abonnement Unibet Coolblue
pi_199095490
*O*
pi_199095556
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:32 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik denk serieus het openen van de basisscholen.
Het is inderdaad wel zeer aannemelijk dat de scholen de grote aandrijvers zijn van besmettingen. Na het openen van de basisscholen op 8 februari loopt de curve weer op. Het effect van de andere maatregelen is denk ik verwaarloosbaar daarop.

Het is jammer dat er geen statistieken zijn van bijvoorbeeld hoeveel besmettingen er zijn onder ouders met schoolgaande kinderen en hoeveel besmettingen onder andere mensen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199095689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel zeer aannemelijk dat de scholen de grote aandrijvers zijn van besmettingen. Na het openen van de basisscholen op 8 februari loopt de curve weer op. Het effect van de andere maatregelen is denk ik verwaarloosbaar daarop.
Dat denk ik ook. Ik denk dat het effect van de avondklok an sich echt nihil is. In plaats van een avondklok hadden ze veel strakker moeten controleren en handhaven op besloten feestjes tot diep in de nacht etc.

Door dit gezeik was een biertje drinken bij pa 's avonds gewoon kut, omdat je constant de tijd in de gaten moest houden.
pi_199109343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel zeer aannemelijk dat de scholen de grote aandrijvers zijn van besmettingen. Na het openen van de basisscholen op 8 februari loopt de curve weer op. Het effect van de andere maatregelen is denk ik verwaarloosbaar daarop.

Het is jammer dat er geen statistieken zijn van bijvoorbeeld hoeveel besmettingen er zijn onder ouders met schoolgaande kinderen en hoeveel besmettingen onder andere mensen.
Dat gok ik ook. Van vrienden met kinderen hoor ik allemaal dat de wachtrij voor testcentra voor 70% uit kinderen bestaat. Om de haverklap moet ook weer een halve basisschool in quarantaine.

Dat is trouwens ook precies de reden dat de avondklok door velen genegeerd wordt.

Hetgeen wat echt werkt durfde men niet en dat was thuiswerken echt afdwingen. Want nu was het oke om het op te lopen tijdens je werk maar owee als het tijdens een bezoek aan vrienden was.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 18:51:49 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199182414
De laatste keer avondklok. Ik ga je missen :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 27 april 2021 @ 18:59:17 #6
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_199182491
quote:
84s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:51 schreef Starhopper het volgende:
De laatste keer avondklok. Ik ga je missen :'( :'( :'( :'( :'( :'(
lol ik niet :+
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 27 april 2021 @ 21:52:17 #7
408813 crew  trein2000
pi_199185356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ik denk dat het effect van de avondklok an sich echt nihil is. In plaats van een avondklok hadden ze veel strakker moeten controleren en handhaven op besloten feestjes tot diep in de nacht etc.

Door dit gezeik was een biertje drinken bij pa 's avonds gewoon kut, omdat je constant de tijd in de gaten moest houden.
Probleem, tussen aanhalingstekens, is dat die feestjes veelal helemaal niet verboden zijn. De Coronawet stopt bij de voordeur.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 27 april 2021 @ 21:52:33 #8
408813 crew  trein2000
pi_199185364
Verder: Good Riddance avondklok!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199189732
  woensdag 28 april 2021 @ 10:09:18 #10
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199189784
Tot zieeeens en kom nooit meer terug, tot zieeeeeens en kom nooit meer terug...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 28 april 2021 @ 10:12:52 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199189827
Elk weekend avondklok wel overtreden, veelal gewoon naar huis gefietst als het niet later dan half 5 werd en 2 of 3 keer politie tegengekomen die vervolgens geen zin hadden om te stoppen voor een dronken malloot op een fiets.

Vanwege dit anekdotisch bewijs hebben ze volgens mij vooral gezagsgetrouwe burgertjes ‘gepest’ met deze onzinregel

MEN VATTE ZE NIE @Lenny_Leonard
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199189850
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
Elk weekend avondklok wel overtreden, veelal gewoon naar huis gefietst als het niet later dan half 5 werd en 2 of 3 keer politie tegengekomen die vervolgens geen zin hadden om te stoppen voor een dronken malloot op een fiets.

Vanwege dit anekdotisch bewijs hebben ze volgens mij vooral gezagsgetrouwe burgertjes ‘gepest’ met deze onzinregel

MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Boete hier nog altijd niet binnen. Een maat van me, die ze een weekend later hadden opgeschreven, heeft hem ook nog niet.


Heeft hier iemand de boete ondertussen wel echt gekregen? :o
pi_199190171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Boete hier nog altijd niet binnen. Een maat van me, die ze een weekend later hadden opgeschreven, heeft hem ook nog niet.

Heeft hier iemand de boete ondertussen wel echt gekregen? :o
Vriend van me heeft op dag 1 boete gekregen en 2 weken geleden pas ontvangen.

Verder dezelfde ervaring als Caland. Heel wat afgefietst 's nachts, nog nooit zo veilig gevoeld :*
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')