abonnement Unibet Coolblue
pi_205364468
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 14:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Ik lach vaker om Friends dan HIMYM. Wat ik sowieso idioot aan Friends vind is dat Joey zo stupide werd gemaakt :')

Pluspunten aan Friends: Rachel :+ :9~
Dat was juist een gouden move. Tevens was Joey in zijn algemeenheid "the best friend"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Public Relations / Redactie Film woensdag 20 juli 2022 @ 08:40:57 #102
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205397089
Dit topic gaat meer over Friends dan HIMYF. Enfin, seizoen 1 (slechts 10 afleveringen) afgekeken (2 maanden over gedaan).

Tegen het eind van het seizoen werd het iets leuker. De personages worden wat sympathieker. Verder weinig bijzonder en geen comedy die je bij zal blijven. De geinige eigenaardigheden van HIMYM worden zeker niet behaald.
pi_205398077
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 08:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De geinige eigenaardigheden van HIMYM worden zeker niet behaald.
verrassend
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205398101
Nog steeds niet gekeken maar als ik het ga kijken, is het omdat die Hillary Duff een mooie dikke reet heeft dus verwacht van de serie zelf blijkbaar niet zo veel
-nee-
  woensdag 20 juli 2022 @ 11:00:06 #105
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205398168
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2022 10:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
verrassend
laten we eerlijk zijn: zonder Neil Patrick Harris zou HIMYM ook een stuk minder leuk geweest zijn
pi_205398207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
laten we eerlijk zijn: zonder Neil Patrick Harris zou HIMYM ook een stuk minder leuk geweest zijn
Zonder meer ja, die Lily heb ik altijd maar een irritante actrice gevonden en die Ted en Marshall waren ook maar gemiddelde sitcom-acteurs. Zonder die gekke Stinson-afleveringen was het nooit wat geworden
-nee-
pi_205398247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
laten we eerlijk zijn: zonder Neil Patrick Harris zou HIMYM ook een stuk minder leuk geweest zijn
Ja, maar hij zat er wel in. Dus ik begrijp je punt niet zo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 20 juli 2022 @ 11:12:53 #108
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205398270
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ja, maar hij zat er wel in. Dus ik begrijp je punt niet zo.
nou dat zonder NPH, HIMYM ook maar een matige serie zou zijn geweest net als HIMYF schijnbaar ook middelmatig is
pi_205398322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
nou dat zonder NPH, HIMYM ook maar een matige serie zou zijn geweest net als HIMYF schijnbaar ook middelmatig is
ja raar toch... waarom zou je dat doen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205398334
Bij andere succesvolle series is die balans wel beter, in HIMYM zijn Marshall en Lily niet veel meer dan een muur van normalo's waar andere karakters hun gebrek aan functioneren op af laten ketsen, een wat goedkoop trucje na een lading seizoenen.
-nee-
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:11:04 #111
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205400701
Ik vond het seizoen wel leuk, maar het komt absoluut niet in de buurt van HIMYM. De grappen zijn duidelijk van een ander niveau (met her en der een zeldzame uitzondering), maar vooral: de cast van HIMYM had een zeer goede chemistry. Je geloofde dat ze vrienden waren en het was logisch dat die personages op een gegeven moment bijna altijd samen waren. Bij HIMYF voelt het allemaal wat geforceerder; hoe ze vrienden worden zeg maar. En je ziet dat ze inzien dat Barney een populair karakter was in HIMYM, want die probeerden ze wel heel hard te imiteren met die vriend van Valentina (nu al z'n naam kwijt, dat zegt wel wat). Laatste afleveringen werden wel wat beter, dus ik ga seizoen twee ook wel kijken.

Overigens een vrij onpopulaire mening over HIMYM: Barney vond ik eigenlijk niet zo heel boeiend; vaker storend dan grappig :@ Vond de andere karakters vaak veel leuker; een wat subtielere manier van comedy of zo. Kan het niet duidelijk omschrijven :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205401137
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het seizoen wel leuk, maar het komt absoluut niet in de buurt van HIMYM. De grappen zijn duidelijk van een ander niveau (met her en der een zeldzame uitzondering), maar vooral: de cast van HIMYM had een zeer goede chemistry. Je geloofde dat ze vrienden waren en het was logisch dat die personages op een gegeven moment bijna altijd samen waren. Bij HIMYF voelt het allemaal wat geforceerder; hoe ze vrienden worden zeg maar. En je ziet dat ze inzien dat Barney een populair karakter was in HIMYM, want die probeerden ze wel heel hard te imiteren met die vriend van Valentina (nu al z'n naam kwijt, dat zegt wel wat). Laatste afleveringen werden wel wat beter, dus ik ga seizoen twee ook wel kijken.

Overigens een vrij onpopulaire mening over HIMYM: Barney vond ik eigenlijk niet zo heel boeiend; vaker storend dan grappig :@ Vond de andere karakters vaak veel leuker; een wat subtielere manier van comedy of zo. Kan het niet duidelijk omschrijven :P
Potverdikke, dat wilde ik net aanhalen. Dat ik het personage Barney ver over de top vond. Tot het storende af.
pi_205402140
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Zonder meer ja, die Lily heb ik altijd maar een irritante actrice gevonden en die Ted en Marshall waren ook maar gemiddelde sitcom-acteurs. Zonder die gekke Stinson-afleveringen was het nooit wat geworden
"This one time on band camp"
pi_207713936
Seizoen twee is begonnen.
  donderdag 26 januari 2023 @ 08:47:32 #115
311340 J83
New kid, be nice
pi_207717670
Er is daadwerkelijk een tweede seizoen gemaakt? :D :o
pi_207717855
Die zag ik niet aankomen.
pi_208261933
Ach, ik ben de originele weer aan het kijken. Het blijft leuk, Barney soms over de top maar dat was toch de hele bedoeling? Denk niet dat ik de opvolger ga kijken, het is net zoiets als allerlei prequels die nu de lucht ingeslingerd worden: altijd slechter en te gemaakt om te voldoen aan allerlei eisen die nu gesteld worden aan de samenstelling van casts.
pi_208262688
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 09:11 schreef Managarm het volgende:
Ach, ik ben de originele weer aan het kijken. Het blijft leuk, Barney soms over de top maar dat was toch de hele bedoeling? Denk niet dat ik de opvolger ga kijken, het is net zoiets als allerlei prequels die nu de lucht ingeslingerd worden: altijd slechter en te gemaakt om te voldoen aan allerlei eisen die nu gesteld worden aan de samenstelling van casts.
Bates Motel en Better Call Saul waren prima prequels. Welke zijn dan zo slecht?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_208265045
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 10:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Bates Motel en Better Call Saul waren prima prequels. Welke zijn dan zo slecht?
Better Call Saul nooit gezien, volgens mij heb ik een keer de eerste aflevering van Breaking Bad gezien maar vond het niets. Bates Motel is geen prequel van een serie maar wel erg goed gedaan.

LOTR en Game of Thrones. Wij hebben het geprobeerd maar we kwamen er niet doorheen.
  FOK!fotograaf maandag 6 maart 2023 @ 14:19:39 #120
364681 over_hedge
pi_208265136
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef Managarm het volgende:

[..]
Better Call Saul nooit gezien, volgens mij heb ik een keer de eerste aflevering van Breaking Bad gezien maar vond het niets. Bates Motel is geen prequel van een serie maar wel erg goed gedaan.

LOTR en Game of Thrones. Wij hebben het geprobeerd maar we kwamen er niet doorheen.
iedereen zo zijn smaak. Maar Breaking bad, lord of the rings en Game of thrones niet goed vinden :o die kom je niet vaak tegen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208265171
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]
iedereen zo zijn smaak. Maar Breaking bad, lord of the rings en Game of thrones niet goed vinden :o die kom je niet vaak tegen
De prequels... vond de originele Games of Thrones serie goed.
  FOK!fotograaf maandag 6 maart 2023 @ 14:23:23 #122
364681 over_hedge
pi_208265182
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:22 schreef Managarm het volgende:

[..]
De prequels... vond de originele Games of Thrones serie goed.
House of the dragon? Die is top _O_ Zelfs op imdb nog een 8.5
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208265225
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef Managarm het volgende:

[..]
Better Call Saul nooit gezien, volgens mij heb ik een keer de eerste aflevering van Breaking Bad gezien maar vond het niets. Bates Motel is geen prequel van een serie maar wel erg goed gedaan.

LOTR en Game of Thrones. Wij hebben het geprobeerd maar we kwamen er niet doorheen.
Net als Bates Motel is Rings of Power natuurlijk ook geen prequel van een serie.

House of the Dragon is echt een prima serie / prequel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_208265356
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]
iedereen zo zijn smaak. Maar Breaking bad, lord of the rings en Game of thrones niet goed vinden :o die kom je niet vaak tegen
Ik vond Breaking Bad fenomenaal, maar ben na de eerste drie afleveringen ook in eerste instantie afgehaakt, ik wordt altijd een beetje chagrijnig van series waarin mensen zich een slag in de rondte liegen en daar veel focus op ligt. Een beetje gek mankement natuurlijk, maar mijn vrouw had hetzelfde. (En heeft het nog steeds niet gezien)

Games of Thrones was leuk en groots opgezet, maar vond het zelf ook niet heel leuk, terwijl ik alles van tolkien weer verslind. Ik vond het ombrengen van hoofdpersonen niet bepaald bijzonder of baanbrekend, en daar was iedereen lyrisch over. Dat snapte ik niet helemaal. Misschien was het iets te veel gehyped, ik ben pas gaan kijken toen de serie afgerond was.
-nee-
  FOK!fotograaf maandag 6 maart 2023 @ 14:37:29 #125
364681 over_hedge
pi_208265376
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vond Breaking Bad fenomenaal, maar ben na de eerste drie afleveringen ook in eerste instantie afgehaakt, ik wordt altijd een beetje chagrijnig van series waarin mensen zich een slag in de rondte liegen en daar veel focus op ligt. Een beetje gek mankement natuurlijk, maar mijn vrouw had hetzelfde. (En heeft het nog steeds niet gezien)
.
breaking bad is vooral erg traag in het begin. Hoe later in de serie hoe beter het is. Dus moet je wel ff doorzetten bij seizoen 1 ja. En niks mis mee met het niet leuk vinden hoor :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')