Dat dacht ik ook toen Tapia naar Celta de Vigo vertrok (Tapia heeft niets te zoeken in LaLiga), ik hoop dat deze niet backfired.quote:Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.
Taap en Amrabat zijn wel andere types dan Kokcu.quote:Op maandag 26 april 2021 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Tapia naar Celta de Vigo vertrok, ik hoop dat deze niet backfired.
Hilarisch.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Jeetje wat grappig zeg.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Tapia rendeerde niet in een 4-3-3 opstelling dus dat is volkomen begrijpelijk. Kokcu hoort in principe op de middenveldslinie prima op 10 of 6 te kunnen spelen.quote:Op maandag 26 april 2021 20:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Taap en Amrabat zijn wel andere types dan Kokcu.
Ik vind Kökcü niet zo'n goede speler. Verwacht niet dat hij in het buitenland potten zal breken, maar we gaan vanzelf merken of ik er grandioos naast zit. Zit te denken met welke categorie je Kökcü kan vergelijken..Clasie denk ik.quote:Op maandag 26 april 2021 21:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tapia rendeerde niet in een 4-3-3 opstelling dus dat is volkomen begrijpelijk. Kokcu hoort in principe op de middenveldslinie prima op 10 of 6 te kunnen spelen.
Dat hij waardeloos speelt de laatste tijd acht ik eerder door een gebrek aan motivatie dan een gebrek aan kwaliteit. Iedereen lijkt wel Dick-moe. Inclusief de supporters.
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelersquote:
Bij Twente was het geld nu lijkt het wel een beter verhaal want AZ betaalt niet meer dan Feyenoordquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelers
feyenoordgod
terug bij af
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente was het geld nu lijkt het wel een beter verhaal want AZ betaalt niet meer dan Feyenoord
Slot wil Geertruida centraal zetten las ik laatst.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.
Ik dacht eigenlijk dat hij links was maar dan zal Feyenoord wel nooit echt concreet zijn geworden inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.
Dat gaat bij Gorter ook gebeuren, let maar op. Ook die gaat niet voor Feyenoord kiezen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelers
feyenoordgod
terug bij af
Die jongen heeft toch ook helemaal geen reden om voor Feyenoord te kiezen? Hij wil wedstrijden spelen, en hij gaat bij Feyenoord geen eerste doelman worden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat bij Gorter ook gebeuren, let maar op. Ook die gaat niet voor Feyenoord kiezen.
Als Bijlow niet ineens stopt met blessuregevoelig zijn zou hij genoeg wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen heeft toch ook helemaal geen reden om voor Feyenoord te kiezen? Hij wil wedstrijden spelen, en hij gaat bij Feyenoord geen eerste doelman worden.
Dat snap ik wel, simpelweg de keuze tussen eerste en tweede keeper.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat bij Gorter ook gebeuren, let maar op. Ook die gaat niet voor Feyenoord kiezen.
Vast wel, maar het is wel iets wat een jonge keeper af zal keren van Feyenoord nu.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Bijlow niet ineens stopt met blessuregevoelig zijn zou hij genoeg wedstrijden spelen.
Twente heeft ook een prima keeper gehaald hequote:Op dinsdag 27 april 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is wel iets wat een jonge keeper af zal keren van Feyenoord nu.
Bij Ajax kan je zeggen dat je moet concurreren met 2 bejaarden, bij Twente zal hij in de basis staan. Evenals bij Vitesse en Groningen.
Dat lijkt me ook wel logisch gezien zijn leeftijd en Bijlow die onbetwist eerste keeper is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
vermeer.komt.welquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, simpelweg de keuze tussen eerste en tweede keeper.
Uhu. Als je een Feyenoorder bent, en je kan naar Feyenoord, dan ga je. Simpel zat.quote:
Eens. Het is een ander verhaal als Feyenoord niet aan je deur zou hebben geklopt.quote:Op woensdag 28 april 2021 12:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uhu. Als je een Feyenoorder bent, en je kan naar Feyenoord, dan ga je. Simpel zat.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
En een NRC artikel.
Feyenoord krijgt gegarandeerd 17,5 miljoen euro in plaats van 25 miljoen in beoogde Maas-stadion
Ik zie wel een aantal rode vlaggen
Tot zover 'als het een euro minder is, gaan we het niet doen'.quote:De club heeft wel vertrouwen in een vergoeding van 25 miljoen euro bij de opening van het stadion in 2025, en gaat daarom akkoord met de businesscase.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
En een NRC artikel.
Feyenoord krijgt gegarandeerd 17,5 miljoen euro in plaats van 25 miljoen in beoogde Maas-stadion
Ik zie wel een aantal rode vlaggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |