Zoiets?quote:
Was net te laat, kwam een andere vogel aan, kon niet zien wat voor.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Screenshot gemaakt? Heb het gemist
Hahahaha, ja zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Of meer zo:
[ afbeelding ]
Huh, waren er net opeens twee duiven? Freakshow. Of een andere vogel...oh duif werd aangevallen zegt @:raptorix
Duiven stellen vaak niet zulke hoge eisen aan hun 'nest'. Een hoopje takjes classificeert niet zelden als voldoende (6jescultuurquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:01 schreef deedeetee het volgende:
Het nest van de duif ligt aan barrels.
Het zijn sws slordige bouwers.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:01 schreef deedeetee het volgende:
Het nest van de duif ligt aan barrels.
Het helpt ook niet echt dat die valk er gewoon doorheen loopt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het zijn sws slordige bouwers.
Mooie beelden zeg! Domme Duif blijft terugkomen
Oh jee! Stoute valkquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt dat die valk er gewoon doorheen loopt.
Hij was er net! Je zou de hele dag kunnen blijven kijken!quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben iedere keer te laat voor de duif.
Heel Slechtquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slechte valk.(nee dit kan niet)
Ik had hem gezien!quote:
Volgens mijn dochter is het een weddenschap onder de duiven. Dat deze duif werd uitgedaagd door de anderen dat hij niet naast de slechtvalk een nestje zou durven bouwenquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen stoer of dom.
Waar wedden ze om? Een aantal platgestampte frietjes en frikandellen? Daar zijn die tokkievogels dol op.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mijn dochter is het een weddenschap onder de duiven. Dat deze duif werd uitgedaagd door de anderen dat hij niet naast de slechtvalk een nestje zou durven bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |