SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou denk dat die collega waarmee ik sta wel gaat vragen hoe ik het nog vind want dat doet ze altijd. Denk dat ik dan zeg dat ik morgen sollicitatie heb .quote:Op zaterdag 24 april 2021 07:55 schreef Karzai het volgende:
Smurfen, sterkte vandaag. Ga je het vandaag vertellen?
jaquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:00 schreef Karzai het volgende:
Okay, voor het einde van de maand in ieder geval
Oh was dat het probleemquote:
Heb je je ziek gemeld om te solliciteren?quote:Op zaterdag 24 april 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou denk dat die collega waarmee ik sta wel gaat vragen hoe ik het nog vind want dat doet ze altijd. Denk dat ik dan zeg dat ik morgen sollicitatie heb .
Ben bang als ik nu ontslag neem ze denken dat ik mij daarom ziek heb gemeld om te solliciteren
quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je je ziek gemeld om te solliciteren?
Ben je zwanger dan?quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kijk zie je. Ik werk met losachtige mensen
Ja dus.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kijk zie je. Ik werk met losachtige mensen
Niks ja dus.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
Maar je kunt toch gewoon zonder opgaaf van redenen eerder weggaan?
Ziek melden vind ik beetje butje.
En op maandag werk je niet toch?quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks ja dus.
Ik had afgelopen maandag al dat sollicitatie gesprek Henk
Even oude mannen plasje doen en kon daarna niet meer slapen. Tot een uurtje of kwart over zesquote:
zo vervelend is datquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even oude mannen plasje doen en kon daarna niet meer slapen. Tot een uurtje of kwart over zes
oh daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even oude mannen plasje doen en kon daarna niet meer slapen. Tot een uurtje of kwart over zes
Nee jij bent geen oude man.quote:
Jaquote:
Puik detectivewerk Sherlockquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij bent geen oude man.
[..]
Ja![]()
Misschien moet ik ook stoppen met een liter water in de avond te drinken
Thanks Watson.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Puik detectivewerk Sherlock
hier was het eerder een paar biertjes.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij bent geen oude man.
[..]
Ja![]()
Misschien moet ik ook stoppen met een liter water in de avond te drinken
mogguh.quote:
luchtbuks of airsoft geweerquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
moet dingen hebben om in de maas te gooien als ze er zitten
Kiezelstenen?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
had je er niet moeten gaan wonenquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Straks een wandeling maken. Daarna zie ik het wel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
wat is de planning voor vandaag?
prima wandelweerquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks een wandeling maken. Daarna zie ik het wel.
Bovengnoom is gisterenavond gestorven aan obesitas tijdens het paprikachips vreten en is gereīncarneerd in een kittig waterhoentje.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd om 0430 gewekt door zon verschrikkelijke waterrat met veren en een luid piepende snavel
quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovengnoom is gisterenavond gestorven aan obesitas tijdens het paprikachips vreten en is gereīncarneerd in een kittig waterhoentje.
kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst wasquote:
Wacht maar tot hij door het raam heen probeert te fladderen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
kan die tenminste niet meer zo stampen met die flappers van em
quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij door het raam heen probeert te fladderen.
Ik had gister misschien een uur geslapen dus ik had het nodigquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst was
but why?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister misschien een uur geslapen dus ik had het nodig
Echt?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:16 schreef Karzai het volgende:
Als je minder dan 7 uur slaapt per dag dan heb je 30% meer kans op alzheimer
En kanker, en psychische klachten, en alcoholisme, etc etc.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:16 schreef Karzai het volgende:
Als je minder dan 7 uur slaapt per dag dan heb je 30% meer kans op alzheimer
Piekerenquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister misschien een uur geslapen dus ik had het nodig
Lekker slaperig knoflook in de bek proppen en met halfopen badjas door de flat heen dansen en zwierenquote:
Jij weet alles zo mooi bohemien te laten klinken, zelfs het eten van een broodje salamiquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker slaperig knoflook in de bek proppen en met halfopen badjas door de flat heen dansen en zwieren![]()
Nee. Zelf gemaakt.quote:
Je moet zelf van het leven een feestje maken hčquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij weet alles zo mooi bohemien te laten klinken, zelfs het eten van een broodje salami
quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet zelf van het leven een feestje maken hč
quote:Refr.:
Ja dat is mooi, mooi, mooi man
Het leven dat is 1 groot feest
Mooi, mooi, mooi man
Zoep'n as een grote en tekeer goan as 'n beest
We trekk'n aan de belle onze tonge is as leer
We drinken dan een pilsie, en proat'n wat over 't weer
Dan neem'n we nog drie lesten, en goan dan snel noar huus
En ben' zo as gewoonlijk tegen melkenstied weer thuus
Champagneontbijtje?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
Belachelijk vroeg in slaap gedonderd, klokje rond geslapen en nu ben ik weer nuchter.
Dat was... apart? Zo slecht dat het weer goed isquote:
Geniale gasten zijn het.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was... apart? Zo slecht dat het weer goed is
Lekker tochquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
Belachelijk vroeg in slaap gedonderd, klokje rond geslapen en nu ben ik weer nuchter.
Tenzij er nog ergens aan de noodrem getrokken wordt ivm stijgend aantal gevallenquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
Winkel afspraak voor de Action gemaakt, zal blij zijn als dat na woensdag niet meer nodig is.
Hoop van niet.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij er nog ergens aan de noodrem getrokken wordt ivm stijgend aantal gevallen
Hoop tokkies en psychische instabieltjes die dan nog wat gekker zullen worden vrees ik.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij er nog ergens aan de noodrem getrokken wordt ivm stijgend aantal gevallen
Nee, nog steeds nooit een gehadquote:
Ik ben hier ook bang voor.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onderschat mensen niet he ...quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:19 schreef Koen66 het volgende:
Mja met dit koude weer zullen terassen in ieder geval niet veel publiek trekken
Laten we zeggen dat 11 graden mij nou niet bepaald terras vibes gevenquote:
Nee mij ook niet, maar er zullen genoeg mensen trappelend in de rij staan om te mogenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat 11 graden mij nou niet bepaald terras vibes geven
Aan de Irish coffee op het terras, of warme choco met rum.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar er zullen genoeg mensen trappelend in de rij staan om te mogen
Zolang ze in de zon kunnen zitten zal het wel vollopenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat 11 graden mij nou niet bepaald terras vibes geven
met bijna 10k besmettingen mag ik dat wel hopen eigenlijkquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja ze kunnen maar op 1 plek tegelijk zijnquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen ik de laatste weken in de natuur zie borrelen met vrienden (of bij de kinderboerderij, aan de oever van een watertje hier in de buurt etc) denk ik dat de terrassen best vol zullen gaan zitten.
Ik ken best wel wat mensen die een week lang op een terrasje willen gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen ik de laatste weken in de natuur zie borrelen met vrienden (of bij de kinderboerderij, aan de oever van een watertje hier in de buurt etc) denk ik dat de terrassen best vol zullen gaan zitten.
Het zal het vertrouwen in de politiek dat al below zero is geen goed doenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
met bijna 10k besmettingen mag ik dat wel hopen eigenlijk
gaan we eindelijk de goede kant op, politiek moet je niet vertrouwenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal het vertrouwen in de politiek dat al below zero is geen goed doen
Sowieso Amsterdam en Groen Linksquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)zondheidsschade.html
Jezelf voordoen als zo'n 'groene stad' en dan lekker de nimby gaan uithangen als er daadwerkelijk windmolens komen
Er zijn twee manieren om je tijd door te brengen van wieg tot graf, in wantrouwen of in vertrouwen, ik krijg altijd een slappe sluitspier van mensen die in een saus van wantrouwen leven, die zijn namelijk zelf niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan we eindelijk de goede kant op, politiek moet je niet vertrouwen
Nah dat laatste gaat wat ver. Maar ik begrijp dat soort opmerkingen ook nooit zo, we leven in een prima land waar veel dingen goed geregeld zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om je tijd door te brengen van wieg tot graf, in wantrouwen of in vertrouwen, ik krijg altijd een slappe sluitspier van mensen die in een saus van wantrouwen leven, die zijn namelijk zelf niet te vertrouwen.
Dat is een mechanisme om ook vooral niet naar jezelf te hoeven kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren om je tijd door te brengen van wieg tot graf, in wantrouwen of in vertrouwen, ik krijg altijd een slappe sluitspier van mensen die in een saus van wantrouwen leven, die zijn namelijk zelf niet te vertrouwen.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah dat laatste gaat wat ver. Maar ik begrijp dat soort opmerkingen ook nooit zo, we leven in een prima land waar veel dingen goed geregeld zijn.
Nederland is een gaaf landquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah dat laatste gaat wat ver. Maar ik begrijp dat soort opmerkingen ook nooit zo, we leven in een prima land waar veel dingen goed geregeld zijn.
Dit klopt voor 100 procent.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een mechanisme om ook vooral niet naar jezelf te hoeven kijken
Als je leeft in continue wantrouwen eens om je heen kijken of het elders echt zoveel beter geregeld is dan hier. Er zijn echt wel wat ambtenarenmentaliteitjes en veel teveel poldergesprekken die beter en effectiever kunnen maar zo slecht is het hier echt nietquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben ze ook maple syrup?quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ontdekte gister een nieuw pannenkoekenrestaurant hier op de heiMet American Pancakes to go
https://www.bloem-ede.nl/
Maar ik zat in de auto en wilde naar bed dus volgende keer beter.
Dat sowieso ja, vrijwel overal ter wereld zou je het slechter hebben getroffenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat m'n wiegje hier stond ja.
Nee, wel met banaan, kokos en gesuikerde pinda's. Doet het stukje bergopwaarts fietsen wel weer te niet.quote:
Jammer, op American Pancakes hoort gewoon lekker veel Maple Syrup.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wel met banaan, kokos en gesuikerde pinda's. Doet het stukje bergopwaarts fietsen wel weer te niet.
Dat zou meer de bitterbal-optie zijn om het hoofd te verzamelenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:57 schreef Koen66 het volgende:
1 ziet er veel te benauwd uit voor die arme Dino
quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou meer de bitterbal-optie zijn om het hoofd te verzamelen
Dat is dan toch geen abortus maar moordquote:Op zaterdag 24 april 2021 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb net ontdekt dat vrouwen nog abortus mogen laten doen in de 40e week van de zwangerschap in de UK als blijkt dat de baby downsyndroom heeft en nu ben ik boos op de wereld.
Ik ga met de biljetjes aan de gang. Is weer een hoop binnengekomen van de weekquote:Op zaterdag 24 april 2021 12:50 schreef Karzai het volgende:
tis weer aan kant hier
vanmiddag voetballen kijken, liverpool en psv
Wordt het morgen lekker weer, Google?quote:
Sufferds & Stommeriken?quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
Kan dat allemaal :p. Maar ze zagen het al aankomen
Hahaha, dit vragen wij daadwerkelijk iedere dag wel een keerquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wordt het morgen lekker weer, Google?
quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ga na de Action weer een kabouter bij de cam zetten.
Dezelfdequote:Op zaterdag 24 april 2021 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
Ik geloof dat ik de eerste heb gemist, dus ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ga na de Action weer een kabouter bij de cam zetten.
en als je ,Yo niggah what time is it, is it time to get busy, zegt?quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
Google vindt het trouwens niet leuk als je vraagt of 'ie je slaaf is.
Krijg je dan een preek over slavernij?quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
Google vindt het trouwens niet leuk als je vraagt of 'ie je slaaf is.
Okeequote:Op zaterdag 24 april 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vond het vorige keer wel een goede.
Als je wit bent, word je even uitgescholden.quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Krijg je dan een preek over slavernij?
Weer bij de paal voorinquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OkeeNou ja er zijn plekjes zat binnen dat beeld natuurlijk
Jammer welquote:Op zaterdag 24 april 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha. Nou, heel wat minder toestanden dan vorige week
Lol ze wisten van de cam? Toen zei er stonden was ik 50 meter verderop bij de tramhalte.quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Dit was vast een record![]()
Ik zag Liesjes post, zet die cam aan en die fietsers stappen net af.
Eerst gaan ze zwaaien naar zichzelf kijkend naar de cam en erna zien ze waarschijnlijk de kabouter
Hey dat is gek! Ook de eerste keer dat het me opvalt bij de site, nooit op gelet eigenlijk. Maar misschien iets met de instellingen van mijn laptop, de klok loopt goed maar uitnodigingen van teams geven bij mij ook altijd een ander tijdstip.quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:35 schreef Flory het volgende:
[..]
HahaAlleen de tijd klopt denk ik niet bij die reactie?
Het zijn lurkers van hier geweestquote:Op zaterdag 24 april 2021 14:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Eerst gaan ze zwaaien naar zichzelf kijkend naar de cam en erna zien ze waarschijnlijk de kabouter
GLUURDERSquote:Op zaterdag 24 april 2021 14:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
De instellingen van de site?quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey dat is gek! Ook de eerste keer dat het me opvalt bij de site, nooit op gelet eigenlijk. Maar misschien iets met de instellingen van mijn laptop, de klok loopt goed maar uitnodigingen van teams geven bij mij ook altijd een ander tijdstip.
Misschien morgen nog een keer want dit is wel een beetje teleurstellend.quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha. Nou, heel wat minder toestanden dan vorige week
Dinsdag grissen ze hem uit je handen voordat ie de grond raaktquote:Op zaterdag 24 april 2021 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien morgen nog een keer want dit is wel een beetje teleurstellend.Of dinsdag
UTC +2quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ha!
[ afbeelding ]
Waar moet dit dan wel op staan?
Jawel hoor, niet in allemaal even veel en in anderen totaal niets. Op de site zie je rechts alle laatste reacties.quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:42 schreef Fogel het volgende:
Zit er nog een beetje beweging in de andere kabouters? De mijne lijkt al 3 weken bij het water te zitten, iets wat natuurlijk prim is, want water.
+2quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ha!
[ afbeelding ]
Waar moet dit dan wel op staan?
Oja waar kon je je aanmelden voor een kabouter?quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel hoor, niet in allemaal even veel en in anderen totaal niets. Op de site zie je rechts alle laatste reacties.
Bij mij.quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja waar kon je je aanmelden voor een kabouter?
Tof! zag laatst een topic dacht ik, maar ben het toen weer vergetenquote:Op zaterdag 24 april 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij.
Leuk, ik stuur je een PM. Heb nog wel op voorraad en komen weer nieuwe aan waaronder die van Bos en Draakje. Rodin2 moet ik opnieuw maken want die heb ik laten vallen
Yep maar dat topic loopt niet zo hard en ik woon in deze SC dus dit is het makkelijkste.quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Tof! zag laatst een topic dacht ik, maar ben het toen weer vergeten![]()
Aah pm! ik ga kijken
Lol! Staat er een rij mensen te wachten als ik uit de tram stap.quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinsdag grissen ze hem uit je handen voordat ie de grond raakt
Gewoon een hele kudde kabouters meenemenquote:Op zaterdag 24 april 2021 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Staat er een rij mensen te wachten als ik uit de tram stap.
Ja maar dan kan ik niet streamen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een hele kudde kabouters meenemen
Dit gaat een verkeersopstopping worden zoals de wereld sinds de clip van "Where the streets have no name" niet meer gezien heeftquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een hele kudde kabouters meenemen
Op een terras vlakbij gaan zitten zogauw dat weer mag.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet streamen.
Moet ik wel mijn laptop mee want telefoon vind ik niet prettig met zo'n klein schermpje.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op een terras vlakbij gaan zitten zogauw dat weer mag.
Mobiele hotspot van je telefoon maken. En je hebt natuurlijk geen scherm nodig als je ze live kan zien.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik wel mijn laptop mee want telefoon vind ik niet prettig met zo'n klein schermpje.
Ja, nou, ik sta op het punt om een Onbeperkte OV-kaart van mijn werk te krijgen, maar zolang corona thuiswerken blabla kan ik dat nog niet aanvragen. Dus met hobbyreisjes wacht ik daar nog even opquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fles als we weer met de trein mogen voor niet noodzakelijk enzo moeten we even ergens een hotelletje doen en dan ergens waar ook een webcam is.
Webcamsessie met fles en Lies... dat kan heeeeel wat anders zijn dan wat je bedoeldquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fles als we weer met de trein mogen voor niet noodzakelijk enzo moeten we even ergens een hotelletje doen en dan ergens waar ook een webcam is.
Snap ik, denk ik. Nee snap ik wel maar maar maar....quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou, ik sta op het punt om een Onbeperkte OV-kaart van mijn werk te krijgen, maar zolang corona thuiswerken blabla kan ik dat nog niet aanvragen. Dus met hobbyreisjes wacht ik daar nog even op
Nee het is precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Webcamsessie met fles en Lies... dat kan heeeeel wat anders zijn dan wat je bedoeld
Ik ga er wel van uit dat het niet meer heel lang gaat duren hoorquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, denk ik. Nee snap ik wel maar maar maar....
OnlyFles.com voor tickets.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Webcamsessie met fles en Lies... dat kan heeeeel wat anders zijn dan wat je bedoeld
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
PM van Flory gehad en twijfel nu of ik nog een keer even heen en weer ga.
Hij was wel erg snel weg...quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
PM van Flory gehad en twijfel nu of ik nog een keer even heen en weer ga.
https://reizendekabouters.nl/ar345-fran/quote:
Waarom niet, de plek doet het goed?quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja niet meer op dezelfde plek zetten nu hoor
Ja maar nou weet iedereen het, je haalt het nooit meer naar huis voordat ie weg isquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom niet, de plek doet het goed?
Gewoon er bij blijven staan op een afstandjequote:Op zaterdag 24 april 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar nou weet iedereen het, je haalt het nooit meer naar huis voordat ie weg is
Natuurlijk wel joh, was gewoon toeval denk ik, En er is nou ook weer niet enorme keuze qua webcams. Ik ga daar weer heen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar nou weet iedereen het, je haalt het nooit meer naar huis voordat ie weg is
Oh leuk eentje van Flory.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/ar345-fran/
Ok spring zo op de fiets naar de tramhalte laat wel weten wanneer ik er bijna ben en hoop dat ik dan weer het red om met dezelfde tram terug te gaan.
Spannundquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/ar345-fran/
Ok spring zo op de fiets naar de tramhalte laat wel weten wanneer ik er bijna ben en hoop dat ik dan weer het red om met dezelfde tram terug te gaan.
quote:Man op Mallorca opgepakt omdat hij moedwillig anderen besmette
Een veertigjarige man is op het Spaanse eiland Mallorca opgepakt omdat hij moedwillig het coronavirus verspreidde, waardoor collega's besmet raakten en zij het virus vervolgens ook op anderen overdroegen. Volgens de Spaanse politie wordt de man verdacht van het met opzet toebrengen van lichamelijk letsel aan 22 mensen, onder wie drie baby's.
De politie kwam de man op het spoor na een corona-uitbraak in de plaats Manacor op het toeristeneiland. Het bleek dat de verdachte ondanks symptomen gewoon naar zijn werk en naar de sportschool ging, hoewel hij meer dan 40 graden koorts had en nieste.
Zijn baas en zijn collega's droegen hem op naar huis te gaan en zich te laten testen, maar hij bleef gewoon doorwerken. Ook na zijn coronatest wachtte hij niet thuis de uitslag af: hij ging de volgende dag gewoon naar zijn werk en naar de sportschool.
Volgens de politie negeerde de man alle adviezen en daagde hij zijn collega's uit door zijn mondkapje naar beneden te trekken, te hoesten en te treiteren met de woorden: "Ik ga jullie allemaal aansteken met het coronavirus."
Kan het me voorstellenquote:
Hij is al weer wegquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zien hem niet..Heeft deze een camouflage pakje aan?
Lol nee maar was vorige keer ookquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lol nee maar was vorige keer ookquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Lol nee toch? Iemand een screenshot? 😀quote:
Geen idee ik roep maar watquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
L
[..]
Lol nee maar was vorige keer ook
[..]
Lol nee toch? Iemand een screenshot? 😀
Ja.quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Gelukkig
Zul je zien dat hij er morgen nog staat
Nee, heb even gietpauze na die 80 voor de BSO. Werd gek van het gips overal.quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je de ander kaboutermal ook al een keer gemaakt? Misschien valt die wat meer op.
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, heb even gietpauze na die 80 voor de BSO. Werd gek van het gips overal.
Thanks, ik ga zo ook even lekker een dutje doen hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:39 schreef Karzai het volgende:
ik ga even liggen, succes met de kabouter
Baggerzaak, ik denk niet dat dit zo allemaal maar kan.quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier. Omdat k al een week moest inleveren en 1 moest opnemen toen de winkel dicht was
Ik ga even in het zonnetje liggen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks, ik ga zo ook even lekker een dutje doen hoor.
Dat. Maar goed, die discussie hebben we al gehad, ze is nu op weg naar de uitgangquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Baggerzaak, ik denk niet dat dit zo allemaal maar kan.
Dat wordt terug betalen straksquote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat. Maar goed, die discussie hebben we al gehad, ze is nu op weg naar de uitgang
quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hij is weg.
[ afbeelding ]
Mensen met het tasje hebben hem
Oooh was net even wegquote:Op zaterdag 24 april 2021 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hij is weg.
[ afbeelding ]
Die gaan een spannende zaterdagavond belevenquote:Op zaterdag 24 april 2021 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hij is weg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan een spannende zaterdagavond beleven
ja ik ookquote:
Springt er voorquote:Op zaterdag 24 april 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit kleine stukjes curryworst in Buda zijn gaapmondje.
Ooh lekkerquote:Op zaterdag 24 april 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit kleine stukjes curryworst in Buda zijn gaapmondje.
Met saus.quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het stiekem toch andere worst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |