abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218840032
De skiff races zijn zo meteen ergens tussen 8 en 9
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_218840746
Skiffjes geweest, Simon v Dorp door in snelste tijd, alles dicht bij elkaar. En Claire die de ondankbare taak had om Carolien Florijn, onze Olypmische kampioene, te vervangen komt nog niet mee in het veld jammer genoeg.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_218850974
Lichte skiffeuse Femke v Vliet werd 4e, mag nog wel door naar de volgende ronde op basis van tijd

2- met de Rienksen hebben de A finale niet gehaald want 4e

pi_218855665
Races uitgesteld totwat later op de dagom mij onbekende reden :D

De Nederlandse mannen 2x lag al klaar en toen konden ze terug
pi_218857667
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2025 06:32 schreef pullup het volgende:
Races uitgesteld totwat later op de dagom mij onbekende reden :D

De Nederlandse mannen 2x lag al klaar en toen konden ze terug
quote:
World Rowing would like to sincerely apologise to all athletes affected by the delay in racing this morning at the 2025 World Rowing Championships in Shanghai.

Following quarterfinal 4 of the men’s single sculls, the Fairness Committee reviewed the changing crosswind conditions and made the decision to reallocate lanes for race 63, men’s double sculls semifinal A/B 1, in order to uphold the highest standards of fairness and equity in racing. This process required coordination across several systems and stakeholders, and unfortunately took longer than anticipated.

Recognising that athletes had already spent significant time on the water, and with their welfare as our foremost concern, the decision was taken to postpone the remainder of the morning’s racing session.

The men’s double sculls semifinals A/B have been rescheduled for tomorrow, Thursday 25 September at 11.15. The other races affected by the schedule change have been completed this afternoon.

We thank the athletes for their understanding and patience. Ensuring fair and safe competition for all remains World Rowing’s top priority.
pi_218857685
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:19 schreef wimderon het volgende:

[..]
[..]

Het was toch een beetje een rare beslissing. Iedereen lag al gewoon klaar om te starten en voor zover ik kon zien waren de finishes nog redelijk verspreid over de banen. Kon in ieder geval 123 nog geen voordeel kant zien aankomen waardoor dit nodig was, maar goed ze hebben een zooi apparatuur en weersvooorspellingen voorhanden daar dus wellicht was het nuttig.

Wel rottig als je nu ipv vanochtend klaar te zijn nu morgen weer de hele riedel moet doorlopen
pi_218859591
Nederlandse mannen 4- dus wat later geroeid maar heel goed.

Plek in de finale met de tweede tijd overall achter de Britten ^O^

pi_218864351
Goud voor de dames dubbel 4!
pi_218864410

w/ w/
pi_218865789

Beide achten zullen ook in de A finales meedingen om de medailles
pi_218873727
Nog een gouden medaille voor de dames 2x

pi_218873739
En brons voor de mannen 4-

pi_218873787
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:12 schreef pullup het volgende:
Nog een gouden medaille voor de dames 2x

[ afbeelding ]
Heb jij Benthe nog gecoacht of zat zij al direct bij de bond?
pi_218873798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:20 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Heb jij Benthe nog gecoacht of zat zij al direct bij de bond?
Nee hoor, een jaartje of 2 eerst en ook dit jaar nog wat tot op het NK. Daarna weer bond
pi_218873864
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:21 schreef pullup het volgende:

[..]
Nee hoor, een jaartje of 2 eerst en ook dit jaar nog wat tot op het NK. Daarna weer bond
Je bent dus gewoon een wereldkampioen rijker. Hoeveel heb je er nu?
pi_218873892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:31 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Je bent dus gewoon een wereldkampioen rijker. Hoeveel heb je er nu?
Nou dat ze wereldkampioen worden is wel iets van de laatste jaren voornamelijk :D

Ik heb niet echt lopen tellen :D

Morgen weer wat kansen, de mannen acht leek me ook op orde
pi_218874633
Van Dijk die Nederland niet als Nederland maar als Nedeland uitspreekt, daar vind ik wat van.
  vrijdag 26 september 2025 @ 19:45:11 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218878531
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:39 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk die Nederland niet als Nederland maar als Nedeland uitspreekt, daar vind ik wat van.
Weet niet wie die vrouw naast hem is, maar daar komt niet veel zinnigs uit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218880422
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:45 schreef Szura het volgende:

[..]
Weet niet wie die vrouw naast hem is, maar daar komt niet veel zinnigs uit
Laila Youssifou.
pi_218881432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:44 schreef wimderon het volgende:

[..]
Laila Youssifou.
Die zit er inderdaad wat voor spek en bonen bij. Ik kijk zelf naar de stream met engels commentaar op de worldrowing site. Die hebben er toch het meest verstand van merk ik elke keer weer dat ik de NOS aanzet
pi_218881636
Bliksemstart voor de acht (v)
pi_218881662
Goud voor de vrouwen acht! Historisch.
pi_218881673
Dat was echt heel ruim voor een achten race
pi_218881678
  zaterdag 27 september 2025 @ 09:22:30 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218881709
Wat een gepruts
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')