SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je het nou over mij ?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
wat een viezerik die laatste poster zeg
Lekker jong dingquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden contract gestuurd. Geboortedatum 2021
Oh, ik vond jouw bank wel mooi?quote:Op vrijdag 23 april 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet nog wel dure dingen ook. Bank, stoelen, eettafel .. Dus zon lamp is dan niet de bedoeling maar hij isssss wel vet
Neuh. Ik hou niet zo van troepjes.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij veel decoraties in je huis?
Even omlaag spoelen met een speciaalbiertje?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:33 schreef Karzai het volgende:
lekker![]()
mijn toastjes zijn op, zit best vol nu
quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zit hier tegenwoordig een fruit-met-chocolade-drivethru, dus nu heb ik een bak chocolade-aardbeien.
Mja qil iets met velvet en het lounge gedeelte aan de andere kant. Ook andere kleur bank :pquote:Op vrijdag 23 april 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh, ik vond jouw bank wel mooi?
Beetje Duitsers lokken?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
K ga een witte vlag op mijn balkon hijsen
Ze staan er alleen in het weekend en ik kwam er zondag achter dat ze bestonden. Dus toen ik vandaag tķch weer naar het werk was, meteen langsgereden.quote:
Is het zo'n hele doos?quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze staan er alleen in het weekend en ik kwam er zondag achter dat ze bestonden. Dus toen ik vandaag tķch weer naar het werk was, meteen langsgereden.
Ik heb zo'n doos mee ja, maar ze hebben ook andere opties, bakje losse aardbeien, marshmallow met choco, smoothies, ijskoffie, wafels...quote:
Nah, is "kapot" omdat het van feesboek komt. M'n eigen browser gooit die ook altijd in een container. Plaatjes van bal moet ik ook vaak via een omweg bekijken.quote:Op vrijdag 23 april 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
doe mij die wafels van dat kapotte plaatje maar
ja. Kut facebookquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, is "kapot" omdat het van feesboek komt. M'n eigen browser gooit die ook altijd in een container. Plaatjes van bal moet ik ook vaak via een omweg bekijken.
Flinke steen dusquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
ik zie nu voor ht eerst dat post nl ook live tracker heeft
Dat je onder een flinke steen hebt gelegen, dat je nu pas achter die live-tracker komtquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2021 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat je onder een flinke steen hebt gelegen, dat je nu pas achter die live-tracker komt
Bos sinds zijn vaccinatie pas tochquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen iedere werkdag een live-stream van Bos zien. En de beveiligingscamera van S&S
ja nos site gaf 13 graden aan maar had idee dat het warmer wasquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar uurtjes in de zon gezeten, lekker weertje buiten.
Morgen weer zwemmen.
hoeveel staat het inmiddels? 0-10?quote:Op vrijdag 23 april 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn dekbed gelijk maar vervangen. Vannacht weer de strijd met de hoekjes verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |