Dat was juist een gouden move. Tevens was Joey in zijn algemeenheid "the best friend"quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik lach vaker om Friends dan HIMYM. Wat ik sowieso idioot aan Friends vind is dat Joey zo stupide werd gemaakt![]()
Pluspunten aan Friends: Rachel![]()
verrassendquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De geinige eigenaardigheden van HIMYM worden zeker niet behaald.
laten we eerlijk zijn: zonder Neil Patrick Harris zou HIMYM ook een stuk minder leuk geweest zijnquote:
Zonder meer ja, die Lily heb ik altijd maar een irritante actrice gevonden en die Ted en Marshall waren ook maar gemiddelde sitcom-acteurs. Zonder die gekke Stinson-afleveringen was het nooit wat gewordenquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn: zonder Neil Patrick Harris zou HIMYM ook een stuk minder leuk geweest zijn
Ja, maar hij zat er wel in. Dus ik begrijp je punt niet zo.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn: zonder Neil Patrick Harris zou HIMYM ook een stuk minder leuk geweest zijn
nou dat zonder NPH, HIMYM ook maar een matige serie zou zijn geweest net als HIMYF schijnbaar ook middelmatig isquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat er wel in. Dus ik begrijp je punt niet zo.
ja raar toch... waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nou dat zonder NPH, HIMYM ook maar een matige serie zou zijn geweest net als HIMYF schijnbaar ook middelmatig is
Potverdikke, dat wilde ik net aanhalen. Dat ik het personage Barney ver over de top vond. Tot het storende af.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het seizoen wel leuk, maar het komt absoluut niet in de buurt van HIMYM. De grappen zijn duidelijk van een ander niveau (met her en der een zeldzame uitzondering), maar vooral: de cast van HIMYM had een zeer goede chemistry. Je geloofde dat ze vrienden waren en het was logisch dat die personages op een gegeven moment bijna altijd samen waren. Bij HIMYF voelt het allemaal wat geforceerder; hoe ze vrienden worden zeg maar. En je ziet dat ze inzien dat Barney een populair karakter was in HIMYM, want die probeerden ze wel heel hard te imiteren met die vriend van Valentina (nu al z'n naam kwijt, dat zegt wel wat). Laatste afleveringen werden wel wat beter, dus ik ga seizoen twee ook wel kijken.
Overigens een vrij onpopulaire mening over HIMYM: Barney vond ik eigenlijk niet zo heel boeiend; vaker storend dan grappigVond de andere karakters vaak veel leuker; een wat subtielere manier van comedy of zo. Kan het niet duidelijk omschrijven
"This one time on band camp"quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zonder meer ja, die Lily heb ik altijd maar een irritante actrice gevonden en die Ted en Marshall waren ook maar gemiddelde sitcom-acteurs. Zonder die gekke Stinson-afleveringen was het nooit wat geworden
Bates Motel en Better Call Saul waren prima prequels. Welke zijn dan zo slecht?quote:Op maandag 6 maart 2023 09:11 schreef Managarm het volgende:
Ach, ik ben de originele weer aan het kijken. Het blijft leuk, Barney soms over de top maar dat was toch de hele bedoeling? Denk niet dat ik de opvolger ga kijken, het is net zoiets als allerlei prequels die nu de lucht ingeslingerd worden: altijd slechter en te gemaakt om te voldoen aan allerlei eisen die nu gesteld worden aan de samenstelling van casts.
Better Call Saul nooit gezien, volgens mij heb ik een keer de eerste aflevering van Breaking Bad gezien maar vond het niets. Bates Motel is geen prequel van een serie maar wel erg goed gedaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bates Motel en Better Call Saul waren prima prequels. Welke zijn dan zo slecht?
iedereen zo zijn smaak. Maar Breaking bad, lord of the rings en Game of thrones niet goed vindenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef Managarm het volgende:
[..]
Better Call Saul nooit gezien, volgens mij heb ik een keer de eerste aflevering van Breaking Bad gezien maar vond het niets. Bates Motel is geen prequel van een serie maar wel erg goed gedaan.
LOTR en Game of Thrones. Wij hebben het geprobeerd maar we kwamen er niet doorheen.
De prequels... vond de originele Games of Thrones serie goed.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
iedereen zo zijn smaak. Maar Breaking bad, lord of the rings en Game of thrones niet goed vindendie kom je niet vaak tegen
House of the dragon? Die is topquote:Op maandag 6 maart 2023 14:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
De prequels... vond de originele Games of Thrones serie goed.
Net als Bates Motel is Rings of Power natuurlijk ook geen prequel van een serie.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef Managarm het volgende:
[..]
Better Call Saul nooit gezien, volgens mij heb ik een keer de eerste aflevering van Breaking Bad gezien maar vond het niets. Bates Motel is geen prequel van een serie maar wel erg goed gedaan.
LOTR en Game of Thrones. Wij hebben het geprobeerd maar we kwamen er niet doorheen.
Ik vond Breaking Bad fenomenaal, maar ben na de eerste drie afleveringen ook in eerste instantie afgehaakt, ik wordt altijd een beetje chagrijnig van series waarin mensen zich een slag in de rondte liegen en daar veel focus op ligt. Een beetje gek mankement natuurlijk, maar mijn vrouw had hetzelfde. (En heeft het nog steeds niet gezien)quote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
iedereen zo zijn smaak. Maar Breaking bad, lord of the rings en Game of thrones niet goed vindendie kom je niet vaak tegen
breaking bad is vooral erg traag in het begin. Hoe later in de serie hoe beter het is. Dus moet je wel ff doorzetten bij seizoen 1 ja. En niks mis mee met het niet leuk vinden hoorquote:Op maandag 6 maart 2023 14:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond Breaking Bad fenomenaal, maar ben na de eerste drie afleveringen ook in eerste instantie afgehaakt, ik wordt altijd een beetje chagrijnig van series waarin mensen zich een slag in de rondte liegen en daar veel focus op ligt. Een beetje gek mankement natuurlijk, maar mijn vrouw had hetzelfde. (En heeft het nog steeds niet gezien)
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |