Nog meer mensen die deze toets vandaag hebben gehad?
En DivX films zonder ondertitels kijken helpt ook. Geez, maar een slecht top40 nummer pik je er wel uit. 'He was a skaterboy, can't make it any more obvious.'
quote:Sinds wanneer moet iedereen de Engelse taal net zo goed als jij kunnen beheersen?
Op maandag 27 januari 2003 11:31 schreef drugsgebruiker het volgende:
Luistertoets? Jezus man, kijk eens naar BBC.
Eigenlijk zeg je dus dat je net zo afhankelijk bent van ondertitels als een dove.En DivX films zonder ondertitels kijken helpt ook. Geez, maar een slecht top40 nummer pik je er wel uit. 'He was a skaterboy, can't make it any more obvious.'
quote:Zo'n beroerde toets is ook volgens mijn Engels lerares al lang niet meer voorgekomen, en zelfs de mensen die goed zijn in Engels hadden met deze toets de grootst mogelijke moeite.
Eigenlijk zeg je dus dat je net zo afhankelijk bent van ondertitels als een dove.En DivX films zonder ondertitels kijken helpt ook. Geez, maar een slecht top40 nummer pik je er wel uit. 'He was a skaterboy, can't make it any more obvious.'
quote:ow ik dacht dat er stond: ze wast ee katerboi, kanniet maken dani mo ovisous
quote:Nou ik weet wat me nu te w88 staat zo dus. K heb de toets strax om 13.45
Op maandag 27 januari 2003 11:22 schreef Oorlog84 het volgende:
Ik heb dus vandaag deze luistertoets gehad! En het was heel erg klote. Tijdens het oefenen ging het wel aardig, maar zo'n verrotte toets had ik nooit verwacht. Het werd dus een gok-uurtje. Dus CITO: BedanktNog meer mensen die deze toets vandaag hebben gehad?
Luistertoetsen
quote:Ik vond eigenlijk de hele toets zwaar verrot. Allemaal vage, stotterende stemmen, mensen die halve zinnen uitkraamden en saaie gespreksonderwerpen (fossielen, politiek en hedendaagse "celebs"). Erg irritant dus. Voor iedereen die deze toets nog moet afleggen, STERKTE!
Op maandag 27 januari 2003 13:45 schreef mjpl het volgende:
Ja, heb 'm vanochtend gehad... zwaar klote!!! Vooral onderdeel B was echt verrot!
quote:Zet er straks ook even neer wat je er van vond.
Op maandag 27 januari 2003 12:04 schreef SG_Tannus het volgende:[..]
Nou ik weet wat me nu te w88 staat zo dus. K heb de toets strax om 13.45
Ik vond het trouwens ook irritant dat we de toets op maandag het eerste uur hadden, normaal lig dan nog bij te komen v/h weekend, en dat werd mij nu niet eens gegund!
Ben over het algemeen genomen wel goed in Engels, dus ik verwacht ook geen grote problemen...
Nu weet ik in elk geval al wel over welke onderwerpen het gaat.. tnx
ik hoorde vanochtend toen ik op school kwam dat ik ook een LUTO had die ochtend, ik was dus te laat ik heb hem dus gemist maar ik mag hem dus nog wel inhalen :D:D:D
Eerste onderdeel --> Vent maakt zijn zinnen niet af
Tweede onderdeel --> Celebs --> wat een kut stemme vooral die prof
Fossils --> Ging wel was nie zo moeilijk
quote:Nou dan zullen ze dat toch wel compenseren
Op maandag 27 januari 2003 11:32 schreef Oorlog84 het volgende:[..]
Zo'n beroerde toets is ook volgens mijn Engels lerares al lang niet meer voorgekomen, en zelfs de mensen die goed zijn in Engels hadden met deze toets de grootst mogelijke moeite.
Het eerste gedeelte heb ik denk ik wel redelijk goed gemaakt. Het tweede gedeelte vond ik af en toe totaal onverstaanbaar. Vooral die ene professor o.i.d. kon ik totaal niet volgen toen hij die anekdote ging vertellen. Ik heb uiteindelijk maar op het antwoord met 'make believe' erin gegokt. En die ene griet, Cintra Wilson dacht ik, had wel zo'n afschuwelijk Amerikaans accent dat het me een minuut kostte om eraan te wennen en ook daadwerkelijk begon te begrijpen wat ze nou zei.
Het stukje met die fossielen was zwaar saai, maar ik heb na afloop ff mijn antwoorden vergeleken met die van iemand met dezelfde versie als ik en we hadden alles hetzelfde dus dat zit wel goed.
Ik sta nu nog een 8.7 voor Engels, ik hoop maar dat dat niet te veel omlaag gaat na deze toets, want voor de vorige had ik ook 'maar' een 7.0.
Je moet gewoon van jongs af aan lekker veel televisie kijken, dan kom je er wel wat luistertoetsen engels betreft.
haha, die stemmen van onderdeel B waren echt wazig, van die SUPERAMERIKAANSE mensen, niet normaal..
morgen krijg ik mijn punt terug
antwoorden krijg je pas na een week, mag nog niet besproken worden ofzoiets... KUT liustertoetsen
quote:ja klopt, die vond, zelfs ik, goed te doen. Over bungee-jumpen enzo. Wel aardige onderwerpen en redelijk verstaanbaar, zo horen die toetsen te zijn.
Op dinsdag 28 januari 2003 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vorig jaar was ie heel makkelijk.
Er waren bij ons op school een paar met 3 fouten, de meeste mensen hadden tussen de 5 en 10 fouten en er waren er ook nog een paar met 11-15 fouten, wat dus best wel meevalt. Er zullen hier op school dus geen zware onvoldoendes vallen.
BTW Het is normaal met dit soort toetsen dat als je tweederde goed hebt je een voldoende hebt.
quote:Oh-oh,
Op maandag 27 januari 2003 11:22 schreef Oorlog84 het volgende:
Ik heb dus vandaag deze luistertoets gehad! En het was heel erg klote. Tijdens het oefenen ging het wel aardig, maar zo'n verrotte toets had ik nooit verwacht. Het werd dus een gok-uurtje. Dus CITO: Bedankt
Ik krijg 'm over een paar weken.
Heb wel Duits 2 Luister gehad vandaaag die was nog erger
quote:Ja die was wel klote, wij moesten trouwens de versie van 2002 maken omdat de 2003 nog niet binnen was
Op dinsdag 28 januari 2003 20:19 schreef SG_Tannus het volgende:
De eerste 7 vragen waren in het nederlands en de antwoorden ook, die gingen wel goed maar de rest was
Kreeg vandaag te horen dat ik een 5.3 had, gelukkig de schade beperkt gehouden.
quote:Verdomme, ook al
Op dinsdag 28 januari 2003 20:19 schreef SG_Tannus het volgende:
quote:Engels 7 Fout
Op woensdag 29 januari 2003 18:45 schreef mjpl het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik maar 2 fouten in de luto had!!!!!!!Beter dan ik had verwacht, dacht ik onderdeel B minder had gemaakt...
Meer mensen met cijfers/aantal fouten?????
Onze leraar dacht dat 11-12 fouten nog net een voldoende zou zijn, maar dat was maar een schatting
quote:bij ons zeiden ze 3 fout een ount eraf. Komt ongeveer op hetzelfde neer
Op zaterdag 1 februari 2003 17:17 schreef Mutt het volgende:
Ik ook 7 foutOnze leraar dacht dat 11-12 fouten nog net een voldoende zou zijn, maar dat was maar een schatting
Ik vond hem zeer goed te doen. Soms een beetje lastig, en ik zal ook best een fout of 3 hebben gemaakt...Maar het is volgens mij wel de bedoeling dat het een beetje moeilijk is ;-)
Bah, scheikunde, wiskunde en natuurkunde zijn de vakken waar ik me zorgen over maak :/
k hebt um eergisteren gekregen..jaja..onze school hobbelt achteraan ook lkkr mee...enne
0 fout
hehe...jaja im proud
tis net als duitse luistertoesten..daar haal k een 9 voor en voor de schrijftoetsen een 3.4..dus dan een 7 op mun rapport:)
quote:cito.nl misschien?
Op woensdag 12 februari 2003 22:15 schreef Drigo het volgende:
Heeft iemand de antwoorden van deze toets? want ik heb 'm ook gemaakt, en heb m'n antwoorden hier bij de hand. Ben wel benieuwd naar m'n cijfer
quote:Zou je die antwoorden aub willen posten, alsjeblieft.
Op woensdag 12 februari 2003 22:15 schreef Drigo het volgende:
Heeft iemand de antwoorden van deze toets? want ik heb 'm ook gemaakt, en heb m'n antwoorden hier bij de hand. Ben wel benieuwd naar m'n cijfer
quote:Da's mooi, want die krijg ik dit jaar (terwijl ik in 6 VWO zit
Op zondag 16 februari 2003 21:33 schreef foucault het volgende:
maar de toets van 2002 was wel een heel stuk makkelijker
quote:huh staat het wel op
Op woensdag 19 februari 2003 20:27 schreef eXistence het volgende:
Jammer dat ze er nog niet op staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |