quote:Op woensdag 24 september 2025 06:32 schreef pullup het volgende:
Races uitgesteld totwat later op de dagom mij onbekende reden![]()
De Nederlandse mannen 2x lag al klaar en toen konden ze terug
quote:World Rowing would like to sincerely apologise to all athletes affected by the delay in racing this morning at the 2025 World Rowing Championships in Shanghai.
Following quarterfinal 4 of the men’s single sculls, the Fairness Committee reviewed the changing crosswind conditions and made the decision to reallocate lanes for race 63, men’s double sculls semifinal A/B 1, in order to uphold the highest standards of fairness and equity in racing. This process required coordination across several systems and stakeholders, and unfortunately took longer than anticipated.
Recognising that athletes had already spent significant time on the water, and with their welfare as our foremost concern, the decision was taken to postpone the remainder of the morning’s racing session.
The men’s double sculls semifinals A/B have been rescheduled for tomorrow, Thursday 25 September at 11.15. The other races affected by the schedule change have been completed this afternoon.
We thank the athletes for their understanding and patience. Ensuring fair and safe competition for all remains World Rowing’s top priority.
Het was toch een beetje een rare beslissing. Iedereen lag al gewoon klaar om te starten en voor zover ik kon zien waren de finishes nog redelijk verspreid over de banen. Kon in ieder geval 123 nog geen voordeel kant zien aankomen waardoor dit nodig was, maar goed ze hebben een zooi apparatuur en weersvooorspellingen voorhanden daar dus wellicht was het nuttig.quote:
Heb jij Benthe nog gecoacht of zat zij al direct bij de bond?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:12 schreef pullup het volgende:
Nog een gouden medaille voor de dames 2x
[ afbeelding ]
Nee hoor, een jaartje of 2 eerst en ook dit jaar nog wat tot op het NK. Daarna weer bondquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Heb jij Benthe nog gecoacht of zat zij al direct bij de bond?
Je bent dus gewoon een wereldkampioen rijker. Hoeveel heb je er nu?quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor, een jaartje of 2 eerst en ook dit jaar nog wat tot op het NK. Daarna weer bond
Nou dat ze wereldkampioen worden is wel iets van de laatste jaren voornamelijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:31 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een wereldkampioen rijker. Hoeveel heb je er nu?
Weet niet wie die vrouw naast hem is, maar daar komt niet veel zinnigs uitquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:39 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk die Nederland niet als Nederland maar als Nedeland uitspreekt, daar vind ik wat van.
Laila Youssifou.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet niet wie die vrouw naast hem is, maar daar komt niet veel zinnigs uit
Die zit er inderdaad wat voor spek en bonen bij. Ik kijk zelf naar de stream met engels commentaar op de worldrowing site. Die hebben er toch het meest verstand van merk ik elke keer weer dat ik de NOS aanzetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |