Er zijn heel veel bedrijven in de wereld die verlies lijden en toch miljonair zijn. Dat is een economisch verschijnsel geen voetbal verschijnsel.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:02 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben gewoon mordicus tegen het beheersen van 1 sport door een aantal 'elite' clubs.
Nota bene met clubs die diep in het rood staan, en zich als miljardairs (mogen) gedragen.
Overigens: bij het darten (PDC) is toch nog gewoon een promotie/degradatie-regel?
Dan wie?quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las gisteren ook dat Willy beter was, nu was hij wel goed hoor maar zo goed ook weer niet
Ik denk dat ze wel twee keer nadenken met al deze reacties.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze de kans krijgen om deel te nemen zullen ze dat doen, zolang er geen consequenties aan vast zitten. Dat zij zich dan compleet buiten de competitie plaatsen zal ze een worst wezen vrees ik.
Oh zeker, ik denk dat je een uitstekend toernooi kan hebben zonder die clubs (alhoewel Bayern en PSG dan wel de grote favorieten zijn uiteraard).quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat maar ik zie de CL ook nog wel doorgaan hoor, ook zonder die clubs zie ik ook wel weer mogelijkheden, wat ik al eerder zei alleen Real, Barca, Liverpool en ManU mis ik qua naam als grote clubs, dat City, Chelsea, Tottenham, Arsenal, Atletico, Milan, Inter en Juventus ga ik niet missen hoor.
En bij Eredivisie draait alles om aantal punten die je behaalt. Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er zijn heel veel bedrijven in de wereld die verlies lijden en toch miljonair zijn. Dat is een economisch verschijnsel geen voetbal verschijnsel.
Ja, maar bij de PDC draait alles om de order of merith hoeveel geld je binnen haalt.
Uiteraard, Marc en Edwin staan met de vingers gekruisd achter de rug te hopen dat Florentino en Roman ze aanwijzen, laten we niet al te naief doen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze de kans krijgen om deel te nemen zullen ze dat doen, zolang er geen consequenties aan vast zitten. Dat zij zich dan compleet buiten de competitie plaatsen zal ze een worst wezen vrees ik.
Dat je als darter de keuze heb waar je gaat voetballen darten. Dat heb je als speler niet. Je speelt bij de UEFA en alles wat buiten de UEFA valt en moet voetbal te maken heeft wordt teruggeroepen. Fck de UEFA.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En bij Eredivisie draait alles om aantal punten die je behaalt. Wat is het verschil?
Er is geen andere profbond...quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat je als darter de keuze heb waar je gaat voetballen darten. Dat heb je als speler niet. Je speelt bij de UEFA en alles wat buiten de UEFA valt en moet voetbal te maken heeft wordt teruggeroepen. Fck de UEFA.
Dat is met heel veel sporten zo. Wil je voor elke sport een ongelimiteerd aantal bonden hebben? Succes met iets regelen dan op nationaal niveau.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat je als darter de keuze heb waar je gaat voetballen darten. Dat heb je als speler niet. Je speelt bij de UEFA en alles wat buiten de UEFA valt en moet voetbal te maken heeft wordt teruggeroepen. Fck de UEFA.
Zelfs al was dit 100 percent waar, dan is het nog volstrekt geen excuus wat mij betreft.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er zijn heel veel bedrijven in de wereld die verlies lijden en toch miljonair zijn. Dat is een economisch verschijnsel geen voetbal verschijnsel.
Wat denk je dat deze teams willenquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is geen andere profbond...
Dit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 13:27 schreef Multatilu het volgende:
omdat ze niet kunnen dealen met de grillige inkomsten die met een eerlijke sportieve competitie gepaard gaan.
Het is geen kwestie van willen het is een kwestie van mogen. 1 bond moet de sport niet toe-eigenen.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is met heel veel sporten zo. Wil je voor elke sport een ongelimiteerd aantal bonden hebben? Succes met iets regelen dan op nationaal niveau.
Ik heb het erover dat de darters in principe ook geen keus hebben...Wil je met de top meedraaien dan MOET je bij PDC gaan spelen. BDO is dood. WDF is voor amateurs.quote:
Dat vraag ik niet. Geef eens antwoord op de vraag. Zo moeilijk is dat niet, of voor jou wel?quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen het is een kwestie van mogen. 1 bond moet de sport niet toe-eigenen.
Geld. Elk jaar een gegarandeerde enorme berg geld.quote:
Jawel hoor, BDO of PDC.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat de darters in principe ook geen keus hebben...
Ik antwoord alleen wil je het niet weten.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Geef eens antwoord op de vraag. Zo moeilijk is dat niet, of voor jou wel?
Hier sta ik wel achter.quote:Op dinsdag 20 april 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
een einde of in ieder geval een afwaardering voor interlandvoetbal
Geld is er alleen maar als er aandacht voor is.quote:Op dinsdag 20 april 2021 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geld. Elk jaar een gegarandeerde enorme berg geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |