Als dat betekent dat er ook geshopt kan worden is het op zich prima. Het is maar de vraag of die jongen in het beoogde spelsysteem past voor volgend jaar. Aan de andere kant wel jammer als er een zelf opgeleid talent vertrekt voordat hij bepalend is bij ons.quote:
Tja terecht. Begin van het seizoen visualiseer je met zo’n late Klassieker toch stiekem een beetje een volle Kuip in een directe strijd om het kampioenschap, en dat Berghuis in zo’n strijd beslissend kan zijn. 0/3 kunnen we zeggenquote:Op maandag 26 april 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Berghuis er dus niet bij tegen ADO & Ajax.
Twee wedstrijden, 1 doelpunt (tegen ADO).
quote:Op maandag 26 april 2021 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard. Nu pasveer naar Ajax gaat is ie wel zeker van een plekje in oranje.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 26 april 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Berghuis is 3 wedstrijden geschorst waarvan één voorwaardelijk.
Ik heb deze 16 keer gekeken om te ontdekken wat hier grappig aan was.quote:
Als je er een mooi bedrag voor kan vangen wellicht overwegen. Ons hele middenveld zal gerenoveerd moeten worden, daar zit echt het grootste probleem.quote:Op maandag 26 april 2021 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dat betekent dat er ook geshopt kan worden is het op zich prima. Het is maar de vraag of die jongen in het beoogde spelsysteem past voor volgend jaar. Aan de andere kant wel jammer als er een zelf opgeleid talent vertrekt voordat hij bepalend is bij ons.
Hij is veel effectiever als ie dichtbij de spits kan spelen, nu met de punt naar achter komt ie veel minder vaak in gevaarlijke posities. Al deed ie gisteren ook wel te weinig met de momenten die hij wel kreeg.quote:Op maandag 26 april 2021 15:51 schreef PIETR het volgende:
Gelijk verkopen. Is echt geen wereldtalent ofzo.
@Caland en ik hadden een forsere schorsing verwacht.quote:Op maandag 26 april 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Berghuis is 3 wedstrijden geschorst waarvan één voorwaardelijk.
Wat is de grap? Dat hij de bal vangt tegelijk met het hand in hand?quote:
De grap is dat je even het geluid moet aanzetten.quote:Op maandag 26 april 2021 16:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is de grap? Dat hij de bal vangt tegelijk met het hand in hand?
Ik versta alleen iets met kankerjood. Als dat humor is, moet je me de grap even uitleggen.quote:Op maandag 26 april 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De grap is dat je even het geluid moet aanzetten.
Dat vond ik wel een leuke eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2021 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik versta alleen iets met kankerjood. Als dat humor is, moet je me de grap even uitleggen.
quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.quote:Op maandag 26 april 2021 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is veel effectiever als ie dichtbij de spits kan spelen, nu met de punt naar achter komt ie veel minder vaak in gevaarlijke posities. Al deed ie gisteren ook wel te weinig met de momenten die hij wel kreeg.
Ik snap wel dat Feyenoord niet moeilijk zou doen over een verkoop als een club 15 miljoen biedt, maar ik denk dat we zo alleen maar meer problemen met ons middenveld krijgen komend seizoen
Waarvan akte.quote:Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.
Nou...wat een humor zeg, poe poequote:Op maandag 26 april 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De grap is dat je even het geluid moet aanzetten.
Dat is inderdaad wel hilarisch.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |