abonnement Unibet Coolblue
pi_199095269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel the best of both worlds! Het houdt zichzelf lekker omhoog en een open kruis :9~
Ah.. maar... bij mijn jarretels heb ik dat ook? Of tellen ze eigenlijk ook als faux als je bandjes niet van je broekje lopen, maar vanaf zo'n 'gordel'?
pi_199095447
quote:
7s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah.. maar... bij mijn jarretels heb ik dat ook? Of tellen ze eigenlijk ook als faux als je bandjes niet van je broekje lopen, maar vanaf zo'n 'gordel'?
Echt loopt toch van een gordel? Deze lopen van een band die onderdeel van de unit is, waar ook de beentjes onderdeel van zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199095519
De horror...jarretels. En ongesteld zijn met zo’n domme lap katoen tussen de benen. En een broekje eroverheen voor de zekerheid.
En dan een spreekbeurt voor de klas. :X Drama.

@Barreltje https://acties.weekendjew(...)48ca014c86c446248eb1
Rechtstreeks boeken bij hotel evt.
pi_199095525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt loopt toch van een gordel? Deze lopen van een band die onderdeel van de unit is, waar ook de beentjes onderdeel van zijn.
Ah ja toch wel dan. Maar dan heb je toch hetzelfde idee als die faux? Behalve dan dat je de bandjes zelf even aan je kousen moet vastmaken. Maar wel open kruis (tenzij je er een broekje onder/over draagt natuurlijk)

EDIT: wacht, het begint te dagen. (Slecht geslapen door een mug }:| ) Je wil gewoon een panty met het voordeel van jarretels. Maar waarom dan geen gewone jarretels? (onhandiger? :) )
pi_199095542
quote:
7s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah ja toch wel dan. Maar dan heb je toch hetzelfde idee als die faux? Behalve dan dat je de bandjes zelf even aan je kousen moet vastmaken. Maar wel open kruis (tenzij je er een broekje onder/over draagt natuurlijk)
Jaaaa ik vind het een goed alternatief voor een panty! Niet voor een jarretel, ik denk dat we daar langs elkaar heen praten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199095553
AH die conclusie kwamen we tegelijk bij aan :D

Ja nee een jarretel vind ik geen dagelijkse biznes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199095564
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaaaa ik vind het een goed alternatief voor een panty! Niet voor een jarretel, ik denk dat we daar langs elkaar heen praten :D
:D Whehe, zie mijn EDIT. Mogguh! :@

Ik ga eens naar buiten, rennen. Betere conditie en komen die jarretels ook nog eens beter uit de verf ;)
  woensdag 21 april 2021 @ 10:43:44 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199095670
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:34 schreef AnneX het volgende:
De horror...jarretels. En ongesteld zijn met zo’n domme lap katoen tussen de benen. En een broekje eroverheen voor de zekerheid.
En dan een spreekbeurt voor de klas. :X Drama.

@:Barreltje https://acties.weekendjew(...)48ca014c86c446248eb1
Rechtstreeks boeken bij hotel evt.
Héle andere toepassing van die dingen dat :D

Niet te vergelijken met volwassen vrouwen lingerie :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 april 2021 @ 10:44:45 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199095684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wel the best of both worlds! Het houdt zichzelf lekker omhoog en een open kruis :9~
Bol.com en de Christine LeDuc dingen enzo hebben dit ook trouwens. Geen idee hoe het heet qua zoekterm
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199095722
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Héle andere toepassing van die dingen dat :D

Niet te vergelijken met volwassen vrouwen lingerie :+
Ik draag nooit jarretels als ik ongesteld ben. Want dan voel ik me zo opgeblazen en lichtelijk een rollade met die dingen.

Oh daaropvolgend; volgens mij worden m'n baarmoeder en spiraal vriendjes! Deze maand in elk geval 100x beter dan vorige maand *O*
pi_199095735
quote:
7s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik draag nooit jarretels als ik ongesteld ben. Want dan voel ik me zo opgeblazen en lichtelijk een rollade met die dingen.

Oh daaropvolgend; volgens mij worden m'n baarmoeder en spiraal vriendjes! Deze maand in elk geval 100x beter dan vorige maand *O*
Ik snap ook werkelijk niets van dat bericht en de gedachten er achter....

Fok je nu rennend?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199095755
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap ook werkelijk niets van dat bericht en de gedachten er achter....

Fok je nu rennend?
Nee ik loop nu richting de plek waar ik wil gaan rennen.

En welk deel is abracadabra? :P
pi_199095765
quote:
7s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee ik loop nu richting de plek waar ik wil gaan rennen.

En welk deel is abracadabra? :P
Waarom je überhaupt een jarretel overweegt wanneer je menstrueert om te beginnen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 april 2021 @ 10:54:49 #139
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199095812
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom je überhaupt een jarretel overweegt wanneer je menstrueert om te beginnen...
Dit ging denk ik over haar jeugd, de oude tijd. _O-
pi_199095814
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom je überhaupt een jarretel overweegt wanneer je menstrueert om te beginnen...
Aaaaah. Ja nee, dat weet ik ook niet. Misschien vroeger gebruikelijk omdat panty's toen nog niet echt gangbaar waren ofzo? @AnneX help ons eens!
pi_199095861
quote:
7s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Aaaaah. Ja nee, dat weet ik ook niet. Misschien vroeger gebruikelijk omdat panty's toen nog niet echt gangbaar waren ofzo? @:AnneX help ons eens!
Nou is @AnneX lang niet zo oud als mijn moeder was geweest, maar daar ken ik ook nog verhalen van met jarretels en menstruatie dat dat geen fijne combinatie was.
En ik heb het fourniturentafeltje van mijn oma hier, met alles er nog in en volgens mij zag ik daar laatst ook dingen die je daarvoor nodig had.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199095907
Jeetje ik knap intens af op het maatsysteem bij snagtight zeg... Je moet eerst kiezen of je curvilcious of atlletisch en curvilcious is dan als je prominente bullen hebt :D

En dan kom je op iets uit als "korte F"... Eeeeh?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 april 2021 @ 11:06:21 #143
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199095922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje ik knap intens af op het maatsysteem bij snagtight zeg... Je moet eerst kiezen of je curvilcious of atlletisch en curvilcious is dan als je prominente bullen hebt :D

En dan kom je op iets uit als "korte F"... Eeeeh?
Maar dat is precies waarom hun panty's goed werken. Ze hebben daadwerkelijk maten.
pi_199095978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar dat is precies waarom hun panty's goed werken. Ze hebben daadwerkelijk maten.
En die nog kloppen ook. Sinds ik deze draag heb ik geen "rimpelende" panties bij m'n enkels.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199096130
Mocht ik me ooit gedwongen voelen om panty's te gaan dragen, zal ik ook eens naar die snagtights moeten kijken. Mijn enige panty-ervaring is dat ik naar de V&D ging en een mevrouw me daar hielp en me XL corrigerende panty's aanraadde, want die waren hopelijk lang genoeg. Nou, die waren niet lang genoeg en ze vielen van m'n kont af. :')
pi_199096146
Snagtights moet ik echt proberen te onthouden normaal haal ik ze bij de Action maar daar kom ik nu ook niet meer.

Maarja als de zon doorzet heb ik het komende half jaar geen panties nodig...
  woensdag 21 april 2021 @ 11:26:45 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199096171
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:23 schreef Tele6 het volgende:
Mocht ik me ooit gedwongen voelen om panty's te gaan dragen, zal ik ook eens naar die snagtights moeten kijken. Mijn enige panty-ervaring is dat ik naar de V&D ging en een mevrouw me daar hielp en me XL corrigerende panty's aanraadde, want die waren hopelijk lang genoeg. Nou, die waren niet lang genoeg en ze vielen van m'n kont af. :')
Ja dat had ik dus ook altijd. Zo groot mogelijke maat kopen zodat ie hopelijk lang genoeg is.
En dan altijd een afzakkende panty _O-
pi_199096189
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:23 schreef Tele6 het volgende:
Mocht ik me ooit gedwongen voelen om panty's te gaan dragen, zal ik ook eens naar die snagtights moeten kijken. Mijn enige panty-ervaring is dat ik naar de V&D ging en een mevrouw me daar hielp en me XL corrigerende panty's aanraadde, want die waren hopelijk lang genoeg. Nou, die waren niet lang genoeg en ze vielen van m'n kont af. :')
Ik ben breed en heb korte beentjes. Voor breed moest ik altijd een grote maat kopen die dus na een uur op m'n enkels zaten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199096314
Ha. Voor het eerst in 5 jaar naar de tandarts geweest, en geen gaatjes. Wel het tandvlees op m'n kiezen wat te hard gepoetst, en flink schoongemaakt.

*O* *O*
pi_199096359
quote:
7s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Aaaaah. Ja nee, dat weet ik ook niet. Misschien vroeger gebruikelijk omdat panty's toen nog niet echt gangbaar waren ofzo? @:AnneX help ons eens!
Inderdaad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog vragen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')