Hoe betaald hij het afhalen eigenlijk? Waar leeft hij van?quote:Op maandag 26 april 2021 18:33 schreef Tlaloc het volgende:
In de 4 jaar dat Braddie op zichzelf woont
1) Magnetronmaaltijden
2) Afhalen
3) Airfryer
4) Bij iemand anders eten
Pas sinds een paar weken is
5) Zelf koken
Er gekomen.
Verhelderdend!
Weet niet, hoe hoog is een WAJong?quote:Op maandag 26 april 2021 18:34 schreef Abid het volgende:
[..]
Hoe betaald hij het afhalen eigenlijk? Waar leeft hij van?
Hij haalde mijn reactie ook nog even aan, op naar de 200kg zei ie maar ik had alleen Op naar de 200 gepost.quote:Op maandag 26 april 2021 18:33 schreef okselzweet het volgende:
Garpig ook weer dat hij even benadrukt dat het hem niets doet dat mensen hem dik noemen, terwijl hij gisteren nog even op @:modus moest reageren!!!
Van onsquote:Op maandag 26 april 2021 18:34 schreef Abid het volgende:
[..]
Hoe betaald hij het afhalen eigenlijk? Waar leeft hij van?
1k ongquote:
Wat? Is maximale wajongquote:
Hij heeft echt wel arbeidsvermogen hoor, dus die krijgt 70%.quote:Op maandag 26 april 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Dat is wel alleen als je 0 arbeidsvermogen hebt volgens mij
Wat Braddie er wel van gemaakt zal hebben
Af en toe ja, als je ook regelmatig een salade ofzo eetquote:Op maandag 26 april 2021 18:34 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kipkrschnitzel op een vers kadetje met beetje mayo is koalalekker zo nu en dan.
Sociale huur, hoop vergoed door de gemeente denk ik ook?quote:Op maandag 26 april 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Nee, maar als hij nog in de oude regeling valt en hij heeft eruit weten te krijgen dat hij totaal beperkt is kan dat prima. Hij wordt ook niet meer gekeurd dus, wat ik ook echt zo raar vindquote:Op maandag 26 april 2021 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof hij volledig arbeidsongeschikt is, no way.
Gemeentebelastingen krijg je allemaal vrijstelling voor jaquote:Op maandag 26 april 2021 18:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Sociale huur, hoop vergoed door de gemeente denk ik ook?
Gvd wat een zinloos stuk vreten is het toch ook.
Zo werkt het niet hoor.quote:Op maandag 26 april 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar als hij nog in de oude regeling valt en hij heeft eruit weten te krijgen dat hij totaal beperkt is kan dat prima. Hij wordt ook niet meer gekeurd dus, wat ik ook echt zo raar vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Daar heeft ie vast niet zo veel moeite voor hoeven doenquote:Op maandag 26 april 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar als hij nog in de oude regeling valt en hij heeft eruit weten te krijgen dat hij totaal beperkt is kan dat prima
quote:Op maandag 26 april 2021 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hoor.Ja maar waarom is dat bij hem niet dan? Iedereen met een wajong is opnieuw gekeurd paar jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
lolquote:Op maandag 26 april 2021 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar heeft ie vast niet zo veel moeite voor hoeven doen
Ik ben verbaasd dat er nog niemand is geweest die het UWV (gaat die daar over?) heeft getipt over deze "arbeidsongeschikte" jongeman die wel 24/7 kan pingelen en youtuben.quote:Op maandag 26 april 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar als hij nog in de oude regeling valt en hij heeft eruit weten te krijgen dat hij totaal beperkt is kan dat prima. Hij wordt ook niet meer gekeurd dus, wat ik ook echt zo raar vind
70/75% van minimumloon geloof ik.quote:
Gun je hem eens sucess.....quote:Op maandag 26 april 2021 18:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij haalde mijn reactie ook nog even aan, op naar de 200kg zei ie maar ik had alleen Op naar de 200 gepost.
Wanne vuile leugenaar is t ook
Ongeveer wel ja denk ik.quote:
Ben wel benieuwd want dat krijg je totaal niet makkelijk. Volgens mij krijgt je 70% als je kan werken maar het niet doet en 75% als je helemaal niet kan. Van het minimumloon dan steeds geloof ik.quote:Op maandag 26 april 2021 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik niet.. Ze hebben gewoon naar mijn dossier gekeken denk ik zo. Als er niet staat dat je thuis zit als een hoopje wat alleen maar kan kwijlen en knikken dan kun je gewoon werken volgens het UWV, misschien niet nu maar wel in de toekomst.quote:Op maandag 26 april 2021 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat bij hem niet dan? Iedereen met een wajong is opnieuw gekeurd paar jaar geleden.
quote:Op maandag 26 april 2021 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hoor.Zit je in de wajong? Kan verschillen per regeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |