abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 00:31:16 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199132341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb ergens gelezen, dat de vaccins slecht gefilterd waren en daarom eiwitten bevatten die er niet in thuis horen, misschien was dat ook de aanleiding dat de FDA bij de fabriek langs kwam om te kijken en vervolgens die gore zooi sloot.
Ja, maar dat heeft dus weinig met mijn post te maken of het geval van die baby.

5 maanden geleden was dit vaccin nog niet eens op de markt dus deze moeder kan dat toendertijd niet gehad hebben, 5 maanden oude baby's worden niet voor covid gevaccineerd dus dat is ook geen link.

Wat wel een feit is, bloedstolsels met de dood tot gevolg komen voor, ook zonder een vaccin. En hoe triest het ook is, dat komt ook voor bij babies. Het is gelukkig zeldzaam, dat wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 24 april 2021 @ 00:34:10 #277
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199132374
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft dus weinig met mijn post te maken of het geval van die baby.

5 maanden geleden was dit vaccin nog niet eens op de markt dus deze moeder kan dat toendertijd niet gehad hebben, 5 maanden oude baby's worden niet voor covid gevaccineerd dus dat is ook geen link.

Wat wel een feit is, bloedstolsels met de dood tot gevolg komen voor, ook zonder een vaccin. En hoe triest het ook is, dat komt ook voor bij babies. Het is gelukkig zeldzaam, dat wel.
nee, die worden veroorzaakt door het vaccin is een zeldzaam soort
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 00:34:46 #278
5428 crew  miss_sly
pi_199132377
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft dus weinig met mijn post te maken of het geval van die baby.

5 maanden geleden was dit vaccin nog niet eens op de markt dus deze moeder kan dat toendertijd niet gehad hebben, 5 maanden oude baby's worden niet voor covid gevaccineerd dus dat is ook geen link.

Wat wel een feit is, bloedstolsels met de dood tot gevolg komen voor, ook zonder een vaccin. En hoe triest het ook is, dat komt ook voor bij babies. Het is gelukkig zeldzaam, dat wel.
Ik denk dat hier geïmpliceerd werd dat er een link was tussen de vaccinatie en de dood van de baby omdat de moeder borstvoeding gaf.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199132403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:27 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Whut? :')
Ik vind deze post werkelijk stuitend.
Volgens mij werken deze mensen zich uit de naad om de zorg draaiend te houden en als het echt niet meer gaat moeten ze nog meer reguliere zorg uitstellen. Die ze er straks weer extra bij kunnen doen als het iets rustiger wordt, dus ze blijven het druk hebben. En jij wil hen de schuld geven van code zwart? Damn....
Misschien moet jij mij geen woorden in de mond leggen en niet met drogredenen strooien. Dat zij zich uit de naad werken is voor de stellingname niet relevant en dat ze straks dingen moeten inhalen ook niet. Het gaat erom dat ze sinds januari het land in hun greep houden met doembeelden en -scenario's die tot nu toe nooit uitkwamen. Of dat onkunde of opzet is, wil ik even buiten beschouwing laten, maar het gebeurd feitelijk wel. Daarom zijn deze berichten niet meer als argument te gebruiken om versoepelingen uit te stellen. Want waarom zouden ze nu wel gelijk hebben?

Vergelijk het met het KNMI die kunnen met een code rood 95% van de weg houden als het gaat sneeuwen, maar als ze 25x dan onrechte een dergelijke waarschuwing uitgeven dan wordt het voor mensen lastig om daar nog gehoor aan te geven.
  zaterdag 24 april 2021 @ 00:39:16 #280
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199132419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat hier geïmpliceerd werd dat er een link was tussen de vaccinatie en de dood van de baby omdat de moeder borstvoeding gaf.
Als je dat VAERS record leest is dat inderdaad de implicatie. Wat niet helpt is dat de aanduiding “patient” voor zowel de baby als de moeder wordt gebruikt.

Verder is het gewoon een registratiesysteem voor dit soort observaties voor trendmonitoring etc en is er op geen enkele manier een verband aangetoond tussen de dood van de baby en de vaccinatie van de moeder.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199132424
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:07 schreef capricia het volgende:
Vanaf morgen gaat de avondklok in in Duitsland. En gaan de scholen weer dicht. Maar verwachting tot in juni.
Zou Nederland volgen? :@
pi_199132496
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:37 schreef maan_man het volgende:

[..]

Misschien moet jij mij geen woorden in de mond leggen en niet met drogredenen strooien. Dat zij zich uit de naad werken is voor de stellingname niet relevant en dat ze straks dingen moeten inhalen ook niet. Het gaat erom dat ze sinds januari het land in hun greep houden met doembeelden en -scenario's die tot nu toe nooit uitkwamen. Of dat onkunde of opzet is, wil ik even buiten beschouwing laten, maar het gebeurd feitelijk wel. Daarom zijn deze berichten niet meer als argument te gebruiken om versoepelingen uit te stellen. Want waarom zouden ze nu wel gelijk hebben?

Vergelijk het met het KNMI die kunnen met een code rood 95% van de weg houden als het gaat sneeuwen, maar als ze 25x dan onrechte een dergelijke waarschuwing uitgeven dan wordt het voor mensen lastig om daar nog gehoor aan te geven.
Ik leg jou helemaal geen woorden in de mond, dit is letterlijk wat je schrijft. Als het code zwart wordt, moeten de medici zichzelf eens in de spiegel aankijken. Dan impliceer je toch dat het hun schuld is?

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:17 schreef maan_man het volgende:
Als er op korte termijn daadwerkelijk sprake is van code zwart, dan mogen die medici zichzelf ook wel eens in de de spiegel aankijken. Doordat zij vanaf januari al aan het roepen zijn over 2 weken mogelijk code zwart neemt niemand hen meer serieus.

Het lijkt de Staatsloterij wel: iedere maand, de tiende kan het gebeuren.
Ik vind dat ik geen drogreden aanhaal; vanuit hun oogpunt hebben ze het telkens TE druk gehad waardoor ze mensen niet konden helpen die wel hulp nodig hadden. Hun hulp is nu uitgesteld. Dat jij dat vanaf je luie zetel niet kan zien, wil niet zeggen dat dit 'scenario' niet aan de orde was.

En die stelling van je lijkt zich te beperken tot "Had je het maar niet langere tijd moeten roepen."
Met die stelling kunnen de kroegen volgens jou dan zeker voorlopig ook wel gesloten blijven?
  zaterdag 24 april 2021 @ 00:50:17 #283
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199132511
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zou Nederland volgen? :@
nou, voor mij is het duidelijk dat scholen een grote besmettingshaarden zijn, dus op medisch gebied is het geen slecht idee, maar maatschappelijk niet meer aanvaardbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 24-04-2021 01:11:32 ]
pi_199132620
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik leg jou helemaal geen woorden in de mond, dit is letterlijk wat je schrijft. Als het code zwart wordt, moeten de medici zichzelf eens in de spiegel aankijken. Dan impliceer je toch dat het hun schuld is?
[..]

Ik vind dat ik geen drogreden aanhaal; vanuit hun oogpunt hebben ze het telkens TE druk gehad waardoor ze mensen niet konden helpen die wel hulp nodig hadden. Hun hulp is nu uitgesteld. Dat jij dat vanaf je luie zetel niet kan zien, wil niet zeggen dat dit 'scenario' niet aan de orde was.

En die stelling van je lijkt zich te beperken tot "Had je het maar niet langere tijd moeten roepen."
Met die stelling kunnen de kroegen volgens jou dan zeker voorlopig ook wel gesloten blijven?
Jij strooit wel met drogredenen, maar goed. Jij creëert ook valse tegenstellingen. Dus als je hard werkt kan je niks fout doen?

En ik heb het niet over de dames en heren aan het bed. Die werken hard en hebben weinig invloed op het beleid. Maar wel Gommers, Kuipers en nog een paar van die bobo's die zich de benen onder het lijf uitrennen om geen uitzending te missen. Want wat vinden de mannetjes het lekker al die aandacht. Maanden lopen ze met doemscenario's te strooien die nooit uitkomen, dan maakt jij het beleidmakers na maanden lastig om daarop te varen. Want waarom zouden ze nu ineens wel uitkomen? Als het dan wel uitkomt, dan mogen wij die baasje verantwoordelijk houden voor de 26 voorgaande weken dat ze aan talkshowtafels zaten en onterecht alarmbellen aan het luiden waren.

Door hun drang naar aandacht worden nu misschien terechte waarschuwingen niet meer serieus genomen.
  zaterdag 24 april 2021 @ 01:10:33 #285
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199132634
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 01:07 schreef maan_man het volgende:

[..]

Door hun drang naar aandacht worden nu misschien terechte waarschuwingen niet meer serieus genomen.
Je hoeft niet naar die lui te luisteren. Je kunt ook naar de ziekenhuiscijfers kijken en concluderen dat het nooit zo druk op de IC is geweest tijdens de tweede golf als nu.
  zaterdag 24 april 2021 @ 01:12:26 #286
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199132640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nou, voor mij is het duidelijk dat scholen een grote besmettingshaarden zijn, dus op medisch gebied is het geen slecht idee, maar maatschappelijk niet meer aanvaardbaar.
Bizar dat de middenstand nog langer dichthouden blijkbaar wel maatschappelijk aanvaardbaar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 24-04-2021 01:25:34 ]
pi_199132654
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 01:07 schreef maan_man het volgende:

[..]

Jij strooit wel met drogredenen, maar goed. Jij creëert ook valse tegenstellingen. Dus als je hard werkt kan je niks fout doen?

Uhu.... :')
En dan mij verwijten dat ik jou woorden in de mond leg? :')

En dan gaan we het nu in ene over Kuypers hebben zeker? Ben wel klaar met je gedraai. :{w
pi_199132689
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 01:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Uhu.... :')
En dan mij verwijten dat ik jou woorden in de mond leg? :')
Ik zal nog een keer reageren en daarna mag je roepen wij wat je wil, maar ik zal de eer aan mijzelf houden en niet meer ingaan op deze stortvloed aan drogredenen.

Ik signaleer in mijn ogen een fout en wat is jouw reactie?

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:27 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Whut? :')
Ik vind deze post werkelijk stuitend.
Volgens mij werken deze mensen zich uit de naad om de zorg draaiend te houden
Dus jij legt zelf de relatie tussen dingen fout doen en hard werken. Niet ik, niet sinterklaas, maar jij legt dat verband.

quote:
En dan gaan we het nu in ene over Kuypers hebben zeker? Ben wel klaar met je gedraai. :{w
Volgens mij heb ik het vanaf het begin over medici en volgens mij zijn beide heren, zowel Gommers als ook Kuipers, medici. Niks gedraai de enige die consistent is.
pi_199132695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 00:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat hier geïmpliceerd werd dat er een link was tussen de vaccinatie en de dood van de baby omdat de moeder borstvoeding gaf.
Kijk naar de datums in de tweet die gegeven worden 2de dosis op 17 maart van 2020. Als dat een officieel onderzoeksrapport is dan word deze fout echt niet gemaakt.
  zaterdag 24 april 2021 @ 01:50:38 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199132724
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:33 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]

Kan iemand dit verifiëren? Zwangere vrouwen deden toch niet mee aan de trials? Het werd toch afgeraden voor zwangere vrouwen?
De registratie hiervan wordt nooit zo gedaan is mijn ervaring

Vaccintype en ziekte waartegen je vaccineert wordt anders vastgelegd.
Bij de symptomen schrijf je nooit de logistieke route/toedieningsvorm/route hoe de stof de reactie heeft kunnen oproepen.

En allerbelangrijkste punt waarop dit fake is, je legt de dood van een kind nooit vast in het register van de moeder, ookal zou dit voor voorbeeld impliceren dat de vaccinatie van de moeder via de moedermelk het kind heeft gedood. Sterker nog, hier in dit mooi gekunstelde fake nieuws dingetje is het zelfs een registratie van het kínd, maar dan met gegevens van de moeder erin. Koekoek

Je gaat gewoon echt niet de registratie van de moeder en kind bij elkaar pakken en zo extreem rommelig vastleggen in zo'n document. Het kind lijkt nu net gevaccineerd en dat is natuurlijk pertinent niet waar.

Los nog van 2020, wat een oerdomme typo zou kúnnen zijn.

De onderzoeksconclusies zijn ook wonky uitgeschreven

Kortom, rammelt behoorlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 24 april 2021 @ 01:51:45 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199132731
Hoop maar dat het een beetje terrassenweer gaat worden de komende tijd.
  zaterdag 24 april 2021 @ 01:54:55 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199132737
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 01:51 schreef leolinedance het volgende:
Hoop maar dat het een beetje terrassenweer gaat worden de komende tijd.
Morgen al, helaas nog paar dagen wachten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 24 april 2021 @ 01:57:19 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199132745
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 01:50 schreef Molo het volgende:

[..]

De registratie hiervan wordt nooit zo gedaan is mijn ervaring

Vaccintype en ziekte waartegen je vaccineert wordt anders vastgelegd.
Bij de symptomen schrijf je nooit de logistieke route/toedieningsvorm/route hoe de stof de reactie heeft kunnen oproepen.

En allerbelangrijkste punt waarop dit fake is, je legt de dood van een kind nooit vast in het register van de moeder, ookal zou dit voor voorbeeld impliceren dat de vaccinatie van de moeder via de moedermelk het kind heeft gedood. Sterker nog, hier in dit mooi gekunstelde fake nieuws dingetje is het zelfs een registratie van het kínd, maar dan met gegevens van de moeder erin. Koekoek

Je gaat gewoon echt niet de registratie van de moeder en kind bij elkaar pakken en zo extreem rommelig vastleggen in zo'n document. Het kind lijkt nu net gevaccineerd en dat is natuurlijk pertinent niet waar.

Los nog van 2020, wat een oerdomme typo zou kúnnen zijn.

De onderzoeksconclusies zijn ook wonky uitgeschreven

Kortom, rammelt behoorlijk
Er staat 2020 in....
  zaterdag 24 april 2021 @ 01:59:23 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199132752
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 01:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Er staat 2020 in....
Zouuuuden twee typo's kunnen zijn, maar we weten wel beter denk ik ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199132798
Israel said probing link between Pfizer shot and heart problem in men under 30

Leaked Health Ministry probe raises concerns as 62 cases of myocarditis found out of 5 million vaccinated — most after second dose; 2 deaths, but no direct link established

Details from an unpublished Israeli Health Ministry report into the side effects of the Pfizer-BioNtech vaccine have raised concerns that there could be a link between the second shot and several dozen cases of myocarditis, an inflammation of the heart muscle, particularly in men under 30, Channel 12 reported Friday.

The concerns come from an intermediate report that was presented to ministry heads and to Pfizer in recent weeks, the TV report said. Excerpts from the leaked report stressed that investigators had not conclusively proved a link, but that they had significant concerns.
The report said that out of more than 5 million people vaccinated in Israel, there were 62 recorded cases of myocarditis in the days after the shot. It found that 56 of those cases came after the second shot and most of the affected were men under 30.

https://www.timesofisrael(...)lem-in-men-under-30/
pi_199132860
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 02:14 schreef Za het volgende:
Israel said probing link between Pfizer shot and heart problem in men under 30

Leaked Health Ministry probe raises concerns as 62 cases of myocarditis found out of 5 million vaccinated — most after second dose; 2 deaths, but no direct link established

Details from an unpublished Israeli Health Ministry report into the side effects of the Pfizer-BioNtech vaccine have raised concerns that there could be a link between the second shot and several dozen cases of myocarditis, an inflammation of the heart muscle, particularly in men under 30, Channel 12 reported Friday.

The concerns come from an intermediate report that was presented to ministry heads and to Pfizer in recent weeks, the TV report said. Excerpts from the leaked report stressed that investigators had not conclusively proved a link, but that they had significant concerns.
The report said that out of more than 5 million people vaccinated in Israel, there were 62 recorded cases of myocarditis in the days after the shot. It found that 56 of those cases came after the second shot and most of the affected were men under 30.

https://www.timesofisrael(...)lem-in-men-under-30/
op 5 miljoen mensen vinden ze iets meer dan 100 mensen wat bijwerkingen.....
pi_199132877
28 april dus versoepelingen. Gaan musea en bioscopen ook weer open? Ik volg al die persconferenties en dingen nl niet meer 😋😋
  zaterdag 24 april 2021 @ 04:58:45 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199133160
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 02:14 schreef Za het volgende:
Israel said probing link between Pfizer shot and heart problem in men under 30

Leaked Health Ministry probe raises concerns as 62 cases of myocarditis found out of 5 million vaccinated — most after second dose; 2 deaths, but no direct link established

Details from an unpublished Israeli Health Ministry report into the side effects of the Pfizer-BioNtech vaccine have raised concerns that there could be a link between the second shot and several dozen cases of myocarditis, an inflammation of the heart muscle, particularly in men under 30, Channel 12 reported Friday.

The concerns come from an intermediate report that was presented to ministry heads and to Pfizer in recent weeks, the TV report said. Excerpts from the leaked report stressed that investigators had not conclusively proved a link, but that they had significant concerns.
The report said that out of more than 5 million people vaccinated in Israel, there were 62 recorded cases of myocarditis in the days after the shot. It found that 56 of those cases came after the second shot and most of the affected were men under 30.

https://www.timesofisrael(...)lem-in-men-under-30/
https://www.ndtv.com/tami(...)hennai-at-59-2415575
https://drive.google.com/(...)vRzh94NVT74x0kM/edit
https://noqreport.com/202(...)lethal-heart-attack/

[ Bericht 5% gewijzigd door THEFXR op 24-04-2021 05:09:25 ]
pi_199133294
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Rechtsboven op de eerste foto. Sex 'Male'. Het ging toch om borstvoeding? Fake.
Het gaat om de baby he, of mogen mannelijke baby's geen borstvoeding?

Verder lijkt het me nog steeds fake.
  zaterdag 24 april 2021 @ 08:13:55 #300
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199133666
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 02:35 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
28 april dus versoepelingen. Gaan musea en bioscopen ook weer open? Ik volg al die persconferenties en dingen nl niet meer 😋😋
Die komen pas bij de derde ronde aan bod, evenals restaurants. Tweede ronde betreft openstelling vrijetijdsindustrie buiten (dus attractieparken en dierentuinen) en de binnensport (dus sportscholen). Tweede ronde staat gepland op 11 mei, derde ronde op 26 mei. Ik weet niet of we dat gaan halen of dat wel uitgesteld wordt.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')