quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FakeNews.FB.
FB / FOK! weer traag; het 'doneer hardware en meer' brainstormtopic #4
Hup Brighton!quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:16 schreef Bolasie het volgende:
Nu gaan we allemaal Chelsea v Brighton kijken.
Als we James Horncastle toch niet haddenquote:
En ons aller Ajax natuurlijk ookquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:13 schreef Idisrom het volgende:
Bayern en Dortmund hebben de ruggengraat van de Super Leagueclubs dus goed ingeschat.
Voor een groep miljardairs is eigenlijk elk aspect van dit hele gebeuren ontzettend amateuristisch.quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ik sta nog steeds perplex dat ze dachten dat de clubs die dit bedacht hadden niet kunnen degraderen een goed idee was.
Hoe stompzinnig kan je zijn
Is in Amerika toch zo? Helft van het seizoen gaat nergens over. Terwijl in de competities zelfs de meest lullige potjes belangrijk zijn omdat puntverlies daar fataal kan zijn (PSV - ADO bijv.).quote:Op dinsdag 20 april 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ik sta nog steeds perplex dat ze dachten dat de clubs die dit bedacht hadden niet kunnen degraderen een goed idee was.
Muricaquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
In de NBA verliezen ze zelfs met opzet potjes omdat je dan betere drafts krijgtquote:Op dinsdag 20 april 2021 21:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Is in Amerika toch zo? Helft van het seizoen gaat nergens over. Terwijl in de competities zelfs de meest lullige potjes belangrijk zijn omdat puntverlies daar fataal kan zijn (PSV - ADO bijv.).
We don’t gossip over herequote:Op dinsdag 20 april 2021 21:21 schreef alopio het volgende:
BREAKING!
BookFace and Capuchon_jongen immediately resign from FOK! Forum after Super League disaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |