Probeer de loan Dalglish in friendlies, kost je 5k ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:04 schreef leeroy het volgende:
Iemand ervaringen met King Kenny PIM of die Aguero? Hij komt in de spits te spelen naast Jopie en Reus zou dan naar de CAM gaan.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen aangezien het een ultimate pack was.. een speler zou wel kunnen als het Prem TOTS uit is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja eerste echt goede icon die ik heb gehad dit jaar en ik heb toch heel wat icon packs gedaan. Met tots krijg je zoveel fodder dus ik durfde het gokje wel te nemen.
Misschien dat ze de prem sbc met een speler releasen?
Heb west brom, wolves en leeds maar alvast gekocht voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen aangezien het een ultimate pack was.. een speler zou wel kunnen als het Prem TOTS uit is.
De community is zo toxic omdat het voetbalspelletje dat ook uitlokt door verschillende mogelijkheden te bieden die toxiciteit aanwakkeren zoals de celebrations etc...quote:Op woensdag 28 april 2021 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben bezig die Correa vrij te spelen, en het gaat eigenlijk vrij rap. Eerste 7 potten gewonnen, en in pot 8 kom ik tegen iemand die veel beter is dan dat ik ben, wat prima is natuurlijk. Hij komt 2-0 voor, ik speel gewoon normaal door, geen controller neerleggen of constant pauzes drukken etc, geef hem zelfs nog 2 extra goals. En wat doet deze gozer, gewoon tot aan minuut 90+2 met 5 ATB blijven proberen om mij maar geen goal te gunnen, ondanks dat iedereen weet dat je in 12 potten een goal moet scoren. Uiteraard 4-0 verloren omdat ik ook nog een keer op de paal schiet, en een bal van de doellijn werd gehaald.
Krijg ik daarna nog een mooi berichtje 'Just play golden goal'. Volgens mij speelt werkelijk niemand golden goal in deze modus, want er is nog niemand geleaved tegen mij in 9 potten![]()
Deze community is echt zo gigantisch triestDit moet echt de meest toxic community in de online wereld zijn, ongelofelijk. Ik heb in elke pot, zelfs als ik 6-0 voor stond, rond de 60ste minuut gewoon een goaltje weggeven, en wat mensen hun finesses laten scoren, maar goed, misschien moet ik daar ook maar mee kappen
![]()
Toney hierquote:Op woensdag 28 april 2021 08:55 schreef Dopekoe het volgende:
Aangezien ik door mijn hooggeprezen actie van afgelopen maandag (waar ik nog steeds meer lol mee had dan met fut zelf) heel veel fodder kreeg heb ik die gegarandeerde efl tots sbc gedaan en natuurlijk kreeg ik Krul eruit
Celebrations boeien me echt geen fuck, of iemand nou met z’n pixels dabbend heft veld overgaat, of op een denkbeeldig matje gaat liggen boeit me vrij weinig.quote:Op woensdag 28 april 2021 08:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De community is zo toxic omdat het voetbalspelletje dat ook uitlokt door verschillende mogelijkheden te bieden die toxiciteit aanwakkeren zoals de celebrations etc...
Het lijkt erop dat het gros eropuit is om het spelplezier van anderen te vergallen.
Haal bijv de celebrations eruit en laat de game zelf de celebrations kiezen die niet langer dan 2 tot 4 seconden duren.
Aangezien ik door mijn hooggeprezen actie van afgelopen maandag (waar ik nog steeds meer lol mee had dan met fut zelf) heel veel fodder kreeg heb ik die gegarandeerde efl tots sbc gedaan en natuurlijk kreeg ik Krul eruit
Hughes hier, die daarna ook nog uit een 80+ player pick kwamquote:
Als je een celebration al toxic vindquote:Op woensdag 28 april 2021 08:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De community is zo toxic omdat het voetbalspelletje dat ook uitlokt door verschillende mogelijkheden te bieden die toxiciteit aanwakkeren zoals de celebrations etc...
Het lijkt erop dat het gros eropuit is om het spelplezier van anderen te vergallen.
Haal bijv de celebrations eruit en laat de game zelf de celebrations kiezen die niet langer dan 2 tot 4 seconden duren.
Vindquote:Op woensdag 28 april 2021 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een celebration al toxic vind
Is goed!quote:Op woensdag 28 april 2021 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar je mag weer wieberen hoor
Ben het helemaal met je eens hoor, maar gelukkig zijn er best veel positieve uitzonderingen. De meeste tegenstanders die ik tegenkom, zowel in WL als vriendschappelijk, spelen eigenlijk gewoon normaal.quote:Op woensdag 28 april 2021 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Celebrations boeien me echt geen fuck, of iemand nou met z’n pixels dabbend heft veld overgaat, of op een denkbeeldig matje gaat liggen boeit me vrij weinig.
Vind het gewoon triest dat zelfs wanneer je alle objectives af kan vinken voor jezelf, dat je dan compleet ‘out of your way’ gaat om je tegenstander helemaal niets te gunnen in een fucking videospelletje. Dat je zoiets nou in de Bundesliga of Premier League doet snap ik volledig, maar in een friendly Fifa objective. Dan heb je toch wel een paar serieuze issues hoor. Bovendien is het gigantisch hypocriet, want voor hem moet wel alles snel snel snel en golden goal en leaven wanneer het hem uitkomt, maar iemand anders een handje helpen ho maar.
Als ze bewust de langste dansje uitkiezen, ja, maar dat vind ik met echt voetbal ook al.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een celebration al toxic vind
Het is me wat een beetje vreugde of plezier na een doelpuntquote:Op woensdag 28 april 2021 14:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als ze bewust de langste dansje uitkiezen, ja, maar dat vind ik met echt voetbal ook al.
Al die domme dansjes, wat mij betreft mogen ze daar net zo hard geel voor geven, net als voor het shirt uittrekken na een goal
Ik speel met COD / Warzone ook geen gamemodes die je niet direct laten respawnen, hekel aan wachten tussen het spelen doorquote:Op woensdag 28 april 2021 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is me wat een beetje vreugde of plezier na een doelpunt.
Ik skip meestal mijn celebration of antwoord even een appje als ik scoor of een goal tegen krijg je meent toch niet dat ik daar iets om geef.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik speel met COD / Warzone ook geen gamemodes die je niet direct laten respawnen, hekel aan wachten tussen het spelen door
Als ik 20 seconden moet wachten voor ik weer verder kan spelen heb ik al geen zin meer in
Ik kom uit de tijd dat van shooters die je laten respawnen binnen 1 sec nadat je dood bent gegaan(Zoals Quake bijvoorbeeld)
Als ik een celebration moet afkijken heb ik al geen zin meer
Gewoon spelen en geen aanhangende bullshit erbij, klaar.
Het is me wat meid. Misschien als je even 5 seconden rustig had gedaan na een tegen goal dan had je niet in div 6 gezetenquote:Op woensdag 28 april 2021 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik speel met COD / Warzone ook geen gamemodes die je niet direct laten respawnen, hekel aan wachten tussen het spelen door
Als ik 20 seconden moet wachten voor ik weer verder kan spelen heb ik al geen zin meer in
Ik kom uit de tijd dat van shooters die je laten respawnen binnen 1 sec nadat je dood bent gegaan(Zoals Quake bijvoorbeeld)
Als ik een celebration moet afkijken heb ik al geen zin meer
Gewoon spelen en geen aanhangende bullshit erbij, klaar.
Ik zit niet meer in divisie 6, inmiddels gepromoveerd naar divisie 7quote:Op woensdag 28 april 2021 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is me wat meid. Misschien als je even 5 seconden rustig had gedaan na een tegen goal dan had je niet in div 6 gezeten.
Goed bezig! Maar dacht dat je er klaar mee was?quote:Op woensdag 28 april 2021 17:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in divisie 6, inmiddels gepromoveerd naar divisie 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |