abonnement Unibet Coolblue
pi_199145431
Samantha: “Het gaat heel slecht. Ik had geen andere keuze”

Zegt ze bij iedere keuze sinds ze een verrader is. Wat onzin is. Cognitieve dissonantie noemen we dat.
pi_199145451
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 23:43 schreef Astro_boy het volgende:
Samantha: “Het gaat heel slecht. Ik had geen andere keuze”

Zegt ze bij iedere keuze sinds ze een verrader is. Wat onzin is. Cognitieve dissonantie noemen we dat.
Als ze zich gewoon aan haar rol had gehouden hadden ze de hele kliek weg kunnen spelen, maar ze houdt het liever bij haar damesclubje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 25 april 2021 @ 00:26:38 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199146035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 23:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als ze zich gewoon aan haar rol had gehouden hadden ze de hele kliek weg kunnen spelen, maar ze houdt het liever bij haar damesclubje
Holly en Kees hadden er op moeten hameren dat die groep te groot was om met de verraders te kunnen winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199146540
Ik vind dat de verraders tot het moment dat Diederik werd verbannen helemaal zo slecht speelde. Niet verdachte mensen eruit spelen. Dat Diederik een verrader zou zijn had ik al wel kunnen bedenken als ik meegedaan had. Vroeg of laat wist je dat Diederik verbannen zou worden. Toen hadden ze niet Samantha erbij moeten nemen maar die basketballer moeten vermoorden. Ipv je eigen kliekje te vermoorden had je Samantha gewoon moeten isoleren.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_199146559
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 22:40 schreef superniger het volgende:
Jankende mannen. :')
Mensen die t verbergen van emoties als sterker zien dan gewoon je gevoelens uiten :')
pi_199146578
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 22:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Echt zo enorm dom van die groep. Samantha was hoofdverdachte toen ze Kees redde, en iedereen is dat vergeten.
Ik gok dat dit vooral een edit-keuze is om t spannend te houden. En dat dit volgende week nog wel terugkomt.
pi_199146697
Ik durf best te beweren dat Samantha na de eerste dag als verrader tegen die basketballer gezegd heeft dat ze verrader is geworden en wie de andere twee verraders zijn. Dat ze de gewonnen pot later wel samen zouden verdelen
KLB en DRT is een topcombinatie
  zondag 25 april 2021 @ 09:04:56 #133
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199147459
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 02:14 schreef spleeh het volgende:
Ik durf best te beweren dat Samantha na de eerste dag als verrader tegen die basketballer gezegd heeft dat ze verrader is geworden en wie de andere twee verraders zijn. Dat ze de gewonnen pot later wel samen zouden verdelen
100%! Waardeloos. Vind het spel wel een stuk minder leuk zo. Maar ook bar slecht gespeeld van de verraders in het begin. Toen al hadden ze het blok Francis/Samantha/Chantilla moeten opbreken.

Maar die Samantha is dus echt een stuk verdriet. "Chantilla eet uit m'n hand", Jajaja dat zagen we :r

Hollygodin O+
Keesgod :7

Diederik vond ik als verrader ook slecht
  zondag 25 april 2021 @ 09:09:12 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_199147487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 23:22 schreef svann het volgende:

[..]

Eén van de partijen wint, met hoeveel personen die dan ook over zijn.
Weet je dat zeker?
  zondag 25 april 2021 @ 09:11:20 #135
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_199147497
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 01:31 schreef spleeh het volgende:
Ik vind dat de verraders tot het moment dat Diederik werd verbannen helemaal zo slecht speelde. Niet verdachte mensen eruit spelen. Dat Diederik een verrader zou zijn had ik al wel kunnen bedenken als ik meegedaan had. Vroeg of laat wist je dat Diederik verbannen zou worden. Toen hadden ze niet Samantha erbij moeten nemen maar die basketballer moeten vermoorden. Ipv je eigen kliekje te vermoorden had je Samantha gewoon moeten isoleren.
Je wilt juist niet verdachte mensen eruit spelen.

Iedereen is hier Samantha :')
  zondag 25 april 2021 @ 09:17:53 #136
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199147549
Maar stel dat Samantha wel Francis gestemd had, dan was het 3-3 geweest. En dan? Iemand die het weet?
pi_199147569
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 09:17 schreef RedFever007 het volgende:
Maar stel dat Samantha wel Francis gestemd had, dan was het 3-3 geweest. En dan? Iemand die het weet?
Ik kreeg van Tijl de indruk dat er twee mensen verbannen zouden worden. Zou bij een gelijkspel prima kunnen. Dan kunnen de verraders niemand vermoorden in de nacht zou ik zeggen.
mag het weten
pi_199147810
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 09:04 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

100%! Waardeloos. Vind het spel wel een stuk minder leuk zo. Maar ook bar slecht gespeeld van de verraders in het begin. Toen al hadden ze het blok Francis/Samantha/Chantilla moeten opbreken.

Maar die Samantha is dus echt een stuk verdriet. "Chantilla eet uit m'n hand", Jajaja dat zagen we :r

Hollygodin O+
Keesgod :7

Diederik vond ik als verrader ook slecht
Dat blok viel pas op toen Sinan verbannen werd. Samantha heeft gisteren geen enkel moment geopperd om eerst Loek te verbannen.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_199148080
Van Samantha is het speltechnisch heel slim om mee te gaan met de rest en Holly eruit te werken, maar wat een naar mens :r hoop echt dat zij niet wint, helemaal omdat zij pas later verraadster werd -O-

Kees was toch wel mijn favoriet, laat nu Loek maar winnen :Y
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 25 april 2021 @ 11:00:25 #140
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199148380
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 02:14 schreef spleeh het volgende:
Ik durf best te beweren dat Samantha na de eerste dag als verrader tegen die basketballer gezegd heeft dat ze verrader is geworden en wie de andere twee verraders zijn. Dat ze de gewonnen pot later wel samen zouden verdelen
Dat is ook al door mijn hoofd geschoten. Zou me niks verbazen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 25 april 2021 @ 12:30:18 #141
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199149510
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van Samantha is het speltechnisch heel slim om mee te gaan met de rest en Holly eruit te werken, maar wat een naar mens :r hoop echt dat zij niet wint, helemaal omdat zij pas later verraadster werd -O-

Kees was toch wel mijn favoriet, laat nu Loek maar winnen :Y
eens :)
maar ze gaat winnen, let maar op.

Er zijn er nog 5 over.
Francis, Loek, Chantilla en Loiza (en Samantha maar die kan niet weg)

Mijn gok:
Loiza eruit door moord

Francis verdenkt Loek, Chantilla en Samantha kunnen hier eenvoudig in mee gaan.
Loek eruit bij de ronde tafel. Er is gewoon 0% kans dat Loek het blok FSC gaat breken

Dan kan Francis eruit 's nachts en winnen Chantilla en Samantha (wat naar mijn idee al afgesproken is tussen die twee)

Vond het programma in het begin erg sterk, toen de groep groter was. Achteraf gezien hadden kees en Holly beter Loek kunnen nemen als derde verrader. Die werd niet echt verdacht nog, is een goed acteur en kan prima de rol van getrouwe blijven spelen. Bovendien een vriend van Kees dus niet iemand die ala Samantha een mes in je rug duwt. Nu is het een blok FSC en Loiza dat te sterk is. Als Tijl niet ingegrepen had was Loek vermoord.

Positieve punten aan dit programma:
- Francis _O_
- Gekonkel de eerste paar afleveringen met hoogtepunten voor mij types als Loiza en Sinan _O_
- Kees Boot en Holly als persoon (vond haar als verrader wat te onzichtbaar)


Minpunten
- laatste twee afleveringen, als duidelijk is wie de verrader is in het geval van Holly bijvoorbeeld, is er geen houden aan voor de verrader. Vond het trouwens wel een terechte opmerking van Samantha aan die tafel dat ze tegen Holly zei: "je gedrag aan de tafel is verdacht, geen uitgesproken mening, stemt mee met Diederik en Kees". Dat vond ik namelijk zelf ook
- Diederik; dit was echt een slechte verrader die al veel te snel veel te verdacht werd
- kliekjes doordat men elkaar al kent
- misschien iets doen met verraders v.s. getrouwen ofzo? Nu spelen ze allemaal voor dezelfde pot.
- Als kijker weet je al wie welke rol heeft, Dat maakt het wel minder leuk vind ik.

Ik zou een tweede seizoen wel kijken maar hoop dan op onbekende mensen.
  zondag 25 april 2021 @ 12:51:57 #142
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199149778
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 09:04 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Maar die Samantha is dus echt een stuk verdriet. "Chantilla eet uit m'n hand", Jajaja dat zagen we :r

Dat zei ze alleen maar om Holly te manipuleren om Barbara te vermoorden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 25 april 2021 @ 14:59:41 #143
318507 Jester65
Stay frosty
pi_199151358
Het idee van het programma is wel aardig, maar ergens in de uitvoering gaat er iets mis waardoor het steeds minder interessant wordt naar het einde toe (in plaats van andersom). Ik denk wel dat het zou helpen als dit met onbekende mensen gespeeld zou worden, dan is de kans op kliekjes wat kleiner. Maar goed, daar zal RTL niet voor kiezen want dan wordt het toch wat minder interessant voor het grote publiek.
  zondag 25 april 2021 @ 15:12:32 #144
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199151496
Ik pleit trouwens wel voor Art als presentator voor het tweede seizoen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2021 @ 15:34:55 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199151769
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:59 schreef Jester65 het volgende:
Het idee van het programma is wel aardig, maar ergens in de uitvoering gaat er iets mis waardoor het steeds minder interessant wordt naar het einde toe (in plaats van andersom). Ik denk wel dat het zou helpen als dit met onbekende mensen gespeeld zou worden, dan is de kans op kliekjes wat kleiner. Maar goed, daar zal RTL niet voor kiezen want dan wordt het toch wat minder interessant voor het grote publiek.
De helft kende ik al amper, de andere helft alleen van naam :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199154103
Samantha had Kees en Holly al voor dat ze verrader werd op de radar van haar damesclub gezet, dus daar vanaf wijken was wel lastig, maar had op zijn minst dan ingestemd om ze door "moord" uit te dunnen.

Uiteindelijk is het een ongelukkige keuze van Holly en Kees geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 25 april 2021 @ 19:09:06 #147
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199155076
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Samantha had Kees en Holly al voor dat ze verrader werd op de radar van haar damesclub gezet, dus daar vanaf wijken was wel lastig, maar had op zijn minst dan ingestemd om ze door "moord" uit te dunnen.

Uiteindelijk is het een ongelukkige keuze van Holly en Kees geweest
Precies! Maar het was al vanaf moment 1 duidelijk dat Samantha haar kliekje niet ging verraden. Dus inderdaad, Kees en Holly waren kansloos. Zoals de Polen in '39 kansloos waren. Hoe groot is dr kans dat je een verrader binnen je verraders club haalt? 40,45%? :') @Lenny_Leonard

Toch baal ik er enorm van hoe Samantha het spel speelt :{
  zondag 25 april 2021 @ 19:18:09 #148
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199155210
Achteraf hadden ze beter Barbara of Louk erbij kunnen betrekken. Babs is vriendinnetje met Holly, Loekie met Keesie ^O^
pi_199156159
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 23:02 schreef JJ76 het volgende:
Hij wil een knappe vrouw, kan het goed vinden met Loiza en 'iets over' Samantha.

Vindt Francis, Loiza niet knap of ziet ze haar niet als vrouw?
Volgens mij bedoelde ze met knappe vrouw juist Loiza
pi_199156178
Holly O+
Jammer dat ze weg is.
Nu gun ik het alleen Loek nog. En een heel klein beetje Loiza
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')