abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 12:33:12 #1
236264 crew  capricia
pi_199149541


Houd minimaal 1.5 meter afstand met anderen buiten je huishouden in alle gevallen.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.


Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Covid dashboard
Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers

Internationaal:
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
WHO World Health Organisation
Overzicht WHO
Overzicht Worldometers
Overzicht BNO News
Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
Wikipedia
Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
Dit doet corona met je, als je pech hebt.

Wetenschap:
Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
Universiteitsindex Leiden
De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/

Vaccinaties :
quote:
#Vaccinatie

➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS

https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
Coronavirus Vaccine Tracker
Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).

Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020/2021)


Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Datagraver, zelf grafieken maken

Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OP

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

Definitely not CIA
  zondag 25 april 2021 @ 12:36:20 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199149582
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:14 schreef Cesare-Borgia het volgende: [..] Groot deel egoistische bevolking met schijt aan alles is al vanaf het begin een probleem. Erge is dat mensen doen of er gigantisch veel opgeofferd is. Gevoelsmatig misschien. Maar het is net zo weinig als dat het overheidsbeleid goed is. Nu boeit het allemaal niet meer. Het is nu een kwestie van doorprikken. Breekt in de toekomst de pleuris 2.0 uit kan je niet vertrouwen op je medeburgers of de overheid. Dat is wel de les van dit alles. Red jezelf maar.
Maak er maar van "zeer klein deel". Feit dat een vrijdagmiddagborrel van de lokale lasserij met 12 man op afstand de media haalt zegt wel genoeg.
pi_199149683
Ja vrijdagmiddagborrels SCHANDE!
Code zwart in de ziekenhuizen en dan gaan mensen vrijdagmiddagborrels zitten te doen.

Maar ja volgende week mag van alles weer
dus wat maakt het verder uit.
Boeiieeeeend.
  zondag 25 april 2021 @ 12:44:56 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199149702
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maak er maar van "zeer klein deel". Feit dat een vrijdagmiddagborrel van de lokale lasserij met 12 man op afstand de media haalt zegt wel genoeg.
eens hoor, zwaar overdreven dat een groot deel er schijt aan had en zelfs heeft, al is het draagvlak al wel een tijdje weg
pi_199149711
Ik ga woensdagmiddag direct onbeperkt kbbq eten op een terras! Zo blij!
#WeesGeenWhales
pi_199149716
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:29 schreef Shreyas het volgende:
Klopt, men denkt dat het eenmalig is en tijdelijk. Bovendien zijn er vier vaccins wat het licht is aan het einde van de tunnel, dus er is volop hoop en iedereen denkt nu "Nog even volhouden, nog even door de zure appel heen bijten en dan is dit voorgoed voorbij en wordt alles weer zoals vroeger".

Echter, als over 5-10 jaar covid-26 voor de deur staat en alles begint weer van voor af aan, dan moet ik nog zien of er nog zoveel mensen van goede wil zijn om weer dit traject in te gaan.
Veel zal ook wel gaan afhangen van de aftermath. Iedereen verkeert nu in een hosannastemming waar het een kwestie van een prikje halen is waarna de wereld er weer precies zo uitzag als voorheen, maar ik vrees dat de praktijk een stuk weerbarstiger zal zijn.

Wat me in deze crisis in ieder geval is opgevallen (en fors is tegengevallen) is het totale gebrek aan onvermogen van mensen (inclusief onze overheid) om het grote plaatje in de gaten te houden. Conceptuele zaken als vrijheidsbeperkingen, economische schade bij anderen of sociaalmaatschappelijke gevolgen worden volledig genegeerd zolang het niet de eigen portemonnee of het eigen leven direct raakt. En raar genoeg wordt die neiging in de loop van de tijd alleen maar sterker, terwijl ik juist een omgekeerde beweging had verwacht.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Miss 200.000.000! zondag 25 april 2021 @ 12:51:01 #7
367000 roos94
pi_199149764
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:46 schreef eragon2890 het volgende:
Ik ga woensdagmiddag direct onbeperkt kbbq eten op een terras! Zo blij!
Kawai Braddie
  zondag 25 april 2021 @ 12:53:55 #8
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199149799
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:46 schreef nostra het volgende:

[..]

Veel zal ook wel gaan afhangen van de aftermath. Iedereen verkeert nu in een hosannastemming waar het een kwestie van een prikje halen is waarna de wereld er weer precies zo uitzag als voorheen, maar ik vrees dat de praktijk een stuk weerbarstiger zal zijn.

Wat me in deze crisis in ieder geval is opgevallen (en fors is tegengevallen) is het totale gebrek aan onvermogen van mensen (inclusief onze overheid) om het grote plaatje in de gaten te houden. Conceptuele zaken als vrijheidsbeperkingen, economische schade bij anderen of sociaalmaatschappelijke gevolgen worden volledig genegeerd zolang het niet de eigen portemonnee of het eigen leven direct raakt. En raar genoeg wordt die neiging in de loop van de tijd alleen maar sterker, terwijl ik juist een omgekeerde beweging had verwacht.
De economie zal snel genoeg herstellen als mensen hun opgespaarde geld massaal gaan uitgeven aan dingen die 1,5-jaar lang niet mogelijk waren, zoals (buitenlandse) vakanties, restaurantbezoek en festivals. Het grootste probleem vormt denk ik het beteugelen van de inflatie. De inflatie moet sowieso onder de 5% blijven en het liefst onder de 2%.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199149800
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maak er maar van "zeer klein deel". Feit dat een vrijdagmiddagborrel van de lokale lasserij met 12 man op afstand de media haalt zegt wel genoeg.
Dit en de media en de politie hebben ook wel het talent om alles te overdramatiseren. Gisteren ging ik met de hond wandelen en op een takterras had en groep van ik denk 8 á 10 jongeren een samenkomst. De muziek was goed te horen, ze leken lol te hebben en dronken een biertje. Maar het belangrijkste van alles de onderlinge afstand was groot en het was in de buitenlucht.

Had ik bij de media gewerkt, dan had het bovenstaande geluid: een grote groep, niet naleven coronamaatregelen, harde muziek, (eventueel) boetes, veel alcohol en uiteraard altijd nog even iets melden over de drukte in het ziekenhuis.
pi_199149816
Ik begrijp niet hoe de cijfers nog steeds zo hoog kunnen zijn. Er zouden al zo'n 4 miljoen mensen corona hebben gehad en daarnaast zijn er inmiddels 5 miljoen mensen gevaccineerd.
Dat kan natuurlijk wat overlap in zitten. Maar hier zou je toch wel uit op moeten kunnen maken dat zo'n 7 miljoen mensen enige vorm van immuniteit zouden moeten hebben?
Ik snap dat er 2 prikken nodig zijn en dat herbesmettingen ook mogelijk zijn, maar dat komt toch maar zelden voor? Daarnaast zitten we ook nog steeds in een strenge lockdown.
Ook al houden mensen zich daar steeds minder aan, zou ik verwachten dat deze combinatie nu echt al wel voor een flinke daling zit moeten zorgen? In plaats daarvan loopt het echter iedere week verder op. Ben benieuwd of er ook iets wordt bijgehouden hoeveel mensen het voor een 2e keer hebben. Of nadat ze al gevaccineerd zijn.
  zondag 25 april 2021 @ 12:57:23 #11
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199149837
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:55 schreef Middelpunt het volgende:
Ik begrijp niet hoe de cijfers nog steeds zo hoog kunnen zijn. Er zouden al zo'n 4 miljoen mensen corona hebben gehad en daarnaast zijn er inmiddels 5 miljoen mensen gevaccineerd.
Dat kan natuurlijk wat overlap in zitten. Maar hier zou je toch wel uit op moeten kunnen maken dat zo'n 7 miljoen mensen enige vorm van immuniteit zouden moeten hebben?
Ik snap dat er 2 prikken nodig zijn en dat herbesmettingen ook mogelijk zijn, maar dat komt toch maar zelden voor? Daarnaast zitten we ook nog steeds in een strenge lockdown.
Ook al houden mensen zich daar steeds minder aan, zou ik verwachten dat deze combinatie nu echt al wel voor een flinke daling zit moeten zorgen? In plaats daarvan loopt het echter iedere week verder op. Ben benieuwd of er ook iets wordt bijgehouden hoeveel mensen het voor een 2e keer hebben. Of nadat ze al gevaccineerd zijn.
Thuisbezoek wordt vrijwel niet aangepakt en de scholen, wat enorme brandhaarden zijn, zijn al sinds februari weer open.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 25 april 2021 @ 12:58:20 #12
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199149846
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:55 schreef Middelpunt het volgende:
Ik begrijp niet hoe de cijfers nog steeds zo hoog kunnen zijn. Er zouden al zo'n 4 miljoen mensen corona hebben gehad en daarnaast zijn er inmiddels 5 miljoen mensen gevaccineerd.
Dat kan natuurlijk wat overlap in zitten. Maar hier zou je toch wel uit op moeten kunnen maken dat zo'n 7 miljoen mensen enige vorm van immuniteit zouden moeten hebben?
Ik snap dat er 2 prikken nodig zijn en dat herbesmettingen ook mogelijk zijn, maar dat komt toch maar zelden voor? Daarnaast zitten we ook nog steeds in een strenge lockdown.
Ook al houden mensen zich daar steeds minder aan, zou ik verwachten dat deze combinatie nu echt al wel voor een flinke daling zit moeten zorgen? In plaats daarvan loopt het echter iedere week verder op. Ben benieuwd of er ook iets wordt bijgehouden hoeveel mensen het voor een 2e keer hebben. Of nadat ze al gevaccineerd zijn.
Je ziet dat besmettingen nu vooral onder jeugd plaatsvinden, basisscholen etc.

80+ loopt al sterk terug in de ziekenhuizen, dat begin je nu ook te zien bij 70+. Verder is het afwachten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199149856
He, nog een feestje van maar liefst honderd man in de stad die initieel niet onwelwillend stond tegenover een feest met tienduizend man: https://www.nu.nl/coronav(...)oronaboetes-uit.html
pi_199149857
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Thuisbezoek wordt vrijwel niet aangepakt en de scholen, wat enorme brandhaarden zijn, zijn al sinds februari weer open.
Gelukkig wordt thuisbezoek niet aangepakt, want dit zou betekenen dat de handhaving iets gaat doen zonder dat daar een wettelijke grondslag voor is.
  zondag 25 april 2021 @ 13:03:33 #15
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199149904
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:59 schreef maan_man het volgende:

[..]

Gelukkig wordt thuisbezoek niet aangepakt, want dit zou betekenen dat de handhaving iets gaat doen zonder dat daar een wettelijke grondslag voor is.
Nou nee, het probleem is dat je eigenlijk niets mag, want alles zit dicht, maar de ander gaat ieder weekend wel bij één of meerder mensen op bezoek en woont zelfs verjaardagen bij. Dat vind ik gewoon niet kunnen. De pijn moet eerlijk verdeeld worden. Dus als de één niet naar de bioscoop kan, de ander niet naar het restaurant en de ander niet naar de sportschool, waarom mag de ander wel verjaardagen bijwonen of bij allerlei mensen op visite gaan?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 25 april 2021 @ 13:04:26 #16
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199149918
Vind het wel fijn om weer wat publiek bij voetbal te zien. En dan komende week avondklok eraf en terrassen open. Hoewel allemaal gelimiteerd, lijkt het weer ergens op :)
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199150004
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:03 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Nou nee, het probleem is dat je eigenlijk niets mag, want alles zit dicht, maar de ander gaat ieder weekend wel bij één of meerder mensen op bezoek en woont zelfs verjaardagen bij. Dat vind ik gewoon niet kunnen. De pijn moet eerlijk verdeeld worden. Dus als de één niet naar de bioscoop kan, de ander niet naar het restaurant en de ander niet naar de sportschool, waarom mag de ander wel verjaardagen bijwonen of bij allerlei mensen op visite gaan?
Dit vind ik het meest idioten dat ik ooit heb gehoord. Maatregelen nemen omdat de pijn eerlijk verdeelt moet worden. Kijk, ik vind het heel vervelend dat er mensen zijn die niet naar de sportschool kunnen, kunnen handballen of zwemmen, maar moeten ze mij daarom ook het tennis verbieden terwijl er een net en 8 meter tussen mij en de andere persoon zit? Of zullen wij gewoon kijken welke (mogelijke) invloed een activiteit heeft op de epidemie.
pi_199150052
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

eens hoor, zwaar overdreven dat een groot deel er schijt aan had en zelfs heeft, al is het draagvlak al wel een tijdje weg
Vind echt van niet. Als je morgen de cafe's en restaurant open gooit maar vraagt om alsjeblieft niet te gaan met oog op dat de ziekenhuizen dan overspoelen zit het alsnog bom vol.

Zelfde met vakantie. Zodra je mensen de ruimte geeft maken ze er gretig gebruik van en hopen ze dat een ander de kastanjes maar uit het vuur haalt.
Als je vraagt waarom? Is het standaard omdat ik ik ik.

Te individualistisch en egoistisch.
Overheid heeft ook hard gefaald en dat voor een hoop onterecht op de bevolking geschoven maar laten we niet doen of er zo gigantisch opgeofferd is vrijwilig.

Enige wanneer we het hadden was de eerste 4-6 weken in maart vorig jaar maar dat was meer omdat mensen bang waren nog. Sindsdien is het wel klaar met de bereidwilligheid.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 13:16:03 #19
5428 crew  miss_sly
pi_199150069
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:10 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dit vind ik het meest idioten dat ik ooit heb gehoord. Maatregelen nemen omdat de pijn eerlijk verdeelt moet worden. Kijk, ik vind het heel vervelend dat er mensen zijn die niet naar de sportschool kunnen, kunnen handballen of zwemmen, maar moeten ze mij daarom ook het tennis verbieden terwijl er een net en 8 meter tussen mij en de andere persoon zit? Of zullen wij gewoon kijken welke (mogelijke) invloed een activiteit heeft op de epidemie.
Dat lijkt me het enige dat van belang is, inderdaad.

Misschien is het wel een beetje een sign of the times dat veel mensen met argusogen bekijken of er geen mensen zijn die meer kunnen of mogen dan zijzelf.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 april 2021 @ 13:18:46 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199150098
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:10 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dit vind ik het meest idioten dat ik ooit heb gehoord. Maatregelen nemen omdat de pijn eerlijk verdeelt moet worden. Kijk, ik vind het heel vervelend dat er mensen zijn die niet naar de sportschool kunnen, kunnen handballen of zwemmen, maar moeten ze mij daarom ook het tennis verbieden terwijl er een net en 8 meter tussen mij en de andere persoon zit? Of zullen wij gewoon kijken welke (mogelijke) invloed een activiteit heeft op de epidemie.
Er zou juist altijd moeten worden gekeken naar wat wél kan inderdaad. Zolang ze wel enigszins kunnen uitleggen waarom ze bepaalde dingen nog te onveilig achten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 25 april 2021 @ 13:19:22 #21
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199150104
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:10 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dit vind ik het meest idioten dat ik ooit heb gehoord. Maatregelen nemen omdat de pijn eerlijk verdeelt moet worden. Kijk, ik vind het heel vervelend dat er mensen zijn die niet naar de sportschool kunnen, kunnen handballen of zwemmen, maar moeten ze mij daarom ook het tennis verbieden terwijl er een net en 8 meter tussen mij en de andere persoon zit? Of zullen wij gewoon kijken welke (mogelijke) invloed een activiteit heeft op de epidemie.
Thuisbezoek heeft veel negatieve invloed op de epidemie, tennis waarbij er één tegen één gespeeld wordt waarschijnlijk niet. Daarom moet thuisbezoek wat mij betreft helemaal verboden worden met handhaving en sanctionering. Tennis waarbij er één tegen één gespeeld wordt kan wel toegestaan blijven.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 25 april 2021 @ 13:20:30 #22
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199150112
"That's what she said"
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199150117
Als je dit nog 20 jaar volhoudt dan ben je wel echt een ambtenaartje wat waarschijnlijk ook wel lekker boert omdat je nu helemaal niet meer hard hoeft te werken omdat ja, lekker thuis patiencen en FOK!ken.

quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:19 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Thuisbezoek heeft veel negatieve invloed op de epidemie, tennis waarbij er één tegen één gespeeld wordt waarschijnlijk niet. Daarom moet thuisbezoek wat mij betreft helemaal verboden worden met handhaving en sanctionering. Tennis waarbij er één tegen één gespeeld wordt kan wel toegestaan blijven.
Oh ja, en onvruchtbaar worden van een vaccin verhoogt het plezier in seks.

Y'all crazy. :')
Go hard or go home
  zondag 25 april 2021 @ 13:23:59 #24
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199150149
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Vind echt van niet. Als je morgen de cafe's en restaurant open gooit maar vraagt om alsjeblieft niet te gaan met oog op dat de ziekenhuizen dan overspoelen zit het alsnog bom vol.

Zelfde met vakantie. Zodra je mensen de ruimte geeft maken ze er gretig gebruik van en hopen ze dat een ander de kastanjes maar uit het vuur haalt.
Als je vraagt waarom? Is het standaard omdat ik ik ik.

Te individualistisch en egoistisch.
Overheid heeft ook hard gefaald en dat voor een hoop onterecht op de bevolking geschoven maar laten we niet doen of er zo gigantisch opgeofferd is vrijwilig.

Enige wanneer we het hadden was de eerste 4-6 weken in maart vorig jaar maar dat was meer omdat mensen bang waren nog. Sindsdien is het wel klaar met de bereidwilligheid.
Daarom had Rutte in oktober ook die vakanties naar landen als Aruba, Bonaire en Curaçao moeten verbieden en in november de winkels moeten sluiten. Bepaalde adviezen als “ga niet funshoppen” en “winkel alleen” werken gewoon niet.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 25 april 2021 @ 13:26:22 #25
408813 crew  trein2000
pi_199150172
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:19 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Thuisbezoek heeft veel negatieve invloed op de epidemie, tennis waarbij er één tegen één gespeeld wordt waarschijnlijk niet. Daarom moet thuisbezoek wat mij betreft helemaal verboden worden met handhaving en sanctionering. Tennis waarbij er één tegen één gespeeld wordt kan wel toegestaan blijven.
Zullen we gelijk de voordeuren gaan dichtlassen? Handhaving achter de voordeur moet je (op excessen na) echt niet willen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')