abonnement Unibet Coolblue
pi_199150356
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:36 schreef Moira het volgende:

[..]

Ja dat is idd nieuw op basis van info uit stambomen van mensen met vergelijkbaar DNA-profiel. Zoiets soortgelijks heeft 23andme ook ('waar komen de meeste mensen vandaan die jouw DNA delen' zegmaar). Is idd wel leuk dat dat vrij accuraat blijkt :D

Ik had eerst ook vet veel Engels trouwens maar dat hebben ze in een update gecorrigeerd waardoor ik weer meer Noordwest Europees heb (nevermind dat Engeland letterlijk in Noordwest Europa ligt maar ok)
Ja precies :D En bij mijn vader kwam er weer veel Limburg uit (heeft die kant van de familie weer lang gewoond). Bij mijn moeder kon het Scandinavische ook voornamelijk worden gelinkt aan een bepaalde regio in Noorwegen. Klopt ook wel met de vele Noren die ik vaak als verre neef/nicht heb als match :P

Ja ik vond het ook wat vaag dat ik Engels op 1 had en juist bij Noordwest Europees vrij weinig. Het grote gros van mijn voorouders komen uit Nederland en Duitsland, dus dan zou je NW Europees toch eerder verwachten. Ik heb alleen nog geen update gehad.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')