abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199156834
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:59 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze iedere keer haar wachtwoord kwijt is en daarom maar een nieuw profiel aanmaakt. Ik zie wel meer mensen dat doen.
Ik kan mij niet voorstellen dat zij iedere keer een andere wachtwoord kiest. Maar er staat op niet een van die accounts iets interessants.

Ik betwijfel of zij nog contact met elkaar of met het kind hebben.
pi_199156856
Als ik naar hun één van hun laatste foto's kijk op Sam haar insta, vind ik hem er al niet jofel meer uit zien. Zelfs niet met die filters.
pi_199156870
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:05 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik betwijfel of zij nog contact met elkaar of met het kind hebben.
Dat denk ik ook niet. Dootje post nog wel eens iets over haar dochtertjes, maar over haar zoontje al heel lang niets meer. Ik denk dat Gelmore hem ook niet meer zag, anders zou Samantha daar vast wel iets over op social media hebben gezet, een mooie foto van vader en zoon samen of zo. Ik heb nog steeds geen idee waar dat mannetje precies zit. Denkelijk niet bij familie van Gelmore of Dootje.
Denk ook niet dat Gelmore en Dootje nog contact hebben, maar zij zal ongetwijfeld het nieuws over zijn overlijden wel horen. Kan me niet voorstellen dat dat haar niets doet.
pi_199156879
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik naar hun één van hun laatste foto's kijk op Sam haar insta, vind ik hem er al niet jofel meer uit zien. Zelfs niet met die filters.
Leek een beetje op de gemiddelde vluchteling.
pi_199156887
Was al opgelost..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199156894
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klopt, hij zag er slecht uit na zijn vrijlating (als we even aannemen dat hij idd vast heeft gezeten). Gezichtskleur was heel grauw. Weet niet of dat door de drugs kwam of dat hij wellicht ziek was en dat zelf niet wist, maar gezond was 't niet, nee.
pi_199156914
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:09 schreef Vicky het volgende:
Was al opgelost..
Ik zat het godverdomme net te lezen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199156924
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:04 schreef Poppejans het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dus nog voor hij werd opgehaald met de lijkenwagen [want dat duurt wel ff een tijdje] zat zij al op IG zich af te vragen hoe hij dood kon gaan?
pi_199156952
quote:
5s.gif Op zondag 25 april 2021 21:12 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dus nog voor hij werd opgehaald met de lijkenwagen [want dat duurt wel ff een tijdje] zat zij al op IG zich af te vragen hoe hij dood kon gaan?
Dat weet je niet hè. Het zou ook kunnen zijn dat haar door mensen om haar heen is aangeraden om er iig een verklaring uit te doen, zodat de speculaties niet de pan uit gingen, en niet iedereen zich op haar zou storten met vragen, want dat kan ze er nu echt niet bij hebben. En een manager heeft ze verder niet meer, dus Instagram heeft dan wel het grootste bereik.
pi_199156954
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zat het godverdomme net te lezen
Ik had de foto van @Poppejans gefixt, maar dat was al gelukt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199156961
Ik denk ook een overdosis. Is het zeker dat hij vast heeft gezeten? Want dat gebeurt best wel vaak. Dan dacht hij nog zijn oude hoeveelheid aan te kunnen en nam per ongeluk te veel.
pi_199156972
Rip hoor, bizar hoeveel zij moet meemaken, krijgt waarschijnlijk nog wel een staartje in showbizzland met doodsoorzaak enzo, hopen dat het geen od is want dan heeft samant waarschijnlijk nog meer problemen aan de broek van de fam van gelmore enzo en zn ex
pi_199156977
Maar als het een overdosis is, wat voor een drugs gebruikten die 2 dan, heroine?
pi_199156980
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:14 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat weet je niet hè. Het zou ook kunnen zijn dat haar door mensen om haar heen is aangeraden om er iig een verklaring uit te doen, zodat de speculaties niet de pan uit gingen, en niet iedereen zich op haar zou storten met vragen, want dat kan ze er nu echt niet bij hebben. En een manager heeft ze verder niet meer, dus Instagram heeft dan wel het grootste bereik.
Die Jake Hampel was ook echt een bloedhond. Heeft haar achtergelaten toen het bergafwaarts ging
pi_199156988
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
Maar als het een overdosis is, wat voor een drugs gebruikten die 2 dan, heroine?
Ja het was geen weedje
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199156997
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Die Jake Hampel was ook echt een bloedhond. Heeft haar achtergelaten toen het bergafwaarts ging
Jake ;( Die zag alleen maar knaken in Samant en co. Die mogen ze wat mij betreft aan de hoogste boom hangen.
pi_199157000
quote:
Ik gok GHB.
pi_199157002
quote:
5s.gif Op zondag 25 april 2021 21:12 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Mensen die delen graag hun verdriet, misschien voelt insta wel als fam voor haar, zal wel erg zijn als andere fam van gelmore enzo er zo achter komt. Ben je op insta aan het kijken zie je dat je broer dood is ofzo bah
pi_199157005
quote:
Lijken me types die coke gebruiken en natuurlijk wiet. En een pilletje zullen ze ook wel lusten. En ik heb het vermoeden dat ze niet echt zo helder zijn om hun drugs te laten testen voordat ze gaan gebruiken. Dus het kan ook vervuilde drugs geweest zijn.

Of coke en drank samen, dat kan een hartstilstand veroorzaken.
pi_199157009
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik gok GHB.
Kun je met coke geen overdosis krijgen?
pi_199157016
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik gok GHB.
Oh dat kan ook nog inderdaad.
pi_199157021
quote:
Vind het wel erg van je dat je nu al aan het speculaas bent
pi_199157024
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Volgens mij ging het twee kanten op. Bergafwaarts
pi_199157044
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Vind het wel erg van je dat je nu al aan het speculaas bent
Speculeren
pi_199157045
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kun je met coke geen overdosis krijgen?
Zeker wel. Maar GHB is nogal hip en spotgoedkoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')