Zeker wel. Maar GHB is nogal hip en spotgoedkoop.quote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kun je met coke geen overdosis krijgen?
Haha dat zeg jijquote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Vind het wel erg van je dat je nu al aan het speculaas bent
Valt volgens mij wel meequote:Op zondag 25 april 2021 21:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, die dosering schijnt heel nauw te luisteren.
Dat zou idd kunnen, of GHB, das natuurlijk ook heftige shit.quote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Lijken me types die coke gebruiken en natuurlijk wiet. En een pilletje zullen ze ook wel lusten. En ik heb het vermoeden dat ze niet echt zo helder zijn om hun drugs te laten testen voordat ze gaan gebruiken. Dus het kan ook vervuilde drugs geweest zijn.
Of coke en drank samen, dat kan een hartstilstand veroorzaken.
Wat wilden die gaan doen dan, zij heeft die drugs toch niet door z'n strot geduwd? Hoe tragisch dit ook is, hij was er zelf bij, hoor. Ik heb echt niet de indruk dat Sam hem aan de drugs geholpen heeft en dat hij daarvoor altijd een cleane padvinder was.quote:Op zondag 25 april 2021 21:16 schreef jameshond7 het volgende:
Rip hoor, bizar hoeveel zij moet meemaken, krijgt waarschijnlijk nog wel een staartje in showbizzland met doodsoorzaak enzo, hopen dat het geen od is want dan heeft samant waarschijnlijk nog meer problemen aan de broek van de fam van gelmore enzo en zn ex
Zij heeft hem zelf aan de kant geschoven en weet ik het allemaal. Kan hij evengoed nog wel een bloedhond zijn daar niet van. Die hele kliek hangt van ellende aan en bij elkaar. Allemaal sporen ze voor geen meter.quote:Op zondag 25 april 2021 21:17 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die Jake Hampel was ook echt een bloedhond. Heeft haar achtergelaten toen het bergafwaarts ging
Het maakt niet zo veel uit toch? Dood is dood. Kan ook een kipkluifje zijnquote:Op zondag 25 april 2021 21:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, die dosering schijnt heel nauw te luisteren.
Mijn gevoel zegt idd ook GHB. Risico op overdosis is daarmee vrij groot, veel groter dan met coke.quote:Op zondag 25 april 2021 21:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, of GHB, das natuurlijk ook heftige shit.
Ja precies, Samanta was ook niet zo aardig. We wachten op het boekquote:Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Zij heeft hem zelf aan de kant geschoven en weet ik het allemaal. Kan hij evengoed nog wel een bloedhond zijn daar niet van. Die hele kliek hangt van ellende aan en bij elkaar. Allemaal sporen ze voor geen meter.
De fam van Gelmore denkt wss dat hij heilig boontje is en dat Sam hem de drugs heeft laten gebruiken. Denk niet dat ze nu medelijden hebben met samquote:Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Wat wilden die gaan doen dan, zij heeft die drugs toch niet door z'n strot geduwd? Hoe tragisch dit ook is, hij was er zelf bij, hoor. Ik heb echt niet de indruk dat Sam hem aan de drugs geholpen heeft en dat hij daarvoor altijd een cleane padvinder was.
quote:Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet zo veel uit toch? Dood is dood. Kan ook een kipkluifje zijn
Wel met reactie van de familie en het kamp enzoquote:Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou, als blijkt dat ze samen idd aan de drugs zaten, neem ik aan dat dat consequenties heeft voor Samantha's bezoekjes aan haar kinderen.quote:Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is misschien wel beter voor de kids zo die hebben al meer meegemaakt dan heel mensen levenquote:Op zondag 25 april 2021 21:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou, als blijkt dat ze samen idd aan de drugs zaten, neem ik aan dat dat consequenties heeft voor Samantha's bezoekjes aan haar kinderen.
Jatten bij kruidvat? Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
Volgens Mike hadden ze geen cent. Dootje zei zoiets ook al, dat ze moesten bedelen bij zijn zus.
En het jatten bij Kruidvat getuigt ook van armoe.
Kan goed dat ze GHB zelf gemaakt hebben met goedkope ontstopper, creatief als junkies zonder geld zijn.
Ik denk dat die familie ook wel beter weet. Zij was ook gewoon bij hen in de weekenden toen hij weer vastzat. Dat zie je in die milieus wel vaker: dat 'de vrouw van' dan opgevangen en gesteund wordt door de familie zodat ze niet alleen zit. Het was voor die familie ook niet hun eerste rodeo met Gelmore in de bajes. Die hebben Dootje als schoondochter gehad, die zijn echt wel wat gewend.quote:Op zondag 25 april 2021 21:25 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
De fam van Gelmore denkt wss dat hij heilig boontje is en dat Sam hem de drugs heeft laten gebruiken. Denk niet dat ze nu medelijden hebben met sam
Ja en het kan ook zijn dat hij gestikt is in een groente sjippie.quote:Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
Volgens Mike hadden ze geen cent. Dootje zei zoiets ook al, dat ze moesten bedelen bij zijn zus.
Kan goed dat ze GHB zelf gemaakt hebben met goedkope ontstopper, creatief als junkies zonder geld zijn.
Heeft samanta gejat?quote:Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
Lekker samen koken.quote:Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
ja dat denk ik ook. Coke is reteduur, maar zou me niets verbazen als ze daarmee begonnen is en daarna op goedkope alternatieven over gegaan is. Wordt ook enorm veel gesnoven in Scheveningen.quote:Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef Straadthont het volgende:
Ja weten misschien wel beter maar willen het niet geloven. Lekker makkelijk een ander de schuld geven en zeggen dat Gelmore juist de goede kant op ging ofzoquote:Op zondag 25 april 2021 21:28 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat die familie ook wel beter weet. Zij was ook gewoon bij hen in de weekenden toen hij weer vastzat. Dat zie je in die milieus wel vaker: dat 'de vrouw van' dan opgevangen en gesteund wordt door de familie zodat ze niet alleen zit. Het was voor die familie ook niet hun eerste rodeo met Gelmore in de bajes. Die hebben Dootje als schoondochter gehad, die zijn echt wel wat gewend.
Dat koter gedoe had ze al lang verpestquote:Op zondag 25 april 2021 21:27 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Is misschien wel beter voor de kids zo die hebben al meer meegemaakt dan heel mensen leven
Volgens mij was hij in dat filmpje op het strand ook hartstikke high.quote:Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik naar hun één van hun laatste foto's kijk op Sam haar insta, vind ik hem er al niet jofel meer uit zien. Zelfs niet met die filters.
In de hele randstad.quote:Op zondag 25 april 2021 21:29 schreef Lafoy het volgende:
J
[..]
ja dat denk ik ook. Coke is reteduur, maar zou me niets verbazen als ze daarmee begonnen is en daarna op goedkope alternatieven over gegaan is. Wordt ook enorm veel gesnoven in Scheveningen.
Die trekt dr handen hier zsm vanaf natuurlijkquote:Op zondag 25 april 2021 21:29 schreef Straadthont het volgende:
Benieuwd hoe Mieke Krol dit gaat oplossen. Voorlopig geen handstand voor Samant. En krijgt ze het alsnog voor elkaar dat Samant de kids mag zien heeft ze het belangen van de kinderen niet op nr 1, deze advocate.
Link?quote:Op zondag 25 april 2021 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in dat filmpje op het strand ook hartstikke high.
Ik vind het best een eng verhaal.
Loopt iedereen scheef hahaquote:Op zondag 25 april 2021 21:29 schreef Lafoy het volgende:
J
[..]
ja dat denk ik ook. Coke is reteduur, maar zou me niets verbazen als ze daarmee begonnen is en daarna op goedkope alternatieven over gegaan is. Wordt ook enorm veel gesnoven in Scheveningen.
Zegt degene die zelf opmerkte dat het vast geen weedje wasquote:Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had niet voor niks zo'n zonnebril op.quote:Op zondag 25 april 2021 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens mij was hij in dat filmpje op het strand ook hartstikke high.
Ik vind het best een eng verhaal.
Ja wat wil je meer weten? Nieuws was mijn beroep.quote:Op zondag 25 april 2021 21:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zegt degene die zelf opmerkte dat het vast geen weedje was
Nou Mike had zelf allemaal neppe kleding toch om te verkopenquote:Op zondag 25 april 2021 21:31 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Volgens Mike wel.
Gelmore ook, daarna zat ie vast.
Sourynotsouryquote:Op zondag 25 april 2021 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat wil je meer weten? Nieuws was mijn beroep.
Ik denk dat hij dood isquote:
Als ze slim is wel, ja.quote:Op zondag 25 april 2021 21:30 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die trekt dr handen hier zsm vanaf natuurlijk
Thanks!quote:Op zondag 25 april 2021 21:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Een zonnebril op het strand, wie bedenkt dat nou.quote:Op zondag 25 april 2021 21:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij had niet voor niks zo'n zonnebril op.
Euh ja, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op zondag 25 april 2021 21:32 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Nou Mike had zelf allemaal neppe kleding toch om te verkopen
Nou inderdaad ......quote:Op zondag 25 april 2021 20:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een bizarre wendingen heeft dat leven van haar toch. Deels weliswaar zelf uitgelokt, maar het is voor een normaal mens al niet bol te werken. Laat staan voor iemand die het leven normaal al niet aan lijkt te kunnen.
Je bent er voor je klant he? En dat blijf je.quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een zonnebril op het strand, wie bedenkt dat nou.
Grappig met je usernamequote:Op zondag 25 april 2021 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Ik bedoel zo'n ding waar je iemands ogen niet door kan zien.
Ja Mike zeg toch Barbie heb gestolenquote:Op zondag 25 april 2021 21:34 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Euh ja, maar daar gaat het nu niet om.
Ik vind Mike niet zo'n geloofwaardige bron.quote:Op zondag 25 april 2021 21:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja Mike zeg toch Barbie heb gestolen
Ga lekker ergens anders zuigen.quote:Op zondag 25 april 2021 21:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja Mike zeg toch Barbie heb gestolen
Ja weet niet, denk dat er wel een kern van waarheid is maar stelen uit Kruidvat is wel vreemd idd. Was Mike erbij ofzoquote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Mike niet zo'n geloofwaardige bron.
Je gaat zelf ook wel lekkerquote:
IT toch?quote:Op zondag 25 april 2021 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat wil je meer weten? Nieuws was mijn beroep.
Ja voor de redactie wijsneus. Dus ik las en zag allesquote:
Ben je met gerrit in de war?quote:Op zondag 25 april 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Maar Barbie heeft zoon met Gelmore? Dacht dat ze toen een bruine baby had dat Gelmore dacht dat ze vreemd ging? Iemand die dit weet?
Joh volg het topic gewoon zodat er niet elke keer oud nieuws herkauwd hoeft te worden.quote:Op zondag 25 april 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Maar Barbie heeft zoon met Gelmore? Dacht dat ze toen een bruine baby had dat Gelmore dacht dat ze vreemd ging? Iemand die dit weet?
Oh die jaquote:
Her is niet 100% zeker dat hij de vader is.quote:Op zondag 25 april 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Heel eerlijk het is wel wat verwarrend soms met wie is wiequote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh volg het topic gewoon zodat er niet elke keer oud nieuws herkauwd hoeft te worden.
Ja sorry hoorquote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh volg het topic gewoon zodat er niet elke keer oud nieuws herkauwd hoeft te worden.
Ja had gezien. Maar dankjewel.quote:Op zondag 25 april 2021 21:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CN-TYKlBwaP/?igshid=6beqm4hbqk5l
Ze kreeg in november met Gerrit een kind, dat later dus van Gelmore bleek te zijn. Ze heeft dus maar 1 kind gekregen. (en de andere twee die ze met Michael al had)quote:Op zondag 25 april 2021 21:44 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Oh die jaop Telegraaf stond dat Samantha in november met Gelmore een kind kreeg dus was even in de war, Samantha heb twee kinderen gekregen?
Hoezo is Gelmore dan niet bruin?quote:Op zondag 25 april 2021 21:45 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ze kreeg in november met Gerrit een kind, dat later dus van Gelmore bleek te zijn. Ze heeft dus maar 1 kind gekregen. (en de andere twee die ze met Michael al had)
quote:
quote:
Niet in SHOquote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef jameshond7 het volgende:
Nou hoop niet dat @:maily hier spelfouten gaat checken xD
Weet Samantha zelf wel wie de vader is.quote:Op zondag 25 april 2021 21:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Her is niet 100% zeker dat hij de vader is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou op.quote:Op zondag 25 april 2021 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die gast zal wel geen uitvaartverzekering hebben. Geen koffie met coke cake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gelmore niet meer iigquote:Op zondag 25 april 2021 21:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Weet Samantha zelf wel wie de vader is.
Noteer ff dat je bij bent tot #195quote:Op zondag 25 april 2021 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou mensen, ik ga slapen. Neem vooral screenshots voor als er nog dirt mocht komen tussen nu en 5.45uur![]()
Simpel up te loaden met postimg en dan kiezen voor 'hotlink voor fora'.
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |