Ik denk bij hem altijd aan die nieuwjaarsspeech.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jan de Jong zet die Amerikaantjes even op hun plek.
Madrid, New Mexicoquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand hoe het zit dat zo'n gesloten competitie volgens de EU niet mag? Dan zouden de clubs uit Spanje en Italië dus hun licentie elders moeten binnenhalen?
Dan krijg je dus meteen al Real Madrid Rio de Janeiro, Los Angeles Atletico de Madrid, Abu Dhabi Inter Milan FC en Ghangzhou FC Barcelona, ofzo?
Blijven al die eigenaren zoals Henry (Liverpool), de Glazers (Man United), Abramovich (Chelsea) sowieso niet altijd op de achtergrond?quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:33 schreef Sabata het volgende:
Dat is wel waar de boardrooms op hoopten. De enige die echt zijn kop boven het maaiveld durfde uit te steken is tot nu toe Perez geweest, maar de rest blijft tot nu alleen anoniem reageren of reageert helemaal niet. Toch een beetje fellere reacties dan gehoopt?
Het kan gerust, een gesloten competitie, maar ik vrees dat de Engelse clubs zo hard gaan worden tegengewerkt dat ze gaan proberen de hele franchise het land uit te krijgen. En wat heb je aan Tottenham Abu Dhabi of Arsenal Bhurtpore?
Ik vind het sowieso een dooddoener. "Ja het kan niet, clubs zijn te groot, teveel geld, blablabla". Rangers ging ook failliet en speelt nu weer in de PL. Juventus werd een divisie lager gezet en bestaan nog steeds en zijn alweer kampioen geworden in de serie A. Leeds dat volgens mij compleet onderin moest beginnen weer en nu ook weer PL speelt. Dichterbij huis: FC Twente.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou voor ons het economische verhaal op 1 moeten staan?
Wij zijn als fans toch gewoon geïnteresseerd in emotie, winst/verlies, sprookjesverhalen van een underdog en het winnen van prijzen? Dat lijdt allemaal onder dit plan ten faveure van meer geld voor de absolute top. Eens met Scrummie dat het allemaal kapot mag gaan wat mij betreft als we daarna een nieuw eerlijk systeem kunnen optuigen.
De voorzitter werkt ook voor de UEFA.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd of ze het zelfde standpunt zouden hebben als het WK in Qatar al was geweest.
Het is ook hilarisch dat Perez doet alsof die hoge schulden door de coronacrisis komen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een dooddoener. "Ja het kan niet, clubs zijn te groot, teveel geld, blablabla". Rangers ging ook failliet en speelt nu weer in de PL. Juventus werd een divisie lager gezet en bestaan nog steeds en zijn alweer kampioen geworden in de serie A. Leeds dat volgens mij compleet onderin moest beginnen weer en nu ook weer PL speelt. Dichterbij huis: FC Twente.
Vervelende van het terugkomen is dat je dan ineens wél goed beleid moet gaan voeren. Zo'n Real had in een gezonde situatie al jaren geleden boete moeten doen voor hun schulden, net als Barcelona. Kom maar terug wanneer je goed beleid hebt en dat de basis is voor je succes, niet hoeveel miljoenen je her en der vandaan kan plukken.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de EU daar iets over te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand hoe het zit dat zo'n gesloten competitie volgens de EU niet mag? Dan zouden de clubs uit Spanje en Italië dus hun licentie elders moeten binnenhalen?
Dan krijg je dus meteen al Real Madrid Rio de Janeiro, Los Angeles Atletico de Madrid, Abu Dhabi Inter Milan FC en Ghangzhou FC Barcelona, ofzo?
Leeds kreeg puntenaftrek en degradeerde daardoor naar de League One. Om daar nog eenmaal puntenaftrek te krijgen, maar uiteindelijk na enkele jaren weer naar de Championship te promoveren.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een dooddoener. "Ja het kan niet, clubs zijn te groot, teveel geld, blablabla". Rangers ging ook failliet en speelt nu weer in de PL. Juventus werd een divisie lager gezet en bestaan nog steeds en zijn alweer kampioen geworden in de serie A. Leeds dat volgens mij compleet onderin moest beginnen weer en nu ook weer PL speelt. Dichterbij huis: FC Twente.
Vervelende van het terugkomen is dat je dan ineens wél goed beleid moet gaan voeren. Zo'n Real had in een gezonde situatie al jaren geleden boete moeten doen voor hun schulden, net als Barcelona. Kom maar terug wanneer je goed beleid hebt en dat de basis is voor je succes, niet hoeveel miljoenen je her en der vandaan kan plukken.
Dat heet dementie.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook hilarisch dat Perez doet alsof die hoge schulden door de coronacrisis komen.
De EU heeft toch over vrij veel dingen wat te zeggen. Alleen als ze die activiteiten buiten de EU uitvoeren hebben ze er vrij weinig meer over te zeggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de EU daar iets over te zeggen heeft.
Gelukkig heb je Cambuur nog.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist mijn Real Madrid-sjaal bij het grofvuil gedumpt.
Wel jammer, het was een cadeautje van een vriendelijke restauranthouder in Barajas.
Het ironische is dat als Chelsea of City failliet zouden gaan of terug zouden worden gezet, ze nooit meer terugkomen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
je wil toch ook wel een beetje niveau toch of is dat ook niet belangrijk en eerst in laten storten hoe zie je dat voor je, spelers voorlopig maar niet betalen, die wachten wel tot je het weer wel kan, wat een onzin.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou voor ons het economische verhaal op 1 moeten staan?
Wij zijn als fans toch gewoon geïnteresseerd in emotie, winst/verlies, sprookjesverhalen van een underdog en het winnen van prijzen? Dat lijdt allemaal onder dit plan ten faveure van meer geld voor de absolute top. Eens met Scrummie dat het allemaal kapot mag gaan wat mij betreft als we daarna een nieuw eerlijk systeem kunnen optuigen.
En mijn RBK-sjaaltje hangt er ook nog mooi.quote:
En dat zou best jammer zijn. Maar eigen schuld.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ironische is dat als Chelsea of City failliet zouden gaan of terug zouden worden gezet, ze nooit meer terugkomen.
EU heeft over veel dingen iets te zeggen dat klopt dus ik sluit het ook niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De EU heeft toch over vrij veel dingen wat te zeggen. Alleen als ze die activiteiten buiten de EU uitvoeren hebben ze er vrij weinig meer over te zeggen, natuurlijk.
Ik weet niet of dit werkelijk een ding is, maar af en toe wordt het gedropt dat een gesloten sportcompetitie niet toegestaan zou zijn.
Daar zullen juristen zich mooi over kunnen buigen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
EU heeft over veel dingen iets te zeggen dat klopt dus ik sluit het ook niet helemaal uit.
Maar is het volgens de letter van de wet een "gesloten competitie" als enkele clubs zich ieder jaar kunnen kwalificeren voor deelname?
Je hoeft niet helemaal vanaf 0 weer te beginnen maar een heel stuk minder kan wel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
je wil toch ook wel een beetje niveau toch of is dat ook niet belangrijk en eerst in laten storten hoe zie je dat voor je, spelers voorlopig maar niet betalen, die wachten wel tot je het weer wel kan, wat een onzin.
Leuke spelers die elders ook wel emplooi zullen vinden, maar in principe zijn het kleine kutclubjes.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat zou best jammer zijn. Maar eigen schuld.
Ik ga mijn shirt ook verbranden, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist mijn Real Madrid-sjaal bij het grofvuil gedumpt.
Wel jammer, het was een cadeautje van een vriendelijke restauranthouder in Barajas.
Die moet vertrekken bij Ziggo dus die zoekt nog iets.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor Jack van Gelder zal het geen enkel probleem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |