Dat vond ik wel een leuke eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2021 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik versta alleen iets met kankerjood. Als dat humor is, moet je me de grap even uitleggen.
quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.quote:Op maandag 26 april 2021 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is veel effectiever als ie dichtbij de spits kan spelen, nu met de punt naar achter komt ie veel minder vaak in gevaarlijke posities. Al deed ie gisteren ook wel te weinig met de momenten die hij wel kreeg.
Ik snap wel dat Feyenoord niet moeilijk zou doen over een verkoop als een club 15 miljoen biedt, maar ik denk dat we zo alleen maar meer problemen met ons middenveld krijgen komend seizoen
Waarvan akte.quote:Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.
Nou...wat een humor zeg, poe poequote:Op maandag 26 april 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De grap is dat je even het geluid moet aanzetten.
Dat is inderdaad wel hilarisch.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Dat dacht ik ook toen Tapia naar Celta de Vigo vertrok (Tapia heeft niets te zoeken in LaLiga), ik hoop dat deze niet backfired.quote:Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.
Taap en Amrabat zijn wel andere types dan Kokcu.quote:Op maandag 26 april 2021 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Tapia naar Celta de Vigo vertrok, ik hoop dat deze niet backfired.
Hilarisch.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Jeetje wat grappig zeg.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Tapia rendeerde niet in een 4-3-3 opstelling dus dat is volkomen begrijpelijk. Kokcu hoort in principe op de middenveldslinie prima op 10 of 6 te kunnen spelen.quote:Op maandag 26 april 2021 20:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Taap en Amrabat zijn wel andere types dan Kokcu.
Ik vind Kökcü niet zo'n goede speler. Verwacht niet dat hij in het buitenland potten zal breken, maar we gaan vanzelf merken of ik er grandioos naast zit. Zit te denken met welke categorie je Kökcü kan vergelijken..Clasie denk ik.quote:Op maandag 26 april 2021 21:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tapia rendeerde niet in een 4-3-3 opstelling dus dat is volkomen begrijpelijk. Kokcu hoort in principe op de middenveldslinie prima op 10 of 6 te kunnen spelen.
Dat hij waardeloos speelt de laatste tijd acht ik eerder door een gebrek aan motivatie dan een gebrek aan kwaliteit. Iedereen lijkt wel Dick-moe. Inclusief de supporters.
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelersquote:
Bij Twente was het geld nu lijkt het wel een beter verhaal want AZ betaalt niet meer dan Feyenoordquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelers
feyenoordgod
terug bij af
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente was het geld nu lijkt het wel een beter verhaal want AZ betaalt niet meer dan Feyenoord
Slot wil Geertruida centraal zetten las ik laatst.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.
Ik dacht eigenlijk dat hij links was maar dan zal Feyenoord wel nooit echt concreet zijn geworden inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.
Dat gaat bij Gorter ook gebeuren, let maar op. Ook die gaat niet voor Feyenoord kiezen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelers
feyenoordgod
terug bij af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |