SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Huehuequote:
Ik ben zo'n Noord-Europese bleekscheet die in de zomer tussen 11 en 4 uit de zon blijft en zich insmeert met factor 50quote:Op woensdag 21 april 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je ook van de normale zon.
Ik begin met al dat gewandel al een beetje een wielrennerstintje te krijgenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Noord-Europese bleekscheet die in de zomer tussen 11 en 4 uit de zon blijft en zich insmeert met factor 50
Dat doe ik ook wel hoor. Tussen 12 en 15 niet in de zon en goed smerenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Noord-Europese bleekscheet die in de zomer tussen 11 en 4 uit de zon blijft en zich insmeert met factor 50
Mijn ouders verlederen helemaal. Zo erg. Dan zijn we een midweekje weg geweest en dan zijn ze ineens Spaans.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin met al dat gewandel al een beetje een wielrennerstintje te krijgen
hmmm welke?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa vanavond is mijn nieuw lampje er.
Ik ben pas bij e2 he. Maar ze heeft gewoon iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
oh leukquote:Op woensdag 21 april 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor bij mijn bureau.
Hopelijk in het echt ook leuk, maar vast wel.quote:
Ga je dan de kleuren aanpassen aan je humeur?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor bij mijn bureau.
Altijd blauw als ze op FOK! zit.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dan de kleuren aanpassen aan je humeur?
Dan is hij altijd rood.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dan de kleuren aanpassen aan je humeur?
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd blauw als ze op FOK! zit.
Rode lichten huehuequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Altijd #viesmad jijquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rode lichten huehueDenk wel dat het dan beetje een soort hoerenkamer gaat worden qua licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nee denk dat ik hem meeste van de tijd gewoon op normaal licht zal hebben staan.Your beauty never ever scared me.
Pssst maisjequote:Op woensdag 21 april 2021 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Straks kloppen er ineens mensen op het raam als ik hem op rood heb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |