Venlo stilstaand beeld 17:12 ....quote:Op woensdag 28 april 2021 17:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ik krijg in Venlo stilstaand beeld met tijdstempel 14:02.
En in Weert zelfs dat niet.
Tijd voor het Fok!-logo onder die zalmreclamequote:Op woensdag 28 april 2021 18:32 schreef svann het volgende:
14:02 bij mij. Cache weggegooid, blijft zo.
Er stond een handzame BTN-reclame naast, dus even gemaild hoe jammer we dit vinden.
[ afbeelding ]
Nu welquote:Op woensdag 28 april 2021 20:44 schreef engine het volgende:
Moeder wil de kuikens niet laten zien vanavond.
quote:Op woensdag 28 april 2021 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Er werd een of ander bloederig lijkje onder een vleugel vandaan getrokken en nu is het etenstijd.
Pagina van de vogelbescherming is trouwens ook tof: wel tien live cams van evenveel vogelsoorten
Over een paar dagen komt de ooievaar ook kleine ooievaartjes brengenquote:Op woensdag 28 april 2021 21:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat is heel leuk! Heb eerst de bosuiltjes gevolgd en nu de kleine oehoe's
Oh zo snel al!quote:Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Over een paar dagen komt de ooievaar ook kleine ooievaartjes brengen
Leuk! Ik kan in een kwartier bij de kerktoren zijn waarvan de camera het nu niet doetquote:Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo snel al!![]()
Dat nest is een kwartiertje fietsen vanaf hier
Ik kan binnen 2 minuten, ik zie hem van mijn huis.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan in een kwartier bij de kerktoren zijn waarvan de camera het nu niet doet
Verdomme, dit hadden we inderdaad moeten regelenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd voor het Fok!-logo onder die zalmreclame
Ga die camera eens fixen danquote:Op woensdag 28 april 2021 21:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik kan binnen 2 minuten, ik zie hem van mijn huis.
Iemand nog dichtbij :p Iemand die naast de kerk woont
Laat die duif toch en vertrouw op zijn/haar instinctquote:Op zondag 25 april 2021 08:44 schreef raptorix het volgende:
Onverstandig
Waarom de duif dan toch zo dichtbij zijn natuurlijke vijand is gaan zitten, is voor Janssen een raadsel. ,,We hebben contact gehad met een deskundige”, aldus de Limburger. ,,Die vindt het ook zeer opmerkelijk en onverstandig van de duif.”
Ik denk bij nader inzien dat de duif zelf geen gevaar loopt; iets te groot, lijkt me.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
Laat die duif toch en vertrouw op zijn/haar instinct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |