Van mij, Killem of van jou? Ik denk dat Heracles wel degelijk een punt heeft. Jij bent de grote alles indegatenhouder.quote:
Jij moet gewoon je domme muil houdenquote:Op zaterdag 24 april 2021 04:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van mij, Killem of van jou? Ik denk dat Heracles wel degelijk een punt heeft. Jij bent de grote alles indegatenhouder.
Jij zou zo goed passen op Viva, napraat vooral. Lekker alles bepalen.
Mijn muil is slimmer dan de jouwe als het gaat om IQ, niet als het gaat soms om wat ik hiero typquote:Op zaterdag 24 april 2021 04:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je domme muil houden![]()
Yep, zo'n 2 maanden geleden een account hier aangemaakt.quote:
En? Is het wat?quote:Op zaterdag 24 april 2021 04:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep, zo'n 2 maanden geleden een account hier aangemaakt.
Tis Fok, daar wordt erg veel gestrooid met het woord God. Dus.quote:Op zaterdag 24 april 2021 04:55 schreef IxCalypso het volgende:
Wat ik niet wil .
Ow, comments come come to me.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
Wat is het toch fijn om te kunnen DM’en.
Jahoor, zat hiervoor op een andere site, soort afsplitsing van nujij.nl. Maar de mensen die het beheerden hadden er blijkbaar geen zin meer in en stopten met het runnen van die site. Probeer wat meer zen te worden en me minder druk te maken over serieuzere nieuwsitems, en dat kan hier prima, beetje muziekjes plaatsen en zo nu en dan bij andere topics reageren. 😊quote:
Afsplitsing van nu?quote:Op zaterdag 24 april 2021 05:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jahoor, zat hiervoor op een andere site, soort afsplitsing van nujij.nl. Maar de mensen die het beheerden hadden er blijkbaar geen zin meer in en stopten met het runnen van die site. Probeer wat meer zen te worden en me minder druk te maken over serieuzere nieuwsitems, en dat kan hier prima, beetje muziekjes plaatsen en zo nu en dan bij andere topics reageren. 😊
Prima tijdverdrijf iig. 😎
Nu.nlquote:
Afsplitsing daarvan dus.😑quote:
Huh?quote:Op zaterdag 24 april 2021 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ah ja, jij zit op Fok, stukken beter. Not.
Dus vertel dat even tegen Puzzie, Killem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |