In je eentje even zo’n hele emmer wegwerken en er dan ook nog sides bij hebbenquote:
Sjezus. En dan ook nog boos worden als ie haatreacties en onbegrip om zijn oren krijgt.quote:
Haha dit is toch mooi man.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:15 schreef Mortaxx het volgende:
En hij zou een maand geen fastfood meer eten. 1 dag volgehouden (lol)
Hey maar het is wel 100% halalquote:Op zaterdag 24 april 2021 08:15 schreef Mortaxx het volgende:
En hij zou een maand geen fastfood meer eten. 1 dag volgehouden (lol)
Als je maar vaak genoeg bestelt geven ze vaak wat extra meequote:Op zaterdag 24 april 2021 02:39 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het zou mij nou nooit overkomen dat ik zo'n bak bestel en dan "per ongeluk" crispy shrimps krijg.
Kan natuurlijk ook dat @Modus of @Elan dit voor hem heeft besteld. Die doen dat vakerquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:43 schreef Tlaloc het volgende:
Ook gewoon om half 12 besteld, na het avondeten dus... En een cola erbij.
Weet jij eigenlijk hoe het met VeerEli is?quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat @:modus of @:elan dit voor hem heeft besteld. Die doen dat vaker
En Kim Jong Bradge heeft alle comments die enigszins kritisch zijn weer verwijderd.quote:
Je neus groeit.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat @:modus of @:elan dit voor hem heeft besteld. Die doen dat vaker
Allemaal stoer aversie tonen in bijzijn van hun billenmaatjes, ondertussen zijn ze stiekem groot fan van de showquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:58 schreef Azula het volgende:
Iedere keer dat je hier komt gaat het over Braad.
BraadSC.
Met die comments in de gaten houden is het onderhand wel bijna een fulltime baan ja, zo zal ie wel denkenquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En Kim Jong Bradge heeft alle comments die enigszins kritisch zijn weer verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:46 schreef Modus het volgende:
Zo'n krokante schnitzel of kipburger past prima bij een salade maar meneer gebruikt het als excuus om niet iets gezonde te hoeven maken. Creatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Salade bij een schnitzel gaat perfekt. Wat krielen uit de oven erbij, doperwten/sperziebonen whatever.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zo'n krokante schnitzel of kipburger past prima bij een salade maar meneer gebruikt het als excuus om niet iets gezonde te hoeven maken. Creatief.
Of gewoon een gemengde salade. Zoals je bij de Mac ook een salade met een stuk vlees krijgt zegmaar. Schnitzel in stukjes snijden en lekker door elkaar opeten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Precies. Salade bij een schnitzel gaat perfekt. Wat krielen uit de oven erbij, doperwten/sperziebonen whatever.
Ziet je bord er ook wat aangekleder uit. Iedereen moet zoiets gewoon kunnen klaarmaken, niks moeilijks aan.
Welke feeder heeft er nu toegeslagen?quote:Dankzij een gulle gever is er vanavond wel een food review! Naar zijn keuze. Dat belooft wat
Laatst nog bij de visboerquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg bestelt geven ze vaak wat extra mee
Ik was even een weekje uit de running, maar ik ben weer terug.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:05 schreef Makrelis het volgende:
@:Fcu030
Na testen blijkt m'n strategie erg goed te werken. Swarm daillies doe ik in een single run met USS Franklin, daily faction hostile hunt op auto grinding. Grootste gedeelte dan. Hoogste level lukt niet op auto, daarvoor moet je echt de juiste targets zoeken om niet te veel schade op te lopen.
Waarom moet dat? Ik heb me nooit aan vlees gewaagd aangezien ik dat van huis uit al niet eet en nooit mee begonnen ben, geen idee of ik dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Precies. Salade bij een schnitzel gaat perfekt. Wat krielen uit de oven erbij, doperwten/sperziebonen whatever.
Ziet je bord er ook wat aangekleder uit. Iedereen moet zoiets gewoon kunnen klaarmaken, niks moeilijks aan.
Confirmed dat het aantal fastfoodreviews wordt beperkt door zijn portemonnee, niet gezond verstand en discipline.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Welke feeder heeft er nu toegeslagen?
quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Ik heb me nooit aan vlees gewaagd aangezien ik dat van huis uit al niet eet en nooit mee begonnen ben, geen idee of ik dat zou kunnen.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:56 schreef Abid het volgende:
BradgeTV
2 uur geleden
Dankzij een gulle gever is er vanavond wel een food review! Naar zijn keuze. Dat belooft wat
Terechte klacht ik ben ook omringd door holle vrekken, maar ik ben dat zelf ook wel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]had ik maar zulke gulle gevers, ik ben omringd door gierige vrekken die het allemaal mn eigen verantwoordelijkheid vinden.
Soberso gewoon een kutsmoes omdat hij weer een 'nieuw' restaurant op TB heeft gezien en eigenlijk niet wil 'koken'quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:56 schreef Abid het volgende:
BradgeTV
2 uur geleden
Dankzij een gulle gever is er vanavond wel een food review! Naar zijn keuze. Dat belooft wat
Mijn leven loopt een beetje zoals dat van hem. De corona kilo's komen er wel bij.quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:58 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Soberso gewoon een kutsmoes omdat hij weer een 'nieuw' restaurant op TB heeft gezien en eigenlijk niet wil 'koken'![]()
Het mooie aan braddie is dat je je altijd weer beter voelt over jezelf als je zijn filmpjes kijkt, zelfs als je een beetje down bent (of hebt)
Weeg je ook al 150 kilo terwijl je eigenlijk 70 zou moeten wegen?quote:Op zaterdag 24 april 2021 18:59 schreef Abid het volgende:
[..]
Mijn leven loopt een beetje zoals dat van hem. De corona kilo's komen er wel bij.
Dat niet ik zou 75 moeten wegen van mezelf, maar ik weeg 95.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:00 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Weeg je ook al 150 kilo terwijl je eigenlijk 70 zou moeten wegen?
Ik kan die 20 kilo zo van je overnemen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:01 schreef Abid het volgende:
[..]
Dat niet ik zou 75 moeten wegen van mezelf, maar ik weeg 95.Qua bmi kan ik wel richting 86.
#VIESDIKquote:Op zaterdag 24 april 2021 19:01 schreef Abid het volgende:
[..]
Dat niet ik zou 75 moeten wegen van mezelf, maar ik weeg 95.Qua bmi kan ik wel richting 86.
Ik kan je ook wel een paar kilootjes verkopen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik kan die 20 kilo zo van je overnemen.
Niet hier maat ze lezen mee.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:03 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel een paar kilootjes verkopen.
Een ripdeal zeker?quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik kan die 20 kilo zo van je overnemen.
#nogaltijdgeenbraddiequote:
Sowieso niet. Als ik je rip is het voor de nabestaanden.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:13 schreef Abid het volgende:
[..]
Een ripdeal zeker?
[..]
#nogaltijdgeenbraddie
Dat kan altijd nog.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Sowieso niet. Als ik je rip is het voor de nabestaanden.
Precies. We hebben altijd nog wel ergens een sleepercell die we kunnen activeren.quote:
Ik wacht al een maandje. Maar ja zolang dat huis geen roze dekbed uit het raam laat luchten, blijf ik sleeper.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precies. We hebben altijd nog wel ergens een sleepercell die we kunnen activeren.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de sleeperstand, maar je hebt er niet altijd zelf controle over.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:29 schreef Abid het volgende:
[..]
Ik wacht al een maandje. Maar ja zolang dat huis geen roze dekbed uit het raam laat luchten, blijf ik sleeper.
Niemand heeft volledige controle.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de sleeperstand, maar je hebt er niet altijd zelf controle over.
Zolang de vaten weigeren te communiceren heeft niemand echt controle.quote:
Controle moet je opgeven je moet gewoon leren een goed plan te maken. Wat gebeurd kunnen we niet onder controle houden maar wat we moeten doen in bepaalde situaties misschien wel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zolang de vaten weigeren te communiceren heeft niemand echt controle.
Een goed plan bestaat niet wanneer je compleet afhankelijk bent van de heersende opinie. Een gemaakte opinie past niet binnen een goed plan.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:38 schreef Abid het volgende:
[..]
Controle moet je opgeven je moet gewoon leren een goed plan te maken. Wat gebeurd kunnen we niet onder controle houden maar wat we moeten doen in bepaalde situaties misschien wel.
Je hebt gelijk, maar ook weer niet. Want wat moeten we doen als wat jij zegt zo is. Dan zijn we genaaid voor het leven.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:39 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Een goed plan bestaat niet wanneer je compleet afhankelijk bent van de heersende opinie. Een gemaakte opinie past niet binnen een goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |