Snap ik, maar daar loop ik nooit op straat.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niet als je in de Bijlmer loopt.
Inderdaad,quote:Op donderdag 22 april 2021 19:17 schreef Mark031 het volgende:
Weet je wat pas echt racistisch is?
De negers die ze meestal gebruiken voor reclames zijn geen volbloed negers, maar de lightskins. En ze zijn netjes gekleed, praten als een Nederlander en hebben een blanke partner.En als je in zo'n reclame bv. de woning ziet, dan is het een grote koopwoning in een blanke buurt.
Totaal niet representatief voor de zwarte gemeenschap.
Zo blank is het niet meer anders. Misschien in die polder waar jij woont en je tante ook je zus is.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:02 schreef HansCojona het volgende:
[..]In een blank land hahaaha. Mooi man.
Haha, viesmad deze.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:31 schreef Document1 het volgende:
Misschien in die polder waar jij woont en je tante ook je zus is.
Teveel negers. Er wordt altijd geroepen teveel blanken in de reclames enzo, maar nu weer teveel zwarten dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:44 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Wat heeft dit te maken met BLM?
Schandalig en vet racistisch dat ze katoen en negers aan elkaar linkenquote:Op donderdag 22 april 2021 11:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De website van Nike is ook wel een mooie wat dat betreft. Al gebruiken die af en toe Photoshop om de huidskleur wat lichter te maken.
[..]
Dit had ook de Zuid-Afrikaanse site kunnen zijn.
Neen zeker niet, maar de media draait nu helemaal door naar de andere kantquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:54 schreef Fugue het volgende:
Al die witte mannen in dit topic beweren zeker ook allemaal dat er geen racisme is in Nederland
Alleen maar in zwart-wit kunnen denkenquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:54 schreef Fugue het volgende:
Al die witte mannen in dit topic beweren zeker ook allemaal dat er geen racisme is in Nederland
Ik ben een neger en ik heb nooit te maken met racisme.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:54 schreef Fugue het volgende:
Maar niet met kicken!quote:
@jigggyquote:Op donderdag 22 april 2021 10:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zocht laatst wat simpele poloshirts uit bij H en M, echt ook alleen maar negers.
https://www2.hm.com/nl_nl(...)-singlets/polos.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |