Nergens last vanquote:Op donderdag 29 april 2021 20:06 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Die shit laadt poepietraag, en dan nog die tyfus reclames die na 5 seconden erin springen waardoor ik op die schijtreclames druk.
Ik wilde hem terugbellen. Mijn man gaat morgen eerst flippen tegen PlayStation support 😂quote:Op donderdag 29 april 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat moet wel het eindresultaat zijn natuurlijk. Zou toch liever wat extra wachten (en op de PS5 van je man doorspelen) dan met een brakke PS5 blijven zitten
Ah genieten geblazen dusquote:Op donderdag 29 april 2021 20:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wilde hem terugbellen. Mijn man gaat morgen eerst flippen tegen PlayStation support 😂
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wilde hem terugbellen. Mijn man gaat morgen eerst flippen tegen PlayStation support 😂
Dat gaat ongeveer het antwoord zijn.quote:Meneer wij kunnen helemaal niets voor u doen. Om u te helpen het probleem met de PS5 van uw vrouw op te lossen moet uw vrouw (als eigenaar van de console) zelf met ons contact opnemen.
Dan zeggen we toch gewoon dat mijn man de eigenaar isquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat ongeveer het antwoord zijn.
Ik heb ook contact gehad met PS support voor een probleem dat mijn broer had en ze wilden me absoluut niet verder helpen, mijn broer moest contact opnemen. Zelfs nadat ik duidelijk maakte dat mijn broer naast me zat maar niet zo technisch aangelegd is en dat ik daarom de uitleg deed. Het mocht niet helpen.
Bij ons bleef die medewerker maar volhouden, uiteindelijk het via email opgelost.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan zeggen we toch gewoon dat mijn man de eigenaar isoverigens heeft hij vorige week ook gewoon gebeld.
We zijn in principe beiden eigenaar van alletwee de ps5’s
Al lijkt hij het nu gewoon te doen
Ik stiekem ook wel.quote:
Dan maar gelijk bloodborne 2quote:Op donderdag 29 april 2021 22:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel.
Die Shin Chan game en Project Triangle Strategy ()mogen ook wel naar PlayStation komen. Verder Bloodstained: Ritual of the Night 2, Guacamelee! 3 en Hotline Miami 3 zijn altijd welkom.
Geen van bovenstaande gaat gebeuren though.
indies zijn al geweest, dus als het goed is nietquote:Op donderdag 29 april 2021 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt er na Ratchet nog iets? Want dan schakel ik nog wel ff in zo.
Check.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
indies zijn al geweest, dus als het goed is niet
Alleen Subnautica en Among Usquote:Op donderdag 29 april 2021 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check.
Was er nog wat naast Among Us?
Wow, precies wat ze aangekondigd haddenquote:Op vrijdag 30 april 2021 01:06 schreef Jimbo het volgende:
jezus wat een kut state of play was dat, echt alleen die 15 min ratched en die 5 min aan andere meuk game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |