quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:
Die RBF word meer een psycho girlfriend face zo.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En ook nog vliegangst man man.
RENNEN
Bestelt wel specifiek een "chardonnaytje" dus misschien is hij homo.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
De perfecte jongen om aan je moeder voor te stellen.
Leraar, rustig. Sympathiek.
Voor de rest van de dag alleen vreselijk saaiquote:Op woensdag 21 april 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Maar de dochter wil een bad boyquote:Op woensdag 21 april 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Niet saai. Maar een gewone doorsnee jongen.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor de rest van de dag alleen vreselijk saai
Tussen dit en bad boy zit eigenlijk nog de halve wereld.quote:
Van Bonnie st. Claire ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doet vast een social media account ergens.
Gelukkig welquote:Op woensdag 21 april 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen dit en bad boy zit eigenlijk nog de halve wereld.
Gym docent denk ikquote:Op woensdag 21 april 2021 20:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
wat doceert deze mysterieuze mitchel
Daarom: doorsnee jongen.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:07 schreef DKUp het volgende:
Zij moet complimentjes geven en hij doet het niet tegen haar....
Soberso, beige... kakiquote:Op woensdag 21 april 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Daarom: doorsnee jongen.
Luistert Sky radio. Draagt kaki kleur.
Zou er echt geen raakvlak mee hebben.
Heel oppervlakkig, zij is wel redelijk volgens mij.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom: doorsnee jongen.
Luistert Sky radio. Draagt kaki kleur.
Zou er echt geen raakvlak mee hebben.
“Soberso”quote:
Ik denk dat hij wat slimmer is.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel oppervlakkig, zij is wel redelijk volgens mij.
Is toch sowieso niet uitgesproken zoet?quote:Op woensdag 21 april 2021 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik drink ook wel een chardonnay, maar dan een Chablis of Meursault (nohomo)
Soberso is officiele FOK! spelling, net als hont en en kadquote:Op woensdag 21 april 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Soberso”![]()
Kaki kan prima maar niet met dit soort truien. Het is echt allemaal zo netjes.
Leuk als je zelf zo bent...
Nette trui met aparte uitstraling = hit.
Geeft niet gappie.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hoeft je antibioticakuur van mij dus niet af te maken.
Qua Corona besmettingen wel ja, 010 en 020 spannen de kroon.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft niet gappie.
Draait in Nederland maar om 2 grote steden. Sorry to pop the news.
Grote stedenquote:Op woensdag 21 april 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft niet gappie.
Draait in Nederland maar om 2 grote steden. Sorry to pop the news.
Nee klopt, niet echt suiker zoet en ook nog niet direct halfzoet. Gaat wel die kant op in sommige gevallen. Zoals een dikke, houtgerijpte Chardonnay uit Zuid Afrika. Heb je veel vanille en beetje boter/romig. Bijna een vleugje roomboter babbelaar. Kan best als zoetig worden ervaren als je normaal erg droge wijnen drinkt.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is toch sowieso niet uitgesproken zoet?
Daar kwam even wat zuur naar boven.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw van de bruidsjurken had zich zeker ook het hele etentje in zitten houden. Lekker sympathiek.![]()
Ja dat zijn meteen dikke pluspunten, die onbevangenheidquote:
Waarom zou he dat in HEMELSNAAM willen?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:33 schreef Rickocum het volgende:
Godverdomme, je zou deze maar beffen terwijl ze de R uitspreekt.
Hij oogt onzeker. Zij niet, imo.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh god, dit schreeuwt een en al aandacht om de onzekerheid te verbloemen.
Ik vind haar ook heel onzeker overkomen hoor. Voorbij het pretentieuze en kijk-mij-apart-zijn laagjequote:
Voor die jonge kuikens is dat toch niks.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die stewardel iets aan haar lippen gedaan of lijkt dat maar?
Not sure if seriousquote:
Oh echt. Zij zeker. Had ook 29/30 kunnen zijn. Dit is wel echt te jongquote:
Ze is snelle jongens gewend (piloten).quote:Op donderdag 22 april 2021 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze eigenlijk zoekt. Lijkt mij wel iemand die verwacht in vuur en vlam te staan na een uurtje drie gangen wegwerken.
Zwart haar. Mediterraans.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze eigenlijk zoekt. Lijkt mij wel iemand die verwacht in vuur en vlam te staan na een uurtje drie gangen wegwerken.
Wit bij groene rotzooi en visquote:Op donderdag 22 april 2021 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Rood bij de vis: dat is een grapje van hem toch?
Hij doet gewoon interessant en natuurlijk klopt het niet.....quote:Op donderdag 22 april 2021 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Rood bij de vis: dat is een grapje van hem toch?
Ja, tuurlijk en de KLM heeft haar haar hele leven lang gedrild zodat ze weet hoe ze zich moet presenteren. Al die arme stakkers hier trappen daar gewoon in.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze is snelle jongens gewend (piloten).
Ja snap wat je bedoeld, dat moet ook wel. Maar heb het idee dat haar lat wel heel hoog ligt meteen.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart haar. Mediterraans.
Ik wil ook in vuur en vlam staan na een uur, anders komt het niet meer.
Sommige mensen zijn gewoon wat excentrieker, dat ligt echt niet aan “ik wil per se anders zijn”.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel onzeker overkomen hoor. Voorbij het pretentieuze en kijk-mij-apart-zijn laagje
*ril*quote:Op donderdag 22 april 2021 19:53 schreef tja77 het volgende:
Ff motorboaten knaap, dan kun je het lezen.
Jaquote:Op donderdag 22 april 2021 19:55 schreef DKUp het volgende:
Ze lijkt een beetje op dat domme wijf van Boer Zoekt Vrouw afgelopen jaar
Bradsel en dan in plaats van zijn loopje een rondje in zijn autoquote:Op donderdag 22 april 2021 19:54 schreef RipCity het volgende:
Ik wil echt The Bradge zien in deze show
Qua kleding ziet hij er uit alsof hij zo iets basics wel zou weten. Misschien is ie nerveus.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij doet gewoon interessant en natuurlijk klopt het niet.....
Daar gaat je baard zo raar van groeien dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker man. Ploegendienst. Tata Steel.
Nee deze is zwaar gepest op school. kan je zien aan hoe ze loopt met handen diep in dr zakken. Ze wil zich verschuilen.quote:
Toch een leukerdje en niet zo’n rare kwast.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee deze is zwaar gepest op school. kan je zien aan hoe ze loopt met handen diep in dr zakken. Ze wil zich verschuilen.
1.58 en 1.95quote:
Vreselijke meidquote:Op donderdag 22 april 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Hij denkt ook na, misschien iets minder diep dan ik dat doe, maar toch.
Ik gok maar zo dat er geen effen shirt in z’n kast ligt.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef RipCity het volgende:
Je gaat toch niet op date in je hardrock shirt tho,
Hij studeert accountancy dus hij zal wel het viervoudige van haar gaan verdienen.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
Gast is bankroet, wijf weg.
Die springt voor de trein op de terugweg.
Wax in brah outquote:Op donderdag 22 april 2021 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Oh, die sik heeft hij vanwege Mr Miyagi dus
Die types zien er altijd zo uit. Is ook meteen alles voor iedereen duidelijk, dus vrij praktisch.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok maar zo dat er geen effen shirt in z’n kast ligt.
rare houding neemt ze aan af en toe, zal wel uit onzekerheid komen die ze probeert te verbergenquote:Op donderdag 22 april 2021 20:10 schreef tja77 het volgende:
Ze heeft iets verwaands, maar ook wat leuks.
als het klikt dan klikt het, ook al gaat alles fout.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:11 schreef DKUp het volgende:
Bij hem gaat wel bijna alles fout deze date, maar ze willen elkaar wel zien....
Hoeveelste keer is dit nu vanavond over iemand?quote:Op donderdag 22 april 2021 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
rare houding neemt ze aan af en toe, zal wel uit onzekerheid komen die ze probeert te verbergen
ja, veel mensen doen het inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nu vanavond over iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |