abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:35:13 #276
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199083893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar heel vaak zijn dat soort wedstrijden ook vaak het aanzien niet waard en komen zelfs de topspelers nauwelijks uit de verf. Die kiezen vaak ook wel de potjes uit waarin ze echt shinen en verder is het vooral zakelijk dan.
Klopt, krachten sparen is tegenwoordig een wezenlijk onderdeel van topvoetbal geworden, dat komt omdat d e kalender te vol is, daarom moet die kalender ook leger.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_199083906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe voorzie jij dat zo'n competitie interessant blijft dan? Met zoveel mogelijk wedstrijden die nog ergens over gaan?

In een normale competitie zoals jij schetst zal het dus gaan om clubs die kampioen kunnen worden en die kunnen degraderen, maar voor de subtop is er dan weinig te winnen lijkt me. Of je moet met play-offs gaan kloten maar dat is ook niks.
Het idee is (heb ik gisteren bij Bild gelezen) dat er twee poules van 10 komen. Nummer 1-3 gaan naar de kwartfinales. Nummers 4-5 spelen play-offs voor de kwartfinale.

En de nummers 9-10 zijn al lang blij dat ze een jaartje mee mogen doen (wildcards).
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:37:03 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199083907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en dat is te treurig voor woorden.

Bracht zoveel meer plezier bij mensen over heel de wereld dan Real die de 3e CL op rij pakt.
ik denk dat ze dat ook wel onderschatten en dat krijg je niet voor elkaar met gastclubs
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:37:42 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199083913
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je gaat een wedstrijd kijken omdat Koeman daar coach is?
Mijn vader doet dit ook.

Jarenlang keek hij geen Barcelona maar er is een NEDERLANDER trainer en het is ineens interessant.
Oh.
pi_199083916
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Daarom keek ik daar vroeger ook wel naar uit, toen het niveau nog ergens op sloeg. Tegenwoordig heb ik daar niets meer mee.
Het niveau is wellicht gedaald, en hoe komt dat?
Doordat alles nu om centen draait.
En goeie spelers in de 'vette' competities op de bank mogen zitten, met een goedgevulde beurs.

Ik weet ook wel dat de klok niet meer kan worden teruggedraaid, maar ik ben mordicus tegen een verdere vervlakking en uitholling van nationale competities omdat opnieuw een stel met dollars, euro's en roebels vetgemeste varkens hun namen weer eens ergens anders met grote letters wil zien.
Laat die hufters eerst maar eens financieel orde op zaken stellen bij hun 'eigen' clubs. Ze staan verdorie zowat allemaal diep in het rood. Als ik een paar honderd euro schuld heb, dan staat de deurwaarder op de stoep. Deze klootzakjes gaan gewoon hun gang, ook dankzij de lakse UEFA, FIFA en slappe bestuurders elders. Ik hoop op zijn minst dat de oproepen van figuren als Gary Neville en Roy Keane (die het verder vaak oneens zijn met elkaar) effect hebben. Gewoon de finale van de League Cup niet meer laten spelen. De deelnemende clubs zijn er immers toch niet meer in geïnteresseerd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_199083918
Is Bas Nijhuis al gecharterd als scheidsrechter?
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:40:30 #282
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199083939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het niveau is wellicht gedaald, en hoe komt dat?
Doordat alles nu om centen draait.

Ik weet ook wel dat de klok niet meer kan worden teruggedraaid, maar ik ben mordicus tegen een verdere vervlakking en uitholling van nationale competities omdat opnieuw een stel met dollars, euro's en roebels vetgemeste varkens hun namen weer eens ergens anders met grote letters wil zien.
Laat die hufters eerst maar eens financieel orde op zaken stellen bij hun 'eigen' clubs. Ze staan verdorie zowat allemaal diep in het rood. Als ik een paar honderd euro schuld heb, dan staat de deurwaarder op de stoep. Deze klootzakjes gaan gewoon hun gang, ook dankzij de lakse UEFA, FIFA en slappe bestuurders elders. Ik hoop op zijn minst dat de oproepen van figuren als Gary Neville en Roy Keane (die het verder vaak oneens zijn met elkaar) effect hebben. Gewoon de finale van de League Cup niet meer laten spelen. De deelnemende clubs zijn er immers toch niet meer in geïnteresseerd.
Het zou in ieder geval mooi zijn als ze Real, City en Chelsea uit de CL zouden gooien voor deze poging tot coup.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_199083944
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mijn vader doet dit ook.

Jarenlang keek hij geen Barcelona maar er is een NEDERLANDER trainer en het is ineens interessant.
Moeten ze wel consequent zijn en ook de NEDERLANDERS in obscure competities volgen.

Danny van Bakel van Thanh Hóa FC _O_ Sindsdien fan van de Vietnamese competitie. Wat lege stadions betreft waren ze al trendsetter voor corona.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:41:47 #284
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199083950
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Vind dat altijd zo'n dooddoener, iemand of iets volgen in het buitenland omdat Hollandsch glorie!!111 VOC_mentaliteit!111.

Als het nog steeds te kut is om aan te zien, is het nog steeds kut en zet ik liever wat leukers op ongeacht afkomst of niveau.
Ik begrijp daar ook helemaal niets van.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:42:30 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199083955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat ze dat ook wel onderschatten en dat krijg je niet voor elkaar met gastclubs
Of onderschatten dat het toch wel belangrijk is dat spelers bij Ajax, Lyon en Porto eerst ervaring opdoen in een CL met een goed niveau zodat die rijke clubs daar ook iets aan hebben als ze weggekocht worden.
Oh.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:43:02 #286
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199083964
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is Bas Nijhuis al gecharterd als scheidsrechter?
Wel nieuwsgierig hoe ze dat gaan aanvangen ja. Al zullen die wellicht ook niet heel moeilijk te strikken zijn met wat extra euro's maar je moet voor de toekomst ook een soort opleidingsinstituut hebben. (net als voor de jeugdteams)
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:44:13 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199083976
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:41 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Moeten ze wel consequent zijn en ook de NEDERLANDERS in obscure competities volgen.

Danny van Bakel van Thanh Hóa FC _O_ Sindsdien fan van de Vietnamese competitie. Wat lege stadions betreft waren ze al trendsetter voor corona.
Of alle wedstrijden van Frank de Boer als trainer bij Atlanta United bekijken.
Oh.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 april 2021 @ 14:44:23 #288
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199083978
GUARDIOLA: I HAD NO IDEA ABOUT ESL PLANS

Manchester City boss Pep Guardiola has been speaking about the European Super League plans...

"A few hours before the statement was released, I think like my other colleagues," he said. "They told me it is going to release a statement. The statement is still there but no-one speaks clearly with more details what is going to happen. We are still in this position."

WE ARE NOT THE RIGHT PEOPLE TO ANSWER THESE QUESTIONS

When asked if it was fair he had to speak about European Super League plans he had no idea about, Man City boss Pep Guardiola added...

"It is an honour! I am a good spokesperson! We speak six times a week in a press conference. We speak about the virus and the NHS and Covid. Ask what ever you want, I'm going to say what I feel but honestly we are not the right people to answer these questions.

"There is a president that can talk more clearly what the idea is for the future about where football wants to go. It is uncomfortable for us because we don't have all the information.

"I can give you my opinion on what I know today but there is just a statement and no more than that. I would love the president of the committee to go all round the world and explain the reason why.

"I support my club, I know the people and I am part of this club but I also have my own opinion. I would love to be clear when we have all the information. That's why for all of us managers in the six teams it is uncomfortable."

Pep Guardiola was clear in his opposition to a closed competition with no promotion or relegation.

He said: "It is not sport when the relation between effort and success doesn't exist."
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:45:39 #289
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_199083986
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat begrijpen we. Maar Barcelona speelt 90% van de tijden dit seizoen ranzig slecht. Gewoon wanstaltig. Het is geen kijkgenot.
Dat is natuurlijk nog altijd 10x beter dan elke ploeg in de ED.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:46:03 #290
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199083991
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat doen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:46:11 #291
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_199083992
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Vind dat altijd zo'n dooddoener, iemand of iets volgen in het buitenland omdat Hollandsch glorie!!111 VOC_mentaliteit!111.

Als het nog steeds te kut is om aan te zien, is het nog steeds kut en zet ik liever wat leukers op ongeacht afkomst of niveau.
Maar toch kijken mensen ED.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:49:07 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199084024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat doen?
Omdat het een NEDERLANDER is. w/
pi_199084027
Als het gaat om de houding van voetbalbonden/andere clubs/trainers/spelers/arbiters/vakbonden-van-dienst: alles gaat ervan afhangen hoe gevoelig ze zijn voor de (eventuele) geldbuidel.

De mensen die dit hebben bedacht, zijn geen voorzichtige mensen met bescheiden ambities.
Tot nu toe is hun ervaring: met geld kun je echt alles kopen. En zeker ook principes.

Als bijvoorbeeld een paar hooggekwalificeerde arbiters denken: "ik stap toch maar over want, wauw, ik krijg daar veel beter betaald" dan zal de rest wel volgen.

De voetbalbonden zijn wellicht het eerst aan zet. De betrokken clubs z.s.m. uit hun eigen bonden en competities gooien zou een eerste stap kunnen zijn. Dat maakt die clubs toch tot een groep paria's, en dat gaan de fans niet pikken... (sprak hij, hoopvol, tegen beter weten in, en meer van dat).
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:51:12 #294
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199084045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Omdat het een NEDERLANDER is. w/
Ja, acterend op niveau zesde klasse onderbond.

Maar jij behoort blijkbaar tot die kleine hooggeleide minderheid voor wie dat vlaggetje totaal niets uitmaakt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_199084055
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
GUARDIOLA: I HAD NO IDEA ABOUT ESL PLANS

Manchester City boss Pep Guardiola has been speaking about the European Super League plans...

"A few hours before the statement was released, I think like my other colleagues," he said. "They told me it is going to release a statement. The statement is still there but no-one speaks clearly with more details what is going to happen. We are still in this position."

WE ARE NOT THE RIGHT PEOPLE TO ANSWER THESE QUESTIONS

When asked if it was fair he had to speak about European Super League plans he had no idea about, Man City boss Pep Guardiola added...

"It is an honour! I am a good spokesperson! We speak six times a week in a press conference. We speak about the virus and the NHS and Covid. Ask what ever you want, I'm going to say what I feel but honestly we are not the right people to answer these questions.

"There is a president that can talk more clearly what the idea is for the future about where football wants to go. It is uncomfortable for us because we don't have all the information.

"I can give you my opinion on what I know today but there is just a statement and no more than that. I would love the president of the committee to go all round the world and explain the reason why.

"I support my club, I know the people and I am part of this club but I also have my own opinion. I would love to be clear when we have all the information. That's why for all of us managers in the six teams it is uncomfortable."

Pep Guardiola was clear in his opposition to a closed competition with no promotion or relegation.

He said: "It is not sport when the relation between effort and success doesn't exist."
hij vind het duidelijk een kutidee, maar mag zijn baas niet afvallen :P
hardcoholic
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:52:57 #296
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_199084065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:49 schreef Toby56 het volgende:
De voetbalbonden zijn wellicht het eerst aan zet. De betrokken clubs z.s.m. uit hun eigen bonden en competities gooien zou een eerste stap kunnen zijn. Dat maakt die clubs toch tot een groep paria's, en dat gaan de fans niet pikken... (sprak hij, hoopvol, tegen beter weten in, en meer van dat).
De fans, zie ook dit topic kunnen de club niet los zien van het bedrijf. Ajax is een bedrijf die willen geld verdienen. Hoe doen ze dat door doelpunten te maken. Hoe doen ze dat? Door de beste werknemers te kopen. De prioriteit van Ajax ligt echt niet bij het spelen van leuk voetbal de prioriteit ligt gewoonweg bij het runnen van het bedrijf.

Dat de 70jarige fan Ajax door producten van hun af te nemen, shirtjes, sjaaltjes etc is gewoon bedrijfsvoering en wordt meegenomen in de financiële planning.

ps: vervang ajax met elk ander voetbalploeg.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:54:51 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199084080
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ja, acterend op niveau zesde klasse onderbond.

Maar jij behoort blijkbaar tot die kleine hooggeleide minderheid voor wie dat vlaggetje totaal niets uitmaakt.
Ik ben geen juichlaaf die op Barcelona af gaat stemmen omdat de altijd vervelende Ronald Koeman daar coach is inderdaad.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 april 2021 @ 14:55:11 #298
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199084083
PEP CALLS ON OWNERS TO CLARIFY SITUATION

Manchester City boss Pep Guardiola....

"[The European Super League] is an embryo that is not yet breathing. That is the reality. We're going to play the Champions League next week and try to reach the final and next season we're going to play European competitions because we deserve it and won it on the pitch.

"The players have to be focused on Aston Villa. Like all the mangers said, we did our job. The right people have to clarify, they have the obligation and duty as soon as possible to come out all around the world and clarify what the situation is and why they took their decisions.

"Ajax have four or five Champions League titles but will not be there? They have to clarify that for all of us. Every club defends its position. Don't be cynical. Everyone makes their own interests. When you talk about the Premier League and UEFA, they look after their interests.

"UEFA have also failed. They have to communicate and be in touch before. They have to clarify because I don't have all the information to give my opinion. We fought about five substitutions and every team looked at themselves."
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 20 april 2021 @ 14:55:27 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199084087
De echte voetballiefhebbers kunnen gewoon geen fan zijn van een gesloten competitie. Dat druist gewoon in tegen alles wat voetbal belichaamt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 20 april 2021 @ 14:56:24 #300
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199084102
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Brrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')