Die kinderen zijn morgen weer onderwerp van gesprek op school. Zeer sneu.quote:Op zondag 25 april 2021 21:58 schreef vencodark het volgende:
We zitten hier wel een beetje te ‘geinen’ maar het is natuurlijk wel triest dat zo’n gast mogelijk door drugs is gestorven. Heeft toch een paar koters rondlopen waar hij al dan niet voor zorgde of contact mee had. Er zullen vast mensen zijn die hem zullen missen.
Samantha, hoe getikt ze ook is, zou best een goed getraumatiseerd kunnen zijn en dit heeft natuurlijk toch in bepaalde mate invloed op háár kinderen.
Die baby mist nu wellicht een vader.
Trieste situatie, al kan ik niet zeggen dat mijn oprechte medeleven perse naar Samantha gaat.
Nee hoor, die mensen waren al verknipt. Soort zoekt soort. Het is niet dat ze bij bosjes sterven.quote:Op zondag 25 april 2021 21:59 schreef Rene het volgende:
Good lord. Alles wat met haar in contact komt gaat gek, raar, vreemd of verknipt (af)lopen. Mijn hemel.
Meivakantie toch?quote:Op zondag 25 april 2021 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn morgen weer onderwerp van gesprek op school. Zeer sneu.
Ja is wel zielig, maar hoop wel dat de kids goede opvang krijgen en mogelijk buiten een kamp opgroeien nu lekker gezondquote:Op zondag 25 april 2021 21:58 schreef vencodark het volgende:
We zitten hier wel een beetje te ‘geinen’ maar het is natuurlijk wel triest dat zo’n gast mogelijk door drugs is gestorven. Heeft toch een paar koters rondlopen waar hij al dan niet voor zorgde of contact mee had. Er zullen vast mensen zijn die hem zullen missen.
Samantha, hoe getikt ze ook is, zou best een goed getraumatiseerd kunnen zijn en dit heeft natuurlijk toch in bepaalde mate invloed op háár kinderen.
Trieste situatie, al kan ik niet zeggen dat mijn oprechte medeleven perse naar Samantha gaat.
Onderwerp van gesprek op school, je bent zeker zelf een basisschool moederquote:Op zondag 25 april 2021 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn morgen weer onderwerp van gesprek op school. Zeer sneu.
ze "trekt het wel aan' Maar hoe dan ook is dit wel héél verdrietigquote:Op zondag 25 april 2021 21:59 schreef Rene het volgende:
Good lord. Alles wat met haar in contact komt gaat gek, raar, vreemd of verknipt (af)lopen. Mijn hemel.
Het is inderdaad een ontzettend triste situatie, voor zijn kinderen en zijn moeder en natuurlijk ook voor Samantha.quote:Op zondag 25 april 2021 21:58 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, je mag goede hoop hebben maar ze staan al met 10-0 achter, zie dat maar eens in te halen.quote:Op zondag 25 april 2021 22:01 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja is wel zielig, maar hoop wel dat de kids goede opvang krijgen en mogelijk buiten een kamp opgroeien nu lekker gezond
Ik.vind het ook een triest verhaal.quote:Op zondag 25 april 2021 21:58 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het oprecht zo zielig, dit is zo'n ervaring waar mensen levenslange nachtmerries door krijgen. Heel impactvol en sneu.quote:Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef IJsmuts het volgende:
Bericht weer aangepast, oorzaak overlijden is hartstilstand:
[ link | afbeelding ]
Ja zei denk moet er bij zetten dat het hartstilstand is want zij ziet ook de verhalen over drugs op insta, zal het wel zwaar hebbenquote:Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef IJsmuts het volgende:
Bericht weer aangepast, oorzaak overlijden is hartstilstand:
[ link | afbeelding ]
Laten we het niet hopen, maar zelf sterven door een overdosis om geen verdriet/pijn te voelen zou me ook niet verbazen..quote:Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef vencodark het volgende:
Denk zomaar dat we binnen no time opnieuw een zelfmoordpoging van Samantha lezen.
Ik hoop dat de mensen om haar heen haar voorlopig niet alleen laten.quote:Op zondag 25 april 2021 22:05 schreef vencodark het volgende:
Denk zomaar dat we binnen no time opnieuw een zelfmoordpoging van Samantha lezen.
Ja ik gewoon in het huis waar zij woont en slaapt. Wordt je altijd aan herrinert. Hoop dat ze binnenkort kan verhuizen naar rustige plek als ze dat wilt. Heb ze ook geen buren meer die overal foto's van delenquote:Op zondag 25 april 2021 22:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht zo zielig, dit is zo'n ervaring waar mensen levenslange nachtmerries door krijgen. Heel impactvol en sneu.
Wat lul.jij met tattoo dan??quote:Op zondag 25 april 2021 22:07 schreef Marsenal het volgende:
Als dat kind echt van hem is en zij heeft met die tattoo eigendom overgedragen, is Samantha dan nu eigendom van haar eigen kind zodra deze 18 is, of zal ze zichzelf stiekem opgebruikt hebben tegen die tijd?
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een traumatische ervaring.quote:Op zondag 25 april 2021 22:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht zo zielig, dit is zo'n ervaring waar mensen levenslange nachtmerries door krijgen. Heel impactvol en sneu.
Die Gelmore ofzo zal vast overleden zijn aan een paar groentesjippies.quote:Op zondag 25 april 2021 22:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doen ze al jaren, toch? Alleen laten.quote:Op zondag 25 april 2021 22:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen om haar heen haar voorlopig niet alleen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |