abonnement Unibet Coolblue
pi_199157054
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Vind het wel erg van je dat je nu al aan het speculaas bent
Haha dat zeg jij
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199157057
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik gok GHB.
Dacht ik ook aan, die dosering schijnt heel nauw te luisteren.
pi_199157061
Denk dat wel.nog wel updates krijgen vanavond. Sawrynotsawry zegt niets meer.alleen over roelvinkjes verder :r
pi_199157069
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dacht ik ook aan, die dosering schijnt heel nauw te luisteren.
Valt volgens mij wel mee
pi_199157072
quote:
17s.gif Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef praadje het volgende:

[..]

Lijken me types die coke gebruiken en natuurlijk wiet. En een pilletje zullen ze ook wel lusten. En ik heb het vermoeden dat ze niet echt zo helder zijn om hun drugs te laten testen voordat ze gaan gebruiken. Dus het kan ook vervuilde drugs geweest zijn.

Of coke en drank samen, dat kan een hartstilstand veroorzaken.
Dat zou idd kunnen, of GHB, das natuurlijk ook heftige shit.
pi_199157088
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:16 schreef jameshond7 het volgende:
Rip hoor, bizar hoeveel zij moet meemaken, krijgt waarschijnlijk nog wel een staartje in showbizzland met doodsoorzaak enzo, hopen dat het geen od is want dan heeft samant waarschijnlijk nog meer problemen aan de broek van de fam van gelmore enzo en zn ex
Wat wilden die gaan doen dan, zij heeft die drugs toch niet door z'n strot geduwd? Hoe tragisch dit ook is, hij was er zelf bij, hoor. Ik heb echt niet de indruk dat Sam hem aan de drugs geholpen heeft en dat hij daarvoor altijd een cleane padvinder was.
pi_199157089
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Die Jake Hampel was ook echt een bloedhond. Heeft haar achtergelaten toen het bergafwaarts ging
Zij heeft hem zelf aan de kant geschoven en weet ik het allemaal. Kan hij evengoed nog wel een bloedhond zijn daar niet van. Die hele kliek hangt van ellende aan en bij elkaar. Allemaal sporen ze voor geen meter.
pi_199157094
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dacht ik ook aan, die dosering schijnt heel nauw te luisteren.
Het maakt niet zo veel uit toch? Dood is dood. Kan ook een kipkluifje zijn
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199157113
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:22 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Dat zou idd kunnen, of GHB, das natuurlijk ook heftige shit.
Mijn gevoel zegt idd ook GHB. Risico op overdosis is daarmee vrij groot, veel groter dan met coke.
pi_199157119
quote:
2s.gif Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Zij heeft hem zelf aan de kant geschoven en weet ik het allemaal. Kan hij evengoed nog wel een bloedhond zijn daar niet van. Die hele kliek hangt van ellende aan en bij elkaar. Allemaal sporen ze voor geen meter.
Ja precies, Samanta was ook niet zo aardig. We wachten op het boek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199157120
Dit topic :') :') :') :') :')
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199157122
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Wat wilden die gaan doen dan, zij heeft die drugs toch niet door z'n strot geduwd? Hoe tragisch dit ook is, hij was er zelf bij, hoor. Ik heb echt niet de indruk dat Sam hem aan de drugs geholpen heeft en dat hij daarvoor altijd een cleane padvinder was.
De fam van Gelmore denkt wss dat hij heilig boontje is en dat Sam hem de drugs heeft laten gebruiken. Denk niet dat ze nu medelijden hebben met sam
pi_199157127
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Het maakt niet zo veel uit toch? Dood is dood. Kan ook een kipkluifje zijn
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199157131
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Het maakt niet zo veel uit toch? Dood is dood. Kan ook een kipkluifje zijn
Wel met reactie van de familie en het kamp enzo
pi_199157137
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit topic :') :') :') :') :')
Ga weg dat
pi_199157142
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Het maakt niet zo veel uit toch? Dood is dood. Kan ook een kipkluifje zijn
Nou, als blijkt dat ze samen idd aan de drugs zaten, neem ik aan dat dat consequenties heeft voor Samantha's bezoekjes aan haar kinderen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199157148
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:25 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ga weg dat
:?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199157157
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

:?
N
pi_199157159
Volgens Mike hadden ze geen cent. Dootje zei zoiets ook al, dat ze moesten bedelen bij zijn zus.
En het jatten bij Kruidvat getuigt ook van armoe.

Kan goed dat ze GHB zelf gemaakt hebben met goedkope ontstopper, creatief als junkies zonder geld zijn.
pi_199157166
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou, als blijkt dat ze samen idd aan de drugs zaten, neem ik aan dat dat consequenties heeft voor Samantha's bezoekjes aan haar kinderen.
Is misschien wel beter voor de kids zo die hebben al meer meegemaakt dan heel mensen leven
pi_199157176
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
Volgens Mike hadden ze geen cent. Dootje zei zoiets ook al, dat ze moesten bedelen bij zijn zus.
En het jatten bij Kruidvat getuigt ook van armoe.

Kan goed dat ze GHB zelf gemaakt hebben met goedkope ontstopper, creatief als junkies zonder geld zijn.
Jatten bij kruidvat? Heb ik wat gemist?
pi_199157180
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:25 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

De fam van Gelmore denkt wss dat hij heilig boontje is en dat Sam hem de drugs heeft laten gebruiken. Denk niet dat ze nu medelijden hebben met sam
Ik denk dat die familie ook wel beter weet. Zij was ook gewoon bij hen in de weekenden toen hij weer vastzat. Dat zie je in die milieus wel vaker: dat 'de vrouw van' dan opgevangen en gesteund wordt door de familie zodat ze niet alleen zit. Het was voor die familie ook niet hun eerste rodeo met Gelmore in de bajes. Die hebben Dootje als schoondochter gehad, die zijn echt wel wat gewend.
pi_199157184
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
Volgens Mike hadden ze geen cent. Dootje zei zoiets ook al, dat ze moesten bedelen bij zijn zus.
En het jatten bij Kruidvat getuigt ook van armoe.

Kan goed dat ze GHB zelf gemaakt hebben met goedkope ontstopper, creatief als junkies zonder geld zijn.
Ja en het kan ook zijn dat hij gestikt is in een groente sjippie.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199157187
quote:
7s.gif Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
Volgens Mike hadden ze geen cent. Dootje zei zoiets ook al, dat ze moesten bedelen bij zijn zus.
En het jatten bij Kruidvat getuigt ook van armoe.

Kan goed dat ze GHB zelf gemaakt hebben met goedkope ontstopper, creatief als junkies zonder geld zijn.
Heeft samanta gejat?
pi_199157190
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit topic :') :') :') :') :')
Welkom. *)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')