abonnement Unibet Coolblue
pi_199092603
Ik ben opzoek naar een bijbaan naast mijn opleiding.

Ik zag dat Happy Italy inmiddels voor vrijwel al hun vestigingen weer opzoek is naar nieuw personeel. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met werken voor een dergelijke organisatie. Hoe is de sfeer, en in hoeverre leer je iets en zijn er doorgroeimogelijkheden?

Domino's heeft bijvoorbeeld behoorlijk wat doorgroeimogelijkheden maar de meeste personeelsleden zitten daar nog op de middelbare school dus dat zag ik toch niet helemaal zitten.
  dinsdag 20 april 2021 @ 23:13:57 #2
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_199092676
Volgens mij is Tim Hofman daar een keer langs geweest voor #Boos. Dat kan niet veel goeds betekenen.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 20 april 2021 @ 23:27:40 #3
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199092861
Das toch gewoon een studenten werkgever? Niet lullen naar poetsen, tegen minimum loon?

En doorgroeit? Tis fucking happy italy ... Tussen serveren en generiek eten maken valt er in die tokos weinig door te groeien natuurlijk ...
Dum de dum
pi_199092908
quote:
Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Das toch gewoon een studenten werkgever? Niet lullen naar poetsen, tegen minimum loon?

En doorgroeit? Tis fucking happy italy ... Tussen serveren en generiek eten maken valt er in die tokos weinig door te groeien natuurlijk ...
Ligt er ook aan hoeveel van dat spul je naar binnen werkt. :Y)
pi_199093014
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Das toch gewoon een studenten werkgever? Niet lullen naar poetsen, tegen minimum loon?

En doorgroeit? Tis fucking happy italy ... Tussen serveren en generiek eten maken valt er in die tokos weinig door te groeien natuurlijk ...
Directie van Domino's bestaat voor een groot deel uit mensen die er met een bijbaan zijn begonnen :P.

Maar vind vooral de 'fun' factor van belang. In hoeverre is er ruimte voor lol tijdens en na het werk? Heb hiervoor in een andere branch gewerkt maar begreep dat de horeca meer work hard play hard is? Dus ook standaard borrelen na het werk en bedrijfsuitjes etcetera. Ik studeer namelijk in een andere stad en wil op een snelle manier veel nieuwe contacten opdoen en vrienden maken.
  dinsdag 20 april 2021 @ 23:42:56 #6
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_199093038
Zie aflevering boos

Niet doen
pi_199093078
Happy Italy is lopende band werk. Voor sfeer zou ik eerder voor een kroeg of lokaal restaurant gaan.
pi_199093205
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:13 schreef Loll het volgende:
Volgens mij is Tim Hofman daar een keer langs geweest voor #Boos. Dat kan niet veel goeds betekenen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:42 schreef jigggy het volgende:
Zie aflevering boos

Niet doen
Dat ging over inhouden van fooien, niet over de sfeer tussen collega's onderling toch?
pi_199093216
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:46 schreef danzazlol het volgende:
Happy Italy is lopende band werk. Voor sfeer zou ik eerder voor een kroeg of lokaal restaurant gaan.
Er opent hier een nieuwe de Beren, is dat iets in dat opzicht?
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2021 @ 00:11:25 #10
88815 The_Emotion
98.3
pi_199093284
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:01 schreef SteveBaum het volgende:

[..]


[..]

Dat ging over inhouden van fooien, niet over de sfeer tussen collega's onderling toch?
Als fooien worden ingehouden, dan krijg je knorrig personeel. Niet echt wenselijk voor op de werkvloer en de klanten. Wil je daar tussen gaan werken?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_199093382
quote:
2s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:11 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Als fooien worden ingehouden, dan krijg je knorrig personeel. Niet echt wenselijk voor op de werkvloer en de klanten. Wil je daar tussen gaan werken?
Goed punt. Wat zou een betere plek zijn?
pi_199093403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:32 schreef SteveBaum het volgende:

[..]

Goed punt. Wat zou een betere plek zijn?
Een niet-franchise horeca-tent?
"Pools are perfect for holding water"
pi_199093417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:40 schreef SteveBaum het volgende:

[..]

Directie van Domino's bestaat voor een groot deel uit mensen die er met een bijbaan zijn begonnen :P.

Maar vind vooral de 'fun' factor van belang. In hoeverre is er ruimte voor lol tijdens en na het werk? Heb hiervoor in een andere branch gewerkt maar begreep dat de horeca meer work hard play hard is? Dus ook standaard borrelen na het werk en bedrijfsuitjes etcetera. Ik studeer namelijk in een andere stad en wil op een snelle manier veel nieuwe contacten opdoen en vrienden maken.
Daarvoor moet je niet bij een franchise of keten zijn.

Wil je slagroomspuiten en flessen wijn leeg tanken na het werken en daarbij nog wat mensen uit kunnen nodigen dan moet je een lokale tent hebben dat wordt aangestuurd door mensen die zelf ook niet vies zijn van wat middelen. Lekker afteren bij je leidinggevende.

Of het je opleiding ten goede komt is een tweede, maar leuk was het wel. _O_
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2021 @ 00:40:34 #14
88815 The_Emotion
98.3
pi_199093420
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:32 schreef SteveBaum het volgende:

[..]

Goed punt. Wat zou een betere plek zijn?
Probeer het eens bij de lokale Italiaan
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_199093432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:40 schreef SteveBaum het volgende:

[..]

Directie van Domino's bestaat voor een groot deel uit mensen die er met een bijbaan zijn begonnen :P.
Dat ze graag managers aanstellen die het klappen van de zweep kennen is iets anders dan dat je met een bijbaan daar goede doorgroeimogelijkheden hebt.
pi_199093434
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 00:40 schreef Azula het volgende:

[..]

Daarvoor moet je niet bij een franchise of keten zijn.

Wil je slagroomspuiten en flessen wijn leeg tanken na het werken en daarbij nog wat mensen uit kunnen nodigen dan moet je een lokale tent hebben dat wordt aangestuurd door mensen die zelf ook niet vies zijn van wat middelen. Lekker afteren bij je leidinggevende.

Of het je opleiding ten goede komt is een tweede, maar leuk was het wel. _O_
Dit dus ja.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199093468
Hmm misschien voor de lol maar weer een paar maanden de horeca in. :')
pi_199093540
Het ding met lokale restaurants is dat er momenteel vgm niet echt vraag naar personeel is toch of wel?
pi_199093663
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 01:16 schreef SteveBaum het volgende:
Het ding met lokale restaurants is dat er momenteel vgm niet echt vraag naar personeel is toch of wel?
Neem zelf contact op met een stuk of 10 horeca-zaken, vraag specifiek naar de manager/eigenaar, en vraag hem/haar of ze iemand nodig hebben. Bij ja, mooi. Bij nee, toch je cv even langsbrengen. Evt met een briefje waarin je refereert naar je eerdere telefoongesprek (zodat de baas zelfs enkele maanden later wanneer hij/zij wel iemand nodig heeft, nog denkt 'ow ja, die ene die toen belde en zijn cv af kwam geven'), en schrijft dat ze moeten bellen wanneer ze weer iemand nodig hebben. Baseer je lijstje gewoon op wat jij denkt dat leuke tenten zijn, cafés waar je zelf komt, of info van vrienden.

Als er één branche is waar dat soort assertiviteit zeer goed staat bij sollicitaties, dan is het de horeca.

Momenteel misschien niet veel vraag nee. Binnen een half jaar zeker wel.

Mocht je toch snel wat nodig hebben .. oproepcontract bij een franchiser, ms een uitzendbureau oid, en dan over een paar maanden verder solliciteren bij zelfstandige cafés.

[ Bericht 10% gewijzigd door probeer op 21-04-2021 02:50:09 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_199094311
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 01:16 schreef SteveBaum het volgende:
Het ding met lokale restaurants is dat er momenteel vgm niet echt vraag naar personeel is toch of wel?
Er zijn toch zat “normale” restaurants / eetcafés/ bistro’s die ook gewoon bezorgen en waar je eten kunt afhalen en die personeel zoeken? Hier in de stad iig wel
Alius aliud dicit
pi_199094444
Do
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:40 schreef SteveBaum het volgende:

[..]

Directie van Domino's bestaat voor een groot deel uit mensen die er met een bijbaan zijn begonnen :P.

Maar vind vooral de 'fun' factor van belang. In hoeverre is er ruimte voor lol tijdens en na het werk? Heb hiervoor in een andere branch gewerkt maar begreep dat de horeca meer work hard play hard is? Dus ook standaard borrelen na het werk en bedrijfsuitjes etcetera. Ik studeer namelijk in een andere stad en wil op een snelle manier veel nieuwe contacten opdoen en vrienden maken.
meeste domino’s vestigingen zijn wel lange leven de lol. Zou het eerder daar proberen.
-
pi_199094500
Ik hoef er al niets te eten, laat staan werken
pi_199094854
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Das toch gewoon een studenten werkgever? Niet lullen naar poetsen, tegen minimum loon?

En doorgroeit? Tis fucking happy italy ... Tussen serveren en generiek eten maken valt er in die tokos weinig door te groeien natuurlijk ...
Maar serveren op de 1e en 2e verdieping dan? Behoorlijke stap omhoog.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_199095501
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 09:26 schreef baskick het volgende:

[..]

Maar serveren op de 1e en 2e verdieping dan? Behoorlijke stap omhoog.
Goed voor je benen en billen 💪🏽
Niet zeiken maar knallen.
pi_199101602
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 april 2021 23:31 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoeveel van dat spul je naar binnen werkt. :Y)
Ik denk niet veel. Niet te vreten die zooi van Happy Italy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')