nu nog doorpakken en de glazertjes en sjeiks van deze wereld een andere hobby laten zoekenquote:Op woensdag 21 april 2021 01:42 schreef -XOR- het volgende:
Eind goed, al goed. Maar goed, laat dit dus een lesje zijn voor clubs over wat er gebeurt wanneer je je ziel verkoopt aan buitenlandse investeerders.
Ik hoop maar dat het fake news is anders ben ik woedend.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diep teleurstellend dat de Engelsen geld toe hebben gekregen. Krijgen de clubs die netjes zijn gebleven ook wat dan?
lijkt me ook fakequote:Op woensdag 21 april 2021 09:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het fake news is anders ben ik woedend.
quote:Op woensdag 21 april 2021 09:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mag ik hopen. Zou echt een walgelijke streek zijn.quote:
Ik ben bang van niet, geld was immers de reden voor de ESL, nu moeten ze alleen nog afdwingen dat ze gegarandeerd in de CL zitten elk jaar...quote:Op woensdag 21 april 2021 09:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld toch gewoon, op je werk is het niet anders. Loyaal zijn levert je geen fuck op.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diep teleurstellend dat de Engelsen geld toe hebben gekregen. Krijgen de clubs die netjes zijn gebleven ook wat dan?
Een 9mm door hun knieschijf, zoiets...quote:Op woensdag 21 april 2021 00:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Daar pak je de supporters mee die hier helemaal niet achter stonden.
De ceo's en boards die moet je pakken. En hard. Heel hard.
Die wordt as we speak zeker nog meer gebodenquote:Op woensdag 21 april 2021 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
De echte Arabische Lente was ook een groot succes immers.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:18 schreef Ferdii het volgende:
Een soort van arabische lente zou leuk zijn, alle rijke eigenaren die geen reet geven om voetbal eruit
Hun onderhandelingspositie is nu toch helemaal weg, fans/spelers/trainers hebben overal laten weten tegen het concept te zijn van gegarandeerde plaatsen. Dat gaat niet gebeuren hoor.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, geld was immers de reden voor de ESL, nu moeten ze alleen nog afdwingen dat ze gegarandeerd in de CL zitten elk jaar...
Met pek en veren.quote:Op woensdag 21 april 2021 03:35 schreef Paganitzu het volgende:
Nu doorzetten en de yanks eruit trappen.
dat wordt moeilijk denk ik maar boekhoudregels, begrotingscontrole, geldstroom controle zijn toch wel dingetjes die beter kunnenquote:Op woensdag 21 april 2021 09:18 schreef Ferdii het volgende:
Een soort van arabische lente zou leuk zijn, alle rijke eigenaren die geen reet geven om voetbal eruit
Ergens begrijp ik het, anderzijds heb ik het idee dat ze hun hand al volledig hebben overspeeld. Het is eerder hun die met hangende pootjes terug zouden moeten lopen.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wordt as we speak zeker nog meer geboden
daarom, dit maakt het de UEFA wel makkelijker om het sportieve niet nog meer uit het oog te verliezenquote:Op woensdag 21 april 2021 09:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hun onderhandelingspositie is nu toch helemaal weg, fans/spelers/trainers hebben overal laten weten tegen het concept te zijn van gegarandeerde plaatsen. Dat gaat niet gebeuren hoor.
Ik ben daar ook geen fan van, maar met jaren achter elkaar wanbeleid kun je dan in ieder geval nog wegvallen ja.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hebt bij die nieuwe CL dus alleen die paar plaatsen voor clubs die zich niet gekwalificeerd hebben in de competitie en dan toch een ticket krijgen. Dat is verder ook treurig maar volgens mij gaat het er dan in elk geval nog om hoe hoog je staat op de clubcoëfficiëntenranking.
er was al zo'n tegenbeweging aan de gang dat dit zeker niet de doorslag zou geven en dus onnodig, het lijkt me ingefluisterd door kamp Perez als reden waarom zij nog in het SL kamp zitten.quote:Op woensdag 21 april 2021 09:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je het nooit met de UEFA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |