Yep.. ik hoop dat er iets verandert.. de clubs waar het om gaat heb ik niks mee, afgezien misschien Barcelona een klein beetje. Dus rot ze er lekker uit en ga verder met de overgebleven clubs, worden de nationale competities en de CL ook wat spannender misschienquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze soap cq machtsstrijd is leuker en spannender dan de Champions League.
Net zoals de meeste CL finales dus.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het met een sisser aflopen.
Dat denk ik ook. SL komt er niet maar clubs krijgen wel meer geld of garanties voor deelname aan de CL.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het met een sisser aflopen.
Laat die eigenaren lekker de klote krijgen. Stadionverbod van de bond wegens het toebrengen van schade aan de sport ofso. Iets van dat. En bij alles wat een club wil, onder voorwaarde dat de eigenaren eerst oprotten.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep.. ik hoop dat er iets verandert.. de clubs waar het om gaat heb ik niks mee, afgezien misschien Barcelona een klein beetje. Dus rot ze er lekker uit en ga verder met de overgebleven clubs, worden de nationale competities en de CL ook wat spannender misschien
Waarom? De CL is geen competitie waarvan je automatisch deelnemer kan zijn, zou niet weten waarom die mongolenclubs dat voorrecht zouden moeten krijgen. Ook meer geld slaat nergens op. Gewoon meedoen of oprotten lijkt mequote:Op dinsdag 20 april 2021 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. SL komt er niet maar clubs krijgen wel meer geld of garanties voor deelname aan de CL.
Ik ben het eens hoor, maar UEFA heeft deze clubs nodig dus die zullen toch wel weer water bij de wijn doen zoals ze in het verleden ook hebben gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom? De CL is geen competitie waarvan je automatisch deelnemer kan zijn, zou niet weten waarom die mongolenclubs dat voorrecht zouden moeten krijgen. Ook meer geld slaat nergens op. Gewoon meedoen of oprotten lijkt me
Henderson en Kane zijn jongens die letterlijk van de tribune af kwamen rollen bij hun clubs.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-captains~a01c4ef6/
Is er eigenlijk al één speler of coach geweest die wel positief is over de SL?quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-captains~a01c4ef6/
De onderhandelingspositie van de ESL clubs lijkt momenteel met de minuut te verzwakken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben het eens hoor, maar UEFA heeft deze clubs nodig dus die zullen toch wel weer water bij de wijn doen zoals ze in het verleden ook hebben gedaan.
Die kijken wel uit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al één speler of coach geweest die wel positief is over de SL?
Ik herinner me jaren terug dat ik in de Eifel was voor de 24u vd Nurburgring. Was daar zowat weggeregend en na een rode vlag naar klein eetcafé gegaan. Net nadat de herstart weer was vrijgegeven zetten een paar stamgasten ook de tv aan om dat te kunnen volgen, komt er zo'n club opgeschoten dorpsjeugd binnenvallen die de CL finale Real Atletico wilden zien. Ze werden letterlijk weggehoond door twintig autosport liefhebbers (met BMW hooligans of Audi goons moet je geen ruzie schoppen zo bleek)quote:
Weer wat geleerd, ik had nog nooit van BMW hooligans of Audi goons gehoord.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik herinner me jaren terug dat ik in de Eifel was voor de 24u vd Nurburgring. Was daar zowat weggeregend en na een rode vlag naar klein eetcafé gegaan. Net nadat de herstart weer was vrijgegeven zetten een paar stamgasten ook de tv aan om dat te kunnen volgen, komt er zo'n club opgeschoten dorpsjeugd binnenvallen die de CL finale Real Atletico wilden zien. Ze werden letterlijk weggehoond door twintig autosport liefhebbers (met BMW hooligans of Audi goons moet je geen ruzie schoppen zo bleek)
En dat is precies de crux waarom de eigenaren het anders willen opzetten. ¤$pecunia is belangrijker voor ze dan de sport zelf, dus willen ze gegarandeerd hun hand in the cookiejar.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom? De CL is geen competitie waarvan je automatisch deelnemer kan zijn, zou niet weten waarom die mongolenclubs dat voorrecht zouden moeten krijgen. Ook meer geld slaat nergens op. Gewoon meedoen of oprotten lijkt me
Vergeet niet dat degraderen in de VS helemaal een vies woord is, dat kennen ze daar niet eens. Daarom weg met die kutamerikanen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat is precies de crux waarom de eigenaren het anders willen opzetten. ¤$pecunia is belangrijker voor ze dan de sport zelf, dus willen ze gegarandeerd hun hand in the cookiejar.
Nu Juve, Liverpool, Spurs en Arsenal dreigen de CL mis te lopen door er voor te moeten vechten in hun eigen land, is het momentum daar.
Wat misschien gaat werken is dat je een paar legacy plekken in de CL hebt voor clubs die op basis van prestaties in de voorgaande jaren/historie er wel bij kunnen, maar zich niet hebben weten te plaatsen via hun eigen competities. Mits ze in de bovenste helft eindigen ofso. Niet leuk voor het verrassingselement, maar toch..
In Engeland heb je 6 grote clubs en 4 plekken. En soms zie je dat een 'vreemde eend' ook nog een CL plek komt veroveren. Leicester en nu WHU. But thats football. Dat zie je ook in Italie, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Portugal, NL, Belgie, Spanje.
Part of the game, maar dat snappen die rijke hufters niet. Die willen gegarandeerd geld. Alleen daarom al: staat de sport niet op 1, dan breng je de sport in diskrediet. Ban die eigenaren.
Like Meryl Streep creating her own Oscars where she'll win every year.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:19 schreef Toby56 het volgende:
Had iemand dit al gepost?
James Corden legt het uit voor al-dan-niet geïnteresseerde Amerikanen:
Is dat zo? De dreigementen voor een SL zijn zo wat lozer geworden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. SL komt er niet maar clubs krijgen wel meer geld of garanties voor deelname aan de CL.
is allemaal wat overhaast gegaan omdat ze voor het UEFA congres met hun plan wilden komen maar het is wel amateuristisch inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:28 schreef SamCooke het volgende:
Het is wel opvallend hoe slecht de communicatie over de Super League is. Nog steeds is er geen helder plan gepresenteerd en komen de 12 niet verder dan een met onwaarheden en vaagheden doorspekt slap verhaal van Pérez.
Je zou toch op zijn minst damage control verwachten.
Maar door een iets beter verdeelde budgettensysteem, salary caps en transfersysteem (trades) kan het nog wel spannend blijven in de allerhoogste divisies. En kunnen 'minder grote clubs' toch de prijzen pakken.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet niet dat degraderen in de VS helemaal een vies woord is, dat kennen ze daar niet eens. Daarom weg met die kutamerikanen.
Lijkt bijna op een nogal overspeelde bluf of overhaaste actie zo en niet op een serieus en gedegen plan. Als het een serieus en uitgebreid voorbereid plan was, hadden ze dit toch veel professioneler en breder aangepakt?quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:28 schreef SamCooke het volgende:
Het is wel opvallend hoe slecht de communicatie over de Super League is. Nog steeds is er geen helder plan gepresenteerd en komen de 12 niet verder dan een met onwaarheden en vaagheden doorspekt slap verhaal van Pérez.
Je zou toch op zijn minst damage control verwachten.
Zoals Gary Neville al zei op Sky (geloof ik): deze clubs en clubeigenaren leven in een totaal andere wereld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 16:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt bijna op een nogal overspeelde bluf zo en niet op een serieus plan. Als het een serieus plan was, hadden ze dit toch veel professioneler en uitgebreider aangepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |