Ehm, NEE.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:34 schreef maily het volgende:
wil er iemand boodschappen voor mij gaan doen?
Dat gekoer schijnt heel rustgevend te zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:05 schreef Morri2 het volgende:
Och, misschien valt het wel mee. We hebben twee katten en het balkon afgezet met gaas. Een duif heeft toen naast het gaas aan de buitenkant een nest proberen te bouwen. De katten konden er niet goed bij, en een van de katten lag op een gegeven moment gewoon te dutten naast de duif.
Zo'n leuk topic; leidt lekker af van corona ookquote:Op vrijdag 23 april 2021 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Waar de helft van dit topic zich ook al een halve viroloog waant, ben ik bang dat diezelfde helft over een tijdje zich ook valkenier voelt.
Van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Waar de helft van dit topic zich ook al een halve viroloog waant, ben ik bang dat diezelfde helft over een tijdje zich ook valkenier voelt.
Voelt? Jij meent te beweren dat we dat niet zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Een mens kan z'n hele leven maar over één onderwerp iets weten. Meer kan echt niet, hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voelt? Jij meent te beweren dat we dat niet zijn?
Ho ho ik wist niet dat je boos werd.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voelt? Jij meent te beweren dat we dat niet zijn?
Team Fokkenierquote:Op vrijdag 23 april 2021 13:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Van alle markten thuis.
# team Fokkenier.
Erg mooi. Je hebt wel behoorlijk wat actie gemist. Zie ook de screenshots die ik eerder heb gepost.quote:
Team Duif gaat in de nacht toe slaan denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weinig actie verder de laatste 40-45 minuten
Als jouw voorspelling uitkomt over de slachtpartij nadat de jongen uitgekomen zijn (en die kans lijkt me best groot), nog zo'n 18 dagen nadat de duif eieren gelegd heeft!quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:36 schreef Salina het volgende:
Hoe lang wachten nog voor actie?
Dag of 14-18?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |