Zoiets?quote:
Was net te laat, kwam een andere vogel aan, kon niet zien wat voor.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Screenshot gemaakt? Heb het gemist
Hahahaha, ja zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Of meer zo:
[ afbeelding ]
Huh, waren er net opeens twee duiven? Freakshow. Of een andere vogel...oh duif werd aangevallen zegt @:raptorix
Duiven stellen vaak niet zulke hoge eisen aan hun 'nest'. Een hoopje takjes classificeert niet zelden als voldoende (6jescultuurquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:01 schreef deedeetee het volgende:
Het nest van de duif ligt aan barrels.
Het zijn sws slordige bouwers.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:01 schreef deedeetee het volgende:
Het nest van de duif ligt aan barrels.
Het helpt ook niet echt dat die valk er gewoon doorheen loopt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het zijn sws slordige bouwers.
Mooie beelden zeg! Domme Duif blijft terugkomen
Oh jee! Stoute valkquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt dat die valk er gewoon doorheen loopt.
Hij was er net! Je zou de hele dag kunnen blijven kijken!quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben iedere keer te laat voor de duif.
Heel Slechtquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slechte valk.(nee dit kan niet)
Ik had hem gezien!quote:
Volgens mijn dochter is het een weddenschap onder de duiven. Dat deze duif werd uitgedaagd door de anderen dat hij niet naast de slechtvalk een nestje zou durven bouwenquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen stoer of dom.
Waar wedden ze om? Een aantal platgestampte frietjes en frikandellen? Daar zijn die tokkievogels dol op.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mijn dochter is het een weddenschap onder de duiven. Dat deze duif werd uitgedaagd door de anderen dat hij niet naast de slechtvalk een nestje zou durven bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |