SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Huehuequote:
Ik ben zo'n Noord-Europese bleekscheet die in de zomer tussen 11 en 4 uit de zon blijft en zich insmeert met factor 50quote:Op woensdag 21 april 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je ook van de normale zon.
Ik begin met al dat gewandel al een beetje een wielrennerstintje te krijgenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Noord-Europese bleekscheet die in de zomer tussen 11 en 4 uit de zon blijft en zich insmeert met factor 50
Dat doe ik ook wel hoor. Tussen 12 en 15 niet in de zon en goed smerenquote:Op woensdag 21 april 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n Noord-Europese bleekscheet die in de zomer tussen 11 en 4 uit de zon blijft en zich insmeert met factor 50
Mijn ouders verlederen helemaal. Zo erg. Dan zijn we een midweekje weg geweest en dan zijn ze ineens Spaans.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin met al dat gewandel al een beetje een wielrennerstintje te krijgen
hmmm welke?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa vanavond is mijn nieuw lampje er.
Ik ben pas bij e2 he. Maar ze heeft gewoon iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
oh leukquote:Op woensdag 21 april 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor bij mijn bureau.
Hopelijk in het echt ook leuk, maar vast wel.quote:
Ga je dan de kleuren aanpassen aan je humeur?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor bij mijn bureau.
Altijd blauw als ze op FOK! zit.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dan de kleuren aanpassen aan je humeur?
Dan is hij altijd rood.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dan de kleuren aanpassen aan je humeur?
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd blauw als ze op FOK! zit.
Rode lichten huehuequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Altijd #viesmad jijquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rode lichten huehueDenk wel dat het dan beetje een soort hoerenkamer gaat worden qua licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nee denk dat ik hem meeste van de tijd gewoon op normaal licht zal hebben staan.Your beauty never ever scared me.
Pssst maisjequote:Op woensdag 21 april 2021 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Straks kloppen er ineens mensen op het raam als ik hem op rood heb staan.
en je nek?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa vanavond is mijn nieuw lampje er.
quote:Op woensdag 21 april 2021 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Straks kloppen er ineens mensen op het raam als ik hem op rood heb staan.
Ik heb tegenwoordig van die Philips Hue lampen en mijn beste vriendin zet ze steeds op roodquote:Op woensdag 21 april 2021 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk wel dat het dan beetje een soort hoerenkamer gaat worden qua licht.![]()
Maar nee denk dat ik hem meeste van de tijd gewoon op normaal licht zal hebben staan.
Volgens mij wel ja, ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Thuis. Beetje vroeg weggegaan. Leeuwarden is toch wel een eind eigenlijk
Hoe lang trein je er op??quote:Op woensdag 21 april 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Thuis. Beetje vroeg weggegaan. Leeuwarden is toch wel een eind eigenlijk
Anderhalf uur. Met lopen erbij twee dus.quote:
Als je dat elke dag zou moeten doen gaat dat je opbreken hoorquote:Op woensdag 21 april 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anderhalf uur. Met lopen erbij twee dus.
Wuut?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ben gisteravond ook maar even afgehaaktquote:Op woensdag 21 april 2021 18:51 schreef Fogel het volgende:
NWS / Prijzen van vakantiehuizen in Nederland rijzen de pan uit sinds corona
Hier ging het gister nog over.
Lijkt mij ook kut ja.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dat elke dag zou moeten doen gaat dat je opbreken hoor
Ik wel eens met de auto. Dan ben je ten hoogte van Zwolle en dan denk je dat er niet veel meer kan zijn daarna. Dat klopt, maar het duurt wel nog lang voordat je er bent.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben 1 keer per trein naar Groningen geweest (ik dacht 2004). Dat was echt een lange zit. (woonde toen nog in Geldrop)
In totaal of enkel?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dit is de verste locatie en ik ging er alleen maar even een keertje heen om kennis te maken etc. Zal er niet vaak komen.quote:Op woensdag 21 april 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dat elke dag zou moeten doen gaat dat je opbreken hoor
Gezien die niet in Heerenveen ofiets woont zal het wel enkel zijnquote:
Erg als je de meeting mist?quote:Op woensdag 21 april 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dit is de verste locatie en ik ging er alleen maar even een keertje heen om kennis te maken etc. Zal er niet vaak komen.
Morgen naar Utrecht trouwens, is deur tot deur ook weer een eind. Vrijdag weer thuiswerken.
Zag net dat er om 16:59 nog een uitnodiging ingeschoten was voor een meeting morgen om 9:00Ja dan ben ik dus nog onderweg
Utrechtquote:Op woensdag 21 april 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dit is de verste locatie en ik ging er alleen maar even een keertje heen om kennis te maken etc. Zal er niet vaak komen.
Morgen naar Utrecht trouwens, is deur tot deur ook weer een eind. Vrijdag weer thuiswerken.
Zag net dat er om 16:59 nog een uitnodiging ingeschoten was voor een meeting morgen om 9:00Ja dan ben ik dus nog onderweg
Ik heb geen idee waar hij woont 🤷🏼♂️quote:Op woensdag 21 april 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien die niet in Heerenveen ofiets woont zal het wel enkel zijn
Maar eens vragen. Op zich zou ik heel die uitnodiging pas na afloop van die meeting zienquote:
Ik ging wel binnen een dag op en neerquote:Op woensdag 21 april 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
Moest vroeger wel regelmatig voor werk naar Londen vliegen, maar ja dat doe je niet elke dag.
Headset op, hotspot aan en in de trein inbellenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mzaar eens vragen. Op zich zou ik heel die uitnodiging pas na afloop van die meeting zienHoop niet dat ze hier een gewoonte van gaan maken.
Met vliegtuig ook wel te doen toch?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging wel binnen een dag op en neer
Als je makkelijk bij een vliegveld kan komen is dat prima te doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
Moest vroeger wel regelmatig voor werk naar Londen vliegen, maar ja dat doe je niet elke dag.
zeg....quote:Op woensdag 21 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met vliegtuig ook wel te doen toch?
Ja ik ook wel. Maar als je dat elke dag moet doen breekt het je wel op.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging wel binnen een dag op en neer
Helft van de tijd is dan ongeveer wachten. En daarna ben je ook wel gesloopt.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Joe, corporate meetings in een volle trein. Waarom trek ik nog kleren aan eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Headset op, hotspot aan en in de trein inbellen
De vlucht is iets meer dan een uurtje, maar je moet twee uur van te voren op het vliegveld zijn.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Living the kwiwi life.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Camping tv avond met champagne en cheesecake. Gewoon omdat het kan
Moet niet. Zeker niet als je alleen handbaggage bij je hebt.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De vlucht is iets meer dan een uurtje, maar je moet twee uur van te voren op het vliegveld zijn.
Schiphol ‘s morgens kon ik vrij goed timen.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet niet. Zeker niet als je alleen handbaggage bij je hebt.
Kreeg je dan melk met slaapmiddel?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toevallig is het vandaag 4 jaar geleden dat ik voor het eerst in een vliegtuig stapte![]()
Nou ja dat is het advies. Meestal is een uur eerder genoeg, maar dan ga ik hem toch knijpenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet niet. Zeker niet als je alleen handbaggage bij je hebt.
Nee tuurlijk niet. Ik ben de psychiatrisch patient (Murdock). Niet BAquote:Op woensdag 21 april 2021 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreeg je dan melk met slaapmiddel?
Achja, dan heb je in ieder geval veel tijd om in de lounge te hangen als je normaal zo vroeg komtquote:Op woensdag 21 april 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja dat is het advies. Meestal is een uur eerder genoeg, maar dan ga ik hem toch knijpen
Ik heb 1x een vlucht gemist. Maar dat was door een sneeuwstorm waardoor ik niet bepaald op tijd op het vliegveld kon zijn en alle vluchten toch al niet doorgingen uiteindelijk.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja dat is het advies. Meestal is een uur eerder genoeg, maar dan ga ik hem toch knijpen
Zodat je niet naakt in die volle trein zit. Je zal de eerste niet zijn die zit te vergaderen in de treinquote:Op woensdag 21 april 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joe, corporate meetings in een volle trein. Waarom trek ik nog kleren aan eigenlijk![]()
Om boekjes te kopen zei mijn vader altijdquote:Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, dan heb je in ieder geval veel tijd om in de lounge te hangen als je normaal zo vroeg komt
Ohja, shut up you fool.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ik ben de psychiatrisch patient (Murdock). Niet BA
Wat kijk je?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks E3. De serie en het duistere sfeertje pakt me echt bij de strot en boeit me echt...![]()
![]()
E4 en verder volgt morgen....
Wat is een camping tv avond?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Camping tv avond met champagne en cheesecake. Gewoon omdat het kan
Maar dan heb je 'm niet gemist dan is ie gewoon gecanceld.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb 1x een vlucht gemist. Maar dat was door een sneeuwstorm waardoor ik niet bepaald op tijd op het vliegveld kon zijn en alle vluchten toch al niet doorgingen uiteindelijk.
Wist van te voren niet dat hij gecanceld zou zijn. De vlucht was wel geland, maar mocht daarna niet meer opstijgen. Originele tijdslot had ik nooit gehaald.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan heb je 'm niet gemist dan is ie gewoon gecanceld.
Ik heb weleens een vlucht gemist omdat we niet op tijd bij de incheck waren
Door Facebook werd ik dus herinnerd aan Wenen 4 jaar geledenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Drie jaar geleden vloog ik van Shanghai naar Singapore
Vijf jaar geleden zat ik in Osaka
Elf jaar geleden was ik in Canterbury
Tnx Facebook!
Prima toch. Meestal is er wel iets te doen.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was in Praag iets van 3 tot 4 uur te vroeg op het vliegveld voor mijn vlucht terug naar NL
Omdat ik door omstandigheden in een ander hotel kwam, wist ik totaal niet hoe lang ik erover zou doen om op het vliegveld te komen. Dus erg vroeg vertrokken uit alle voorzorg. Wat dus zeer onnodig was. Heb dus gewoon een paar uur door en in de vertrekhal vertoefd....
Aanrader?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Door Facebook werd ik dus herinnerd aan Wenen 4 jaar geleden
Ik ben bijna altijd veel te vroeg op de luchthavenquote:Op woensdag 21 april 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was in Praag iets van 3 tot 4 uur te vroeg op het vliegveld voor mijn vlucht terug naar NL
Omdat ik door omstandigheden in een ander hotel kwam, wist ik totaal niet hoe lang ik erover zou doen om op het vliegveld te komen. Dus erg vroeg vertrokken uit alle voorzorg. Wat dus zeer onnodig was. Heb dus gewoon een paar uur door en in de vertrekhal vertoefd....
Ik vond het er vrij uitgestorven tbh... Was wel een zaterdag. Dus ik was ook bang voor drukte. Dat viel dus reuze en reuze mee.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima toch. Meestal is er wel iets te doen.
Schiphol heeft in ieder geval een 24/7 cafe
Zeker, Mooie stad. Wel prijzig maar goed ik denk dat het wel vergelijkbaar is met Amsterdam.quote:
Lekker dan toch.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het er vrij uitgestorven tbh... Was wel een zaterdag. Dus ik was ook bang voor drukte. Dat viel dus reuze en reuze mee.
Schiphol is de laatste jaren praktisch helemaal dicht ‘s nachts. Niets te beleven.quote:Op woensdag 21 april 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima toch. Meestal is er wel iets te doen.
Schiphol heeft in ieder geval een 24/7 cafe
Echt? Gingen ze nog stoppen voor je? Moest je toen met een touwladder naar binnen?quote:Op woensdag 21 april 2021 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens moeten rennen voor een vlucht
Ik heb slechts 4 keer (2 heen en 2 terugvluchten) gevlogen, waarvan 2 keer (Wenen en terug) in gezelschap. Beide keren vrij op tijd. Volgens mij hadden beide vluchten van en naar Wenen vertraging. Praag was wel gewoon op tijd..quote:Op woensdag 21 april 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd veel te vroeg op de luchthaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |