, maar soms heb ik het gevoel dat hij dat wel doetquote:Op maandag 26 april 2021 11:33 schreef Twintig het volgende:
[..]
Sowieso moet je gewoon eerlijk zijn. En zeggen wat je voelt. En ik zou niet spelletjes spelen of tactieken gebruiken etc.
Ik denk dat dit niet verwarrend hoeft te zijn. Ongeacht wat hij zegt, is dit niet een situatie waar je blij van wordt en mee verder wil. Tenzij dat verandert, maakt het dus geen reet uit wat hij zegt of voelt als dat niet voldoet.quote:Op maandag 26 april 2021 11:30 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
nou het verwarrende is dus dat hij ZEGT echt iets voor me te voelen en ook een aantal keren moeite heeft gedaan om af te spreken en dat ook doet met appen. Maar aan de andere kant dus dingen doet die erop wijzen dat hij het totaal niet boeiend vindt.
Waar het op neer komt is dat ik nogal mixed signals krijg en dat heb ik hem teruggegeven. Toen zei hij het helemaal te snappen, zich er niet bewust van te zijn maar echt te willen kijken of het iets kan worden. Maar daarna is er dus niets veranderd. Wel de toezegging dat hij snel weer af wil spreken en gaat proberen ruimte in z'n agenda te maken, maar nog geen concrete afspraak. Daarnaast wel hele snelle reactie als ik app,maar na 2 a 3 berichtjes niet meer reageren (hoeft ook niet perse). En dat maakt dat ik denk: heb ik hem misschien weggejaagd ofzo?
4 jaar. We waren eerst beiden bezet maar wel geďnteresseerd in elkaar. Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie' (let wel: ik heb nooit seks met hem gehad, alleen vriendschappelijk afgesproken). ik ben waarschijnlijk extra sceptisch, kritisch en op mijn hoede omdat hij nog niet single is.Ik ben uiteraard wel singlequote:Op maandag 26 april 2021 11:34 schreef Kreator het volgende:
Heb je 2 weken verkering, of ben je nu 3 jaar bezig? Dat maakt nogal een verschil.
quote:Op maandag 26 april 2021 11:37 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
4 jaar. We waren eerst beiden bezet maar wel geďnteresseerd in elkaar. Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie' (let wel: ik heb nooit seks met hem gehad, alleen vriendschappelijk afgesproken). ik ben waarschijnlijk extra sceptisch, kritisch en op mijn hoede omdat hij nog niet single is.
Dit loopt al 4 jaar? Dus hij kon niet afspreken omdat hij nog in een relatie zat, en je bent nu hij in het eind van zijn relatie zit pas op je hoede? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dit toch een beetje een apart verhaal. Er komt steeds wat bij wat het dan weer anders maakt.quote:Op maandag 26 april 2021 11:37 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
4 jaar. We waren eerst beiden bezet maar wel geďnteresseerd in elkaar. Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie' (let wel: ik heb nooit seks met hem gehad, alleen vriendschappelijk afgesproken). ik ben waarschijnlijk extra sceptisch, kritisch en op mijn hoede omdat hij nog niet single is.
quote:Op maandag 26 april 2021 11:37 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
Laat hem zelf eerst maar uitzoeken of er nog iets in zijn huidige relatie zitquote:Op maandag 26 april 2021 11:12 schreef Lintzaag het volgende:
voor de mannen:
hoe moet je een man inschatten die zegt je heel aantrekkelijk te vinden en meer te voelen voor je? hij vraagt om uit te zoeken of er meer in zit (relatie) maar hij is erg druk met zijn werk en kinderen en woont aan de andere kant van het land. Hij doet soms moeite om af te spreken, dan is het heel gezellig, maar soms lukt het ook laatste moment niet. Het appen gaat wisselvallig: soms ineens leuk en veel appen en dan ineens dagen geen reactie. Soms heel fijne en intieme telefoongesprekken en dan dagen/week helemaal niks
hij zegt wel vaak dat hij 'probeert om binnenkort langs te komen' en hij belt soms ook.
is dit oprecht of een player?zou ik aan moeten geven dat ik het verwarrend vind en hierdoor bijna afhaak (want zo voelt het soms), of is dat benauwend? het lijkt wel wat op breadcrumbing wat hij doet
Dit maakt het wel weer een ander verhaal. Heb jij je relatie beëindigd om hem?quote:Op maandag 26 april 2021 11:37 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
4 jaar. We waren eerst beiden bezet maar wel geďnteresseerd in elkaar. Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie' (let wel: ik heb nooit seks met hem gehad, alleen vriendschappelijk afgesproken). ik ben waarschijnlijk extra sceptisch, kritisch en op mijn hoede omdat hij nog niet single is.Ik ben uiteraard wel single
Aan alle kanten. Dit slaat echt nergens op. Hoe kun je nou die extra info uit de OP weglaten en een oordeel hebben over wat ze moet doen. Man man man...quote:Op maandag 26 april 2021 11:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit loopt al 4 jaar? Dus hij kon niet afspreken omdat hij nog in een relatie zat, en je bent nu hij in het eind van zijn relatie zit pas op je hoede? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dit toch een beetje een apart verhaal. Er komt steeds wat bij wat het dan weer anders maakt.
Daarbij, je had er ook geen issues mee om met hem af te spreken toen hij nog vol in de relatie zat. Ik weet het niet, iimho rammelt dit verhaal.
ja maar dit is het wel hele verhaal toch hoor haha. Ja, ik ben vooral op m'n hoede nu ik single ben. Toen we beiden een relatie hadden waren we 'gewoon kennissen die sporadisch een biertje dronken. Daarna leek er meer gevoel van zijn kant te komen (soort liefdesverklaring gekregen). maar zijn hot and cold nu kan ik moeilijk verklaren. Wat ik iig wil voorkomen is dat er spelletjes met me gespeeld worden. En echt kijken of het een relatie kan worden doe ik natuurlijk niet zolang hij een vriendin heeft. Volgens hem willen ze al uit elkaar gaan, is zij aan het oriënteren op woonruimte etc.quote:Op maandag 26 april 2021 11:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit loopt al 4 jaar? Dus hij kon niet afspreken omdat hij nog in een relatie zat, en je bent nu hij in het eind van zijn relatie zit pas op je hoede? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dit toch een beetje een apart verhaal. Er komt steeds wat bij wat het dan weer anders maakt.
absoluut niet! ik zag hem enkel als kennisquote:Op maandag 26 april 2021 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit maakt het wel weer een ander verhaal. Heb jij je relatie beëindigd om hem?
Zou je niet liever de boel op een laag pitje zetten en hem eerst de tijd gunnen om uit elkaar te gaan en de boel een beetje op orde te krijgen?quote:Op maandag 26 april 2021 11:43 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
absoluut niet! ik zag hem enkel als kennis
Oh gelukkig, hij is gewoon praktisch. Zolang ze nog samen onder een dak wonen, hoef je natuurlijk nog niet definitief uit elkaar.quote:Op maandag 26 april 2021 11:42 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja maar dit is het wel hele verhaal toch hoor haha. Ja, ik ben vooral op m'n hoede nu ik single ben. Toen we beiden een relatie hadden waren we 'gewoon kennissen die sporadisch een biertje dronken. Daarna leek er meer gevoel van zijn kant te komen (soort liefdesverklaring gekregen). maar zijn hot and cold nu kan ik moeilijk verklaren. Wat ik iig wil voorkomen is dat er spelletjes met me gespeeld worden. En echt kijken of het een relatie kan worden doe ik natuurlijk niet zolang hij een vriendin heeft. Volgens hem willen ze al uit elkaar gaan, is zij aan het oriënteren op woonruimte etc.
Sorry, maar dit geloof ik dus niet.quote:Op maandag 26 april 2021 11:43 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
absoluut niet! ik zag hem enkel als kennis
ja dit heb ik dus ook voorgesteld maar vervolgens ging hij weer contact opzoeken. Het is gewoon een lastige situatie vind ik. Waarbij ik zelf wel gevoelens heb die ik niet helemaal toe wil laten en hij blijkbaar ook. Maar ik weet niet of hij echt eerlijk is mbt zijn relatie of dat hij een spel met me speelt. Soms wil ik stoppen met de situatie. En als ik hem dat zegt, dan wil hij weer een gesprek en bellen en het uitpraten. Enerzijds heb ik het gevoel dat hij echt iets voor me voelt, maar ik weet dus niet hoe 'slecht' zijn relatie echt is. Hij zegt dat ze er niet meer uit gaan komen, maar dat is iets anders dan echt uit elkaar zijn.quote:Op maandag 26 april 2021 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou je niet liever de boel op een laag pitje zetten en hem eerst de tijd gunnen om uit elkaar te gaan en de boel een beetje op orde te krijgen?
Dit.quote:Op maandag 26 april 2021 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou je niet liever de boel op een laag pitje zetten en hem eerst de tijd gunnen om uit elkaar te gaan en de boel een beetje op orde te krijgen?
Kun je dan niet aangeven dat hij weer contact op kan nemen als hij vrijgezel is? Ondertussen zou ik wel zelf verder kijken.quote:Op maandag 26 april 2021 11:57 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja dit heb ik dus ook voorgesteld maar vervolgens ging hij weer contact opzoeken. Het is gewoon een lastige situatie vind ik. Waarbij ik zelf wel gevoelens heb die ik niet helemaal toe wil laten en hij blijkbaar ook. Maar ik weet niet of hij echt eerlijk is mbt zijn relatie of dat hij een spel met me speelt
Dit is dus een tactiek. Als ik eerlijk ben dan kan er dit gebeuren, dus doe ik dit niet en ben ik niet eerlijk.quote:Op maandag 26 april 2021 11:27 schreef Lintzaag het volgende:
[Bedoel je nou: als ik hem eerlijk vertel dat ik dit geen leuke gang van zaken vindt, gaat hij dat beter zijn best doen of zet hij er dan een punt achter?]
ja, in het kort dit eigenlijk
ja heb ik ook gezegd en ook gezegd dat ik nog niks met hem wil uitzoeken zolang hij nog een relatie heeft. Maar dan vindt hij dat ik een muur optrek en de deur dichtgooi en dat we er dan niet achter kunnen komen wat er tussen ons isquote:Op maandag 26 april 2021 12:00 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Kun je dan niet aangeven dat hij weer contact op kan nemen als hij vrijgezel is? Ondertussen zou ik wel zelf verder kijken.
Begrijpelijk toch, dat je dat doet. Ik vind het nogal raar dat hij je daar verwijten over maakt.quote:Op maandag 26 april 2021 12:01 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja heb ik ook gezegd en ook gezegd dat ik nog niks met hem wil uitzoeken zolang hij nog een relatie heeft. Maar dan vindt hij dat ik een muur optrek en de deur dichtgooi en dat we er dan niet achter kunnen komen wat er tussen ons is
Aldus de vooralsnog samenwonende en bezette man die moeilijk contact onderhoudt met jou. Ik zou hem iemand anders gunnen, die niet zo kritisch en wantrouwend is en hem succes wensen met zijn zoektocht.quote:Op maandag 26 april 2021 12:01 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja heb ik ook gezegd en ook gezegd dat ik nog niks met hem wil uitzoeken zolang hij nog een relatie heeft. Maar dan vindt hij dat ik een muur optrek en de deur dichtgooi en dat we er dan niet achter kunnen komen wat er tussen ons is
ja vind ik ook, waardoor ik dus nog meer ga twijfelen: wil hij niet gewoon een sidechick? want als hij oprecht was en zijn relatie was echt zo slecht dan zou hij misschien zeggen: ja, geef me inderdaad de tijd om het uit te zoeken en als ik vrijgezel ben kunnen we 'ons' een kans geven.quote:Op maandag 26 april 2021 12:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Begrijpelijk toch, dat je dat doet. Ik vind het nogal raar dat hij je daar verwijten over maakt.
Daar kunnen jullie achter komen zodra hij vrij is en zijn shit op orde heeft. Als je dat echt vindt en zo voelt is het ook makkelijker om die grens aan te geven. Dat hij dit zo zegt zou voor mij wel een afknapper zijn.quote:Op maandag 26 april 2021 12:01 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen, ik ken die man natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 april 2021 12:08 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja vind ik ook, waardoor ik dus nog meer ga twijfelen: wil hij niet gewoon een sidechick? want als hij oprecht was en zijn relatie was echt zo slecht dan zou hij misschien zeggen: ja, geef me inderdaad de tijd om het uit te zoeken en als ik vrijgezel ben kunnen we 'ons' een kans geven.
of het is het type 'geen oude schoenen weggooien'.
maar ik denk ook: als hij me blijkbaar ECHT zo leuk vindt als hij zegt, waarom gaat het dan zo moeizaam en inconsistent met het contact?
kortom: is dit echt or am i being played? ik wil mn eigen gevoelens namelijk ook een beetje in het gareel houden
wat bedoel je met 'echt' ?quote:Op maandag 26 april 2021 12:08 schreef Lintzaag het volgende:
kortom: is dit echt or am i being played? ik wil mn eigen gevoelens namelijk ook een beetje in het gareel houden
Dit was direct waar ik aan moest denken toen ik al je eerdere berichten las.quote:Op maandag 26 april 2021 11:37 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
4 jaar. We waren eerst beiden bezet maar wel geďnteresseerd in elkaar. Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie' (let wel: ik heb nooit seks met hem gehad, alleen vriendschappelijk afgesproken). ik ben waarschijnlijk extra sceptisch, kritisch en op mijn hoede omdat hij nog niet single is. Ik ben uiteraard wel single
ja je hebt gelijk, maar ik heb niet het gevoel dat ik me door hem laat bespelen. ik ben juist behoorlijk kritisch en sceptisch. Dermate veel dat ik me afvraag of ik dingen hiermee niet blokkeer, bij mezelf of bij hem. Ik ben er alleen niet over uit wat ik er nou mee wil. het ene moment denk ik: geef het een kans. Het andere moment ben ik er klaar mee. En daarin heb ik de afgelopen 4 jaar nou al een paar keer afstand van hem genomen. En als ik daar dan op terugkwam ontving hij me met open armen, maar soms ook als ik zei dat ik het allemaal te vaag en niet kloppend vind en ermee wil stoppen, overtuigd hij me te blijven (het laatste half jaar) omdat hij dus echt wil ontdekken en zegt dat zijn relatie ECHT niet meer goed komt. Het is vermoeiend aan het worden.quote:Op maandag 26 april 2021 12:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'echt' ?
wat 'wil' je bereiken? waarop hoop je zelf...?
het komt allemaal heel erg afhankelijk en an hem afhangend over.. alsof je zelf helemaal niks erin te zeggen hebt, en een poppetje bent dat 'bespeelt' wordt, of nog erger, zich laat bespelen.
als je bv zelf je leven wil bepalen, is degenen die daarin de grootste rol speelt jijzelf, dat kun je nooit van iemand anders laten afhangen.
Misschien is het beter als je dat eerst zéf leert; voordat je een relatie ingaat met als uitgangspunt dat je partner kan bepalen wat voor relatie dat zal zijn
Dat doe je toch echt zelf hoor.quote:Op maandag 26 april 2021 13:36 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, maar ik heb niet het gevoel dat ik me door hem laat bespelen. ik ben juist behoorlijk kritisch en sceptisch. Dermate veel dat ik me afvraag of ik dingen hiermee niet blokkeer, bij mezelf of bij hem. Ik ben er alleen niet over uit wat ik er nou mee wil. het ene moment denk ik: geef het een kans. Het andere moment ben ik er klaar mee. En daarin heb ik de afgelopen 4 jaar nou al een paar keer afstand van hem genomen. En als ik daar dan op terugkwam ontving hij me met open armen, maar soms ook als ik zei dat ik het allemaal te vaag en niet kloppend vind en ermee wil stoppen, overtuigd hij me te blijven (het laatste half jaar) omdat hij dus echt wil ontdekken en zegt dat zijn relatie ECHT niet meer goed komt. Het is vermoeiend aan het worden.
Idd vandaar mn opmerking ook.quote:Op maandag 26 april 2021 13:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar dacht TS ook al aan inderdaad R&P / vraag voor mannen: maakt sex mannen verliefd?
Dat is waarschijnlijk ook wat die kerel wil ontdekken en wat hij bedoelt met 'ontdekken wat er tussen ons is'.quote:Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef marsan het volgende:
[..]
Idd vandaar mn opmerking ook.
Ik denk dat dat topic niet zomaar een topic is
Jullie bespelen elkaar inderdaad en geen van beiden slaat er tot nu toe succesvol een slaatje uit.quote:Op maandag 26 april 2021 13:36 schreef Lintzaag het volgende:
ja je hebt gelijk, maar ik heb niet het gevoel dat ik me door hem laat bespelen. ik ben juist behoorlijk kritisch en sceptisch.
Hoe wil je het een kans gaan geven als iemand nooit kan afspreken omdat zijn leven volledig in beslag wordt genomen door zijn gezin en huidige relatie?quote:Op maandag 26 april 2021 13:36 schreef Lintzaag het volgende:
Ik ben er alleen niet over uit wat ik er nou mee wil. het ene moment denk ik: geef het een kans.
Dan kon hij ineens wel afspreken? Het is mij sowieso totaal onduidelijk wanneer jullie elkaar voor nog in levende lijve hebben gezien sinds jullie als kennissen biertjes deden en jij ook nog in een relatie zat.quote:Op maandag 26 april 2021 13:36 schreef Lintzaag het volgende:
als ik daar dan op terugkwam ontving hij me met open armen
Wat valt er nog meer te ontdekken met bellen en appen dan?quote:Op maandag 26 april 2021 13:36 schreef Lintzaag het volgende:
overtuigd hij me te blijven (het laatste half jaar) omdat hij dus echt wil ontdekken en zegt dat zijn relatie ECHT niet meer goed komt. Het is vermoeiend aan het worden.
Hoe schat z'n vrouw hem in?quote:Op maandag 26 april 2021 11:12 schreef Lintzaag het volgende:
voor de mannen:
hoe moet je een man inschatten die zegt je heel aantrekkelijk te vinden en meer te voelen voor je? hij vraagt om uit te zoeken of er meer in zit (relatie) maar hij is erg druk met zijn werk en kinderen en woont aan de andere kant van het land. Hij doet soms moeite om af te spreken, dan is het heel gezellig, maar soms lukt het ook laatste moment niet. Het appen gaat wisselvallig: soms ineens leuk en veel appen en dan ineens dagen geen reactie. Soms heel fijne en intieme telefoongesprekken en dan dagen/week helemaal niks
hij zegt wel vaak dat hij 'probeert om binnenkort langs te komen' en hij belt soms ook.
is dit oprecht of een player?zou ik aan moeten geven dat ik het verwarrend vind en hierdoor bijna afhaak (want zo voelt het soms), of is dat benauwend? het lijkt wel wat op breadcrumbing wat hij doet
Je verwacht het niet hč.quote:Op maandag 26 april 2021 11:37 schreef Lintzaag het volgende:
Nu zit hij 'in het eind van zijn relatie'
Ze doen het nog niet hč.quote:Op maandag 26 april 2021 15:33 schreef loveli het volgende:
Waarom zou hij z'n huishoudster opgeven voor z'n neukertje?
even voor de duidelijkheid: qe hebben nog nooit seks gehad en dat komt er ook niet zolang hij nog een relatie heeft. En dat weet ik en hij ook. Maar verder: ja, je hebt gelijk denk ik.quote:Op maandag 26 april 2021 15:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe schat z'n vrouw hem in?
Hij heeft de moeder van z'n kinderen om z'n vieze onderbroeken te wassen en jou voor als 'ie een beetje tijd over heeft. Ideaal toch? Waarom zou hij z'n huishoudster opgeven voor z'n neukertje?
ja dit vind ik dus ook zo raar. De relaties die ik heb afgebroken (ook hele lange) gingen in enkele weken max.voorbij. Dat duurde echt geen maanden haha. Maar, ik weet natuurlijk niet hoe het is als je een gezin hebt.quote:Op maandag 26 april 2021 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwacht het niet hč.
Hoe lang heb je nodig om een relatie te beëindigen?
Maar ze doen toch ook niks? Behalve een beetje appen en bellen met dagenlange radiostiltes en tot afspreken komt het nooit.quote:Op maandag 26 april 2021 15:39 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou aangeven dat je verder niks meer doet met deze relatie tot hij single is. Tegen die tijd kan hij opnieuw contact met je opnemen.
Het is helemaal niet vaag:quote:Op maandag 26 april 2021 13:36 schreef Lintzaag het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, maar ik heb niet het gevoel dat ik me door hem laat bespelen. ik ben juist behoorlijk kritisch en sceptisch. Dermate veel dat ik me afvraag of ik dingen hiermee niet blokkeer, bij mezelf of bij hem. Ik ben er alleen niet over uit wat ik er nou mee wil. het ene moment denk ik: geef het een kans. Het andere moment ben ik er klaar mee. En daarin heb ik de afgelopen 4 jaar nou al een paar keer afstand van hem genomen. En als ik daar dan op terugkwam ontving hij me met open armen, maar soms ook als ik zei dat ik het allemaal te vaag en niet kloppend vind en ermee wil stoppen, overtuigd hij me te blijven (het laatste half jaar) omdat hij dus echt wil ontdekken en zegt dat zijn relatie ECHT niet meer goed komt. Het is vermoeiend aan het worden.
TS is weg.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vaag:
Hij vindt jou leuk (misschien alleen voor seks maar zal hij niet toe geven), jij vindt hem leuk.
Maarrr: hij zit in een relatie met gezin begrijp ik. Daarom houd jij de boot af en gaat hij op je schuld gevoel in spelen als je niks van je laat horen. Hij wil horen dat jij voor hem gaat en dan is hij wel uit zijn relatie. Zegt hij.
Ondertussen zit jij smachtend te wachten op appjes van hem. Die hij niet altijd kan sturen uiteraard, immers hij heeft werk, een partner en kinderen die aandacht vragen. Dus dat is geen "bread crumbing", dat is simpelweg geen tijd hebben voor je, maar slechts even tussen het werk door of andere dode momenten voor hem even wat appjes sturen.
Te doen:
- Houd je nattigheid onder controle en wees duidelijk: je wil best met hem wat beginnen als hij uit zijn relatie is. Je gooit inderdaad dan een deur dicht en trekt een muur op, maar voor je eigen bescherming. Dat is niet zielig voor hem, dat is duidelijk zijn. Je wil niet dat hij met jou vreemd gaat en aan het lijntje gaat houden. Als het hem eeuwen tijd kost om zijn relatie af te breken, pech voor hem.
- richt voorlopig je aandacht op andere mannen die wel kunnen waar maken wat ze zeggen. Misschien minder spannend maar je hebt er meer aan. Dan vergeet je hem snel genoeg en kan je tijdens een biertje met hem over babbelen hoe fijn het is dat je een beschikbare man hebt gevonden.
Verrassend...quote:
Je reageerde ook zo lekker op tijd. Dus ja, dan kun je dat hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |