Ik kan mij niet voorstellen dat zij iedere keer een andere wachtwoord kiest. Maar er staat op niet een van die accounts iets interessants.quote:Op zondag 25 april 2021 20:59 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze iedere keer haar wachtwoord kwijt is en daarom maar een nieuw profiel aanmaakt. Ik zie wel meer mensen dat doen.
Dat denk ik ook niet. Dootje post nog wel eens iets over haar dochtertjes, maar over haar zoontje al heel lang niets meer. Ik denk dat Gelmore hem ook niet meer zag, anders zou Samantha daar vast wel iets over op social media hebben gezet, een mooie foto van vader en zoon samen of zo. Ik heb nog steeds geen idee waar dat mannetje precies zit. Denkelijk niet bij familie van Gelmore of Dootje.quote:Op zondag 25 april 2021 21:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zij nog contact met elkaar of met het kind hebben.
Leek een beetje op de gemiddelde vluchteling.quote:Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik naar hun één van hun laatste foto's kijk op Sam haar insta, vind ik hem er al niet jofel meer uit zien. Zelfs niet met die filters.
Klopt, hij zag er slecht uit na zijn vrijlating (als we even aannemen dat hij idd vast heeft gezeten). Gezichtskleur was heel grauw. Weet niet of dat door de drugs kwam of dat hij wellicht ziek was en dat zelf niet wist, maar gezond was 't niet, nee.quote:Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik naar hun één van hun laatste foto's kijk op Sam haar insta, vind ik hem er al niet jofel meer uit zien. Zelfs niet met die filters.
Ik zat het godverdomme net te lezenquote:
Dus nog voor hij werd opgehaald met de lijkenwagen [want dat duurt wel ff een tijdje] zat zij al op IG zich af te vragen hoe hij dood kon gaan?quote:
Dat weet je niet hè. Het zou ook kunnen zijn dat haar door mensen om haar heen is aangeraden om er iig een verklaring uit te doen, zodat de speculaties niet de pan uit gingen, en niet iedereen zich op haar zou storten met vragen, want dat kan ze er nu echt niet bij hebben. En een manager heeft ze verder niet meer, dus Instagram heeft dan wel het grootste bereik.quote:Op zondag 25 april 2021 21:12 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dus nog voor hij werd opgehaald met de lijkenwagen [want dat duurt wel ff een tijdje] zat zij al op IG zich af te vragen hoe hij dood kon gaan?
Ik had de foto van @Poppejans gefixt, maar dat was al gelukt.quote:
Die Jake Hampel was ook echt een bloedhond. Heeft haar achtergelaten toen het bergafwaarts gingquote:Op zondag 25 april 2021 21:14 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat weet je niet hè. Het zou ook kunnen zijn dat haar door mensen om haar heen is aangeraden om er iig een verklaring uit te doen, zodat de speculaties niet de pan uit gingen, en niet iedereen zich op haar zou storten met vragen, want dat kan ze er nu echt niet bij hebben. En een manager heeft ze verder niet meer, dus Instagram heeft dan wel het grootste bereik.
Ja het was geen weedjequote:Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
Maar als het een overdosis is, wat voor een drugs gebruikten die 2 dan, heroine?
Jakequote:Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die Jake Hampel was ook echt een bloedhond. Heeft haar achtergelaten toen het bergafwaarts ging
Ik gok GHB.quote:Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
Maar als het een overdosis is, wat voor een drugs gebruikten die 2 dan, heroine?
Mensen die delen graag hun verdriet, misschien voelt insta wel als fam voor haar, zal wel erg zijn als andere fam van gelmore enzo er zo achter komt. Ben je op insta aan het kijken zie je dat je broer dood is ofzo bahquote:Op zondag 25 april 2021 21:12 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dus nog voor hij werd opgehaald met de lijkenwagen [want dat duurt wel ff een tijdje] zat zij al op IG zich af te vragen hoe hij dood kon gaan?
Lijken me types die coke gebruiken en natuurlijk wiet. En een pilletje zullen ze ook wel lusten. En ik heb het vermoeden dat ze niet echt zo helder zijn om hun drugs te laten testen voordat ze gaan gebruiken. Dus het kan ook vervuilde drugs geweest zijn.quote:Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
Vind het wel erg van je dat je nu al aan het speculaas bentquote:Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
Volgens mij ging het twee kanten op. Bergafwaartsquote:Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die Jake Hampel was ook echt een bloedhond. Heeft haar achtergelaten toen het bergafwaarts ging
Speculerenquote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Vind het wel erg van je dat je nu al aan het speculaas bent
Zeker wel. Maar GHB is nogal hip en spotgoedkoop.quote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kun je met coke geen overdosis krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |