SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee hier niet maar doe nu via app. maar is lotingquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nike.com/nl/launch/t/sb-dunk-high-pro-hawaii-dunk
Doet het hier gewoon.
Welke maat? Dan loot ik wel even mee.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
ne
[..]
nee hier niet maar doe nu via app. maar is loting
39quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke maat? Dan loot ik wel even mee.
Heel veel van die releases werken zo tegenwoordig. Maak dan gewoon wat meer van die schoenenquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Via app doe ik mee
maar jammer dat het via loting is hoor
ja je creeert expres schaarste waardoor je meer verkoopt?quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel veel van die releases werken zo tegenwoordig. Maak dan gewoon wat meer van die schoenen
quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks winnen we allebei; zit ik dan met hawaii-schoenen te kijken.
Laatste hopje naar hun bestelsite in Hilversum pakt een 5G route in plaats van de gewenste fixed route, die kan wat minder simultane connecties aan, momentje.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
misschien heb ik te vaak f5 gedaan waardoor ze denken dat ik een bot ben?
Zal je vast beeldig staan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks winnen we allebei; zit ik dan met hawaii-schoenen te kijken.
Beelden van US nuquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste hopje naar hun bestelsite in Hilversum pakt een 5G route in plaats van de gewenste fixed route, die kan wat minder simultane connecties aan, momentje.
ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
krijg je de uitslag als die trekking voorbij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |