Ja maar dat komt door die 2 supermarkt biertjes .. die ik nog wel moet scoren..quote:Op donderdag 22 april 2021 16:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zeer verwarrend dat het boodschappenlijstje een andere volgorde heeft dan de plaatjes
Ja ik ben gewoon van het gemakzuchtigequote:Op donderdag 22 april 2021 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door die 2 supermarkt biertjes .. die ik nog wel moet scoren..
Ik kom maar één keer per week bij de super, dus aanstaande zaterdag is mijn enige kansquote:
De zaterdag erop heb je ook ng de kans.. we beginnen pas op de 7equote:Op donderdag 22 april 2021 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom maar één keer per week bij de super, dus aanstaande zaterdag is mijn enige kans
Jaaa, miscalculatie van mijn kantquote:Op donderdag 22 april 2021 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
De zaterdag erop heb je ook ng de kans.. we beginnen pas op de 7e
quote:Verwacht: morgen tussen 15:30 en 18:00
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
AH heeft beiden. Hoogvliet heeft ze niet. Hier dan.quote:Op donderdag 22 april 2021 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door die 2 supermarkt biertjes .. die ik nog wel moet scoren..
Maak er een plaatje van.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie ook het cheatsheet van Mr. Hop aangevraagd?
Geen idee hoe ik hier een pdf kan plaatsen?
Het zijn twee pagina's, dus dat past nietquote:
Ik had er wel op geklikt , maar nog niets ontvangenquote:Op donderdag 22 april 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie ook het cheatsheet van Mr. Hop aangevraagd?
Geen idee hoe ik hier een pdf kan plaatsen?
Ik vind die extraatjes van Mr. Hop wel leuk.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:07 schreef chufi het volgende:
Ja nog een keer geklikt en nu heb ik hem ook
Ik krijg net een berichtje dat mijn biertjes morgen al komenquote:
Een stickerquote:Op donderdag 22 april 2021 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg net een berichtje dat mijn biertjes morgen al komen
Wat heb je gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |