Dat gaat ook even duren met die lockdownsquote:Op dinsdag 20 april 2021 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wacht maar tot straks alle fans zich tegen hun clubs keren.
Meh, ik zie gewoon geen argumenten alleen maar geblaat van 'het is slecht voor het voetbal'.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat er een nieuwe kloon van book-fan ofzo is opgedoken.
Ze mogen het zeker doen, niemand die ze tegen houd. Dat er consequenties aan hangen, tjsa.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet echt een goed argument waarom deze clubs dat niet mogen doen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Meh, ik zie gewoon geen argumenten alleen maar geblaat van 'het is slecht voor het voetbal'.
Gisteren stonden ze massaal voor de poort van Anfield Road, geen lockdown die dat tegen kan houden.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gaat ook even duren met die lockdowns
@:zipportal @:lenny_leonard op naar cor?
Bayern - Benficaquote:Op dinsdag 20 april 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man.
Leipzig - Everton
Villarreal - West Ham
We horen anderzijds van jou geen argumenten waarom het 'goed is voor het voetbal'quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Meh, ik zie gewoon geen argumenten alleen maar geblaat van 'het is slecht voor het voetbal'.
Ja prima toch, daarom zeg ik. Waarom is het een slecht idee? UEFA bezit het voetbal niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze mogen het zeker doen, niemand die ze tegen houd. Dat er consequenties aan hangen, tjsa.
Dat is het goed recht van de UEFA/FIFA.
klopt, maar voetbal wordt niet beter/leuker door een sjeik die met miljarden strooit.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat zijn regels die een clubje heeft opgesteld. Het is geen wet.
Omdat het twee manier van voetballen geeft. Twee organisaties die op een andere manier kijken naar de sport voetbal. Lijkt mij prima voor een sport zo groot als voetbal.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We horen anderzijds van jou geen argumenten waarom het 'goed is voor het voetbal'
moet je wat beter kijken ipv zelf onzin blèrenquote:Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde meer binnen het stadion met zn allenquote:Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gisteren stonden ze massaal voor de poort van Anfield Road, geen lockdown die dat tegen kan houden.
Maak je niet drukquote:Op dinsdag 20 april 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
De halve wereld heeft het erover, niemand is voorstander, overal hoor je gedegen argumenten, hier, in dit topic, in de media, echt, werkelijk overal.
xzaz: ik kan geen argumenten vinden hoor, prima plan! Hou op zeg.
Beter lezen. De fans van Liverpool hebben zich al laten horen in niet misverstande acties.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gaat ook even duren met die lockdowns
@:zipportal @:lenny_leonard op naar cor?
Niemand is voorstander omdat iedereen elkaar napraat.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
De halve wereld heeft het erover, niemand is voorstander, overal hoor je gedegen argumenten, hier, in dit topic, in de media, echt, werkelijk overal.
xzaz: ik kan geen argumenten vinden hoor, prima plan! Hou op zeg.
Oh is dat het.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niemand is voorstander omdat iedereen elkaar napraat.
Dan had de UEFA daar al lang iets aan moetne doen of bv geen WK organiseren in een land waar dat normaal is.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
klopt, maar voetbal wordt niet beter/leuker door een sjeik die met miljarden strooit.
Wat mij betreft een drawing systeem invoeren, zoals in amerikaanse sporten
Iedereen is gek behalve jij.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niemand is voorstander omdat iedereen elkaar napraat.
Wel op de huidige competities en EK's en WK's.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja prima toch, daarom zeg ik. Waarom is het een slecht idee? UEFA bezit het voetbal niet.
Ik heb nog geen beschadigingen gezien. Ik bedoelde meer de echte aanpak. Iedere fanclub kan dat gaan doen wat de liverpool aanhang heeft gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2021 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beter lezen. De fans van Liverpool hebben zich al laten horen in niet misverstande acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |