SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou denk dat die collega waarmee ik sta wel gaat vragen hoe ik het nog vind want dat doet ze altijd. Denk dat ik dan zeg dat ik morgen sollicitatie heb .quote:Op zaterdag 24 april 2021 07:55 schreef Karzai het volgende:
Smurfen, sterkte vandaag. Ga je het vandaag vertellen?
jaquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:00 schreef Karzai het volgende:
Okay, voor het einde van de maand in ieder geval
Oh was dat het probleemquote:
Heb je je ziek gemeld om te solliciteren?quote:Op zaterdag 24 april 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou denk dat die collega waarmee ik sta wel gaat vragen hoe ik het nog vind want dat doet ze altijd. Denk dat ik dan zeg dat ik morgen sollicitatie heb .
Ben bang als ik nu ontslag neem ze denken dat ik mij daarom ziek heb gemeld om te solliciteren
quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je je ziek gemeld om te solliciteren?
Ben je zwanger dan?quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kijk zie je. Ik werk met losachtige mensen
Ja dus.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kijk zie je. Ik werk met losachtige mensen
Niks ja dus.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
Maar je kunt toch gewoon zonder opgaaf van redenen eerder weggaan?
Ziek melden vind ik beetje butje.
En op maandag werk je niet toch?quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks ja dus.
Ik had afgelopen maandag al dat sollicitatie gesprek Henk
Even oude mannen plasje doen en kon daarna niet meer slapen. Tot een uurtje of kwart over zesquote:
zo vervelend is datquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even oude mannen plasje doen en kon daarna niet meer slapen. Tot een uurtje of kwart over zes
oh daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even oude mannen plasje doen en kon daarna niet meer slapen. Tot een uurtje of kwart over zes
Nee jij bent geen oude man.quote:
Jaquote:
Puik detectivewerk Sherlockquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij bent geen oude man.
[..]
Ja![]()
Misschien moet ik ook stoppen met een liter water in de avond te drinken
Thanks Watson.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Puik detectivewerk Sherlock
hier was het eerder een paar biertjes.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij bent geen oude man.
[..]
Ja![]()
Misschien moet ik ook stoppen met een liter water in de avond te drinken
mogguh.quote:
luchtbuks of airsoft geweerquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
moet dingen hebben om in de maas te gooien als ze er zitten
Kiezelstenen?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
had je er niet moeten gaan wonenquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Straks een wandeling maken. Daarna zie ik het wel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
wat is de planning voor vandaag?
prima wandelweerquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks een wandeling maken. Daarna zie ik het wel.
Bovengnoom is gisterenavond gestorven aan obesitas tijdens het paprikachips vreten en is gereïncarneerd in een kittig waterhoentje.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd om 0430 gewekt door zon verschrikkelijke waterrat met veren en een luid piepende snavel
quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovengnoom is gisterenavond gestorven aan obesitas tijdens het paprikachips vreten en is gereïncarneerd in een kittig waterhoentje.
kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst wasquote:
Wacht maar tot hij door het raam heen probeert te fladderen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
kan die tenminste niet meer zo stampen met die flappers van em
quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij door het raam heen probeert te fladderen.
Ik had gister misschien een uur geslapen dus ik had het nodigquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst was
but why?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister misschien een uur geslapen dus ik had het nodig
Echt?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:16 schreef Karzai het volgende:
Als je minder dan 7 uur slaapt per dag dan heb je 30% meer kans op alzheimer
En kanker, en psychische klachten, en alcoholisme, etc etc.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:16 schreef Karzai het volgende:
Als je minder dan 7 uur slaapt per dag dan heb je 30% meer kans op alzheimer
Piekerenquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister misschien een uur geslapen dus ik had het nodig
Lekker slaperig knoflook in de bek proppen en met halfopen badjas door de flat heen dansen en zwierenquote:
Jij weet alles zo mooi bohemien te laten klinken, zelfs het eten van een broodje salamiquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker slaperig knoflook in de bek proppen en met halfopen badjas door de flat heen dansen en zwieren![]()
Nee. Zelf gemaakt.quote:
Je moet zelf van het leven een feestje maken hèquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij weet alles zo mooi bohemien te laten klinken, zelfs het eten van een broodje salami
quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet zelf van het leven een feestje maken hè
quote:Refr.:
Ja dat is mooi, mooi, mooi man
Het leven dat is 1 groot feest
Mooi, mooi, mooi man
Zoep'n as een grote en tekeer goan as 'n beest
We trekk'n aan de belle onze tonge is as leer
We drinken dan een pilsie, en proat'n wat over 't weer
Dan neem'n we nog drie lesten, en goan dan snel noar huus
En ben' zo as gewoonlijk tegen melkenstied weer thuus
Champagneontbijtje?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
Belachelijk vroeg in slaap gedonderd, klokje rond geslapen en nu ben ik weer nuchter.
Dat was... apart? Zo slecht dat het weer goed isquote:
Geniale gasten zijn het.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was... apart? Zo slecht dat het weer goed is
Lekker tochquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
Belachelijk vroeg in slaap gedonderd, klokje rond geslapen en nu ben ik weer nuchter.
Tenzij er nog ergens aan de noodrem getrokken wordt ivm stijgend aantal gevallenquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
Winkel afspraak voor de Action gemaakt, zal blij zijn als dat na woensdag niet meer nodig is.
Hoop van niet.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij er nog ergens aan de noodrem getrokken wordt ivm stijgend aantal gevallen
Hoop tokkies en psychische instabieltjes die dan nog wat gekker zullen worden vrees ik.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij er nog ergens aan de noodrem getrokken wordt ivm stijgend aantal gevallen
Nee, nog steeds nooit een gehadquote:
Ik ben hier ook bang voor.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onderschat mensen niet he ...quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:19 schreef Koen66 het volgende:
Mja met dit koude weer zullen terassen in ieder geval niet veel publiek trekken
Laten we zeggen dat 11 graden mij nou niet bepaald terras vibes gevenquote:
Nee mij ook niet, maar er zullen genoeg mensen trappelend in de rij staan om te mogenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat 11 graden mij nou niet bepaald terras vibes geven
Aan de Irish coffee op het terras, of warme choco met rum.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar er zullen genoeg mensen trappelend in de rij staan om te mogen
Zolang ze in de zon kunnen zitten zal het wel vollopenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat 11 graden mij nou niet bepaald terras vibes geven
met bijna 10k besmettingen mag ik dat wel hopen eigenlijkquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja ze kunnen maar op 1 plek tegelijk zijnquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen ik de laatste weken in de natuur zie borrelen met vrienden (of bij de kinderboerderij, aan de oever van een watertje hier in de buurt etc) denk ik dat de terrassen best vol zullen gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |