Uit huis geplaatst.quote:Op zondag 25 april 2021 22:18 schreef roos94 het volgende:
Overigens ben ik allemaal niet zo up to date dus sorry voor de mosterd maar waar is dat kleintje dan, ze heeft toch een baby?
Sorryquote:Op zondag 25 april 2021 22:18 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, het wordt idd lekker chaotisch als mensen die wel de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt ineens allerlei informatie als feiten gaan brengen.
Overigens is er ook geen enkele aanwijzing dat Dootje van het kamp komt. Als iemand aso of tokkie is betekent het niet meteen dat hij/zij van het kamp komt, hoor.
Boven Gelmore staat in kleinere letters "eigendom van".quote:Op zondag 25 april 2021 22:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat er boven Gelmore staat, maar is naam van kind dus. Zal dan wel ook bio-vader zijn geweest ipv alleen bonus vader ofzo
hou eens op johquote:Op zondag 25 april 2021 22:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat er boven Gelmore staat, maar is naam van kind dus. Zal dan wel ook bio-vader zijn geweest ipv alleen bonus vader ofzo
Hoofd, uitstraling, manier van praten.quote:
Er staat "Eigendom van Gelmore", dat is niet haar kind maar volgens Samanth de vader van haar kind.quote:Op zondag 25 april 2021 22:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ze zit al een uur bij te lezen en berichten te liken. Ik waardeer datquote:
quote:
Het gaat hier altijd moeilijk hard james, en de dames dulden geen gerommel maar dit is toch wel het beste SHO topic daardoorquote:
Ga eens naar bed!quote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zit al een uur bij te lezen e berichten te liken. Ik waardeer dat
quote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zit al een uur bij te lezen en berichten te liken. Ik waardeer dat
Het was mij ook opgevallen, ik vind het ook heel dapper.quote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zit al een uur bij te lezen e berichten te liken. Ik waardeer dat
So truequote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef Phoebster het volgende:
[..]![]()
Pfffff ik zit maar te lezen en te liken, wat een nieuws allemaal.
Als Sam dit kan verwerken, is dit op termijn perfect voor haar. Deze relatie is niet kapot gegaan, die blijft voor eeuwig haar perfecte grote liefde.
quote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef Phoebster het volgende:
[..]![]()
Pfffff ik zit maar te lezen en te liken, wat een nieuws allemaal.
Als Sam dit kan verwerken, is dit op termijn perfect voor haar. Deze relatie is niet kapot gegaan, die blijft voor eeuwig haar perfecte grote liefde.
Zou me niets verbazen, want het is natuurlijk wel makkelijk om te doen alsof zij vanuit het niets met een verklaring kwam, maar feit is dat de roddelaccounts al volle bak aan het speculeren en publiceren waren over politie, brandweer en ambulance, en dat was er zeker niet minder op geworden zodra de mortulance in beeld kwam.quote:Op zondag 25 april 2021 21:14 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Dat weet je niet hè. Het zou ook kunnen zijn dat haar door mensen om haar heen is aangeraden om er iig een verklaring uit te doen, zodat de speculaties niet de pan uit gingen, en niet iedereen zich op haar zou storten met vragen, want dat kan ze er nu echt niet bij hebben. En een manager heeft ze verder niet meer, dus Instagram heeft dan wel het grootste bereik.
mand.quote:Op zondag 25 april 2021 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, want het is natuurlijk wel makkelijk om te doen alsof zij vanuit het niets met een verklaring kwam, maar feit is dat de roddelaccounts al volle bak aan het speculeren en publiceren waren over politie, brandweer en ambulance, en dat was er zeker niet minder op geworden zodra de mortulance in beeld kwam.
Ik verwacht ook dat ze een stuk minder nieuwsgierige telefoontjes krijgt op deze manier.
Maar het is uiteraard wel weer makkelijk voor mensen om te gaan zitten sneren dat ze het op insta zet.
Als ze niets had gepost en de hele wereld had kunnen blijven speculeren was het ook niet goed geweest en waren de roddels inmiddels al dat het om haar zou gaan.
Ja, dan hadden ze er wel weer van gemaakt: oh, ze doet geen enkele moeite om alle roddels te ontkrachten dus ze zal wel genieten van de aandacht. Het is toch nooit goed.quote:Op zondag 25 april 2021 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is uiteraard wel weer makkelijk voor mensen om te gaan zitten sneren dat ze het op insta zet.
Als ze niets had gepost en de hele wereld had kunnen blijven speculeren was het ook niet goed geweest en waren de roddels inmiddels al dat het om haar zou gaan.
Kan ook zijn dat iemand anders haar insta beheert?quote:Op zondag 25 april 2021 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, want het is natuurlijk wel makkelijk om te doen alsof zij vanuit het niets met een verklaring kwam, maar feit is dat de roddelaccounts al volle bak aan het speculeren en publiceren waren over politie, brandweer en ambulance, en dat was er zeker niet minder op geworden zodra de mortulance in beeld kwam.
Ik verwacht ook dat ze een stuk minder nieuwsgierige telefoontjes krijgt op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |