SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die link hier boven niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:04 schreef jerney het volgende:
Is dat het uitzocht op je nieuwe balkon, ballie?
hoe is het met je puistjes?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik liep vandaag op het werk ook de kantine uit zonder mondkapje.Ja daar moeten we mondkapje op als je niet op je werkplek zit (kantine mag hij ook af).
e bent niet eens aan boord geklommenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
https://imgur.com/a/crYcVg4
Fotos van mijn trip naar de AH
Nee staan overal hekken :pquote:Op donderdag 22 april 2021 14:07 schreef dud0r het volgende:
J
[..]
e bent niet eens aan boord geklommen
Jerneyquote:Op donderdag 22 april 2021 14:04 schreef jerney het volgende:
Is dat het uitzocht op je nieuwe balkon, ballie?
Ja had ook niet feller moeten zijn, anders zet ik wel gewoon plafondlamp aan als ik veel licht wil.quote:
Daarom heet het ook klimmenquote:
Daar ben ik een keer geweest. Komt wel heel dichtbij nu.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:
https://imgur.com/a/crYcVg4
Fotos van mijn trip naar de AH
Ja dat je er overheen moet klimmenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die hekken geven je een stille hint ;p
quote:Op donderdag 22 april 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer geweest. Komt wel heel dichtbij nu.
Union Jack boot!quote:Op donderdag 22 april 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die link hier boven niet.
Dit is van mijn balkon
https://imgur.com/a/ASPAQny
ohquote:
Zoals brie en camembertquote:Op donderdag 22 april 2021 14:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Je hebt ook kaas die niet ordinair is
Gisteren nog. Voelde m'n enkel en voet nog wel iets maar kon gewoon trainen. Toch weer een nieuwe sprong gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Neejoh nog steeds te ordinair voor onze Etto! Misschien een blue stilton met een vintage portje?quote:
Ben ik een van de andere beste dingenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:12 schreef Amarantha het volgende:
1 van de beste dingen wat god heeft gemaakt op deze wereld.
Ohh voorzichtig he!quote:Op donderdag 22 april 2021 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisteren nog. Voelde m'n enkel en voet nog wel iets maar kon gewoon trainen. Toch weer een nieuwe sprong gedaan.
Volgende keer hopelijk degene zetten waarvan ik weet dat ik het red maar mentaal ben ik er nog niet
- zucht een keertje -quote:Op donderdag 22 april 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik een van de andere beste dingen
Als ik net iets te kort spring dan kan ik toch wel m'n scheenbenen lelijk open halen.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohh voorzichtig he!
Is het een sprong waarbij je heeeel erg verkeerd ergens in of af kan vallen?
quote:
Het is dat ik weet wie het zegt.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik net iets te kort spring dan kan ik toch wel m'n scheenbenen lelijk open halen.
Het is vooral omdat ik niet gewend ben dit soort sprongen te doen. Het is ongeveer een meter naar beneden en 3 meter en een beetje ver weg
[..]
Ik word al misselijk als ik het leesquote:Op donderdag 22 april 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik net iets te kort spring dan kan ik toch wel m'n scheenbenen lelijk open halen.
Het is vooral omdat ik niet gewend ben dit soort sprongen te doen. Het is ongeveer een meter naar beneden en 3 meter en een beetje ver weg
[..]
Ssssstquote:Op donderdag 22 april 2021 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Zal zo maar eens dingen in huis gaan doen, jeej.
Het valt wel mee. De afstand red ik ook wel maar de landing is op een muurtje van een baksteen lang. Dat maakt het net wat enger. Komt wel goed. Even die barrière doorbreken en dan meerdere keren springenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik het lees
Hier staat ook nog afwasquote:Op donderdag 22 april 2021 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Zal zo maar eens dingen in huis gaan doen, jeej.
Ook bij mij thuis?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
k zou misschien wel kunnen stofzuigen
Huuuuuquote:Op donderdag 22 april 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het valt wel mee. De afstand red ik ook wel maar de landing is op een muurtje van een baksteen lang. Dat maakt het net wat enger. Komt wel goed. Even die barrière doorbreken en dan meerdere keren springen
[..]
Hier staat ook nog afwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |